Hardstylez schreef:
Lyst schreef:
Hardstylez schreef:
Ik ben het volledig eens met het gedeelte over de tek, ik kan mij hier zwaar aan ergeren.
In België is er op elk feestje een tek-stage en als coone en dbstf dan spelen op een hardstyle-stage zie je inees allemaal matjes voor je neus op en neer gaan op da oudste liedjes zoals mma, ...
Dan doet ineens heel de zaal mee op liedjes die eigenlijk al lang zijn afgeschreven terwijl als je een halfuur eerder en recente track te horen krijgt zoals Poltergeist je pas de echte hardstyle-fans herkent.
@Stefaneke
Een tentfuif in België is nooit goed, daar heb je de zogenaamd 'wanabe'-hardstylers die altijd ruzie zoeken, ...
Ja want echte hardstylefans luisteren alleen naar nummers die hooguit 4 maand oud zijn

Ik weet niet wie er ruzie zoeken in belgie, maar komt dat niet omdat de feesten daar 16+ zijn ipv 18+?
Ja daar heb je gelijk in maar die set waaraan ik denk had dbstf even goed een jaar geleden kunnen spelen.
Geen enkele recentere track, er moet toch nog ene beetje variatie in zitten vind ik.
En ik denk niet dat dat de oorzaak kan zijn, want op 18+feestjes wordt zeker evenveel gevochten. Deze mensen verzieken gewoon heel je avond.
Zo was ik eens in een tentfuif waar headhunterz kwam draaien, ik was benieuwd naar zijn set maar heady kwam niet verder dan 10minuten. Heel het evenement was stilgelegd omdat er enkele mensen met elkaar op de vuist gingen. Leuk hoor.
Was dat in Geel?
Wij kwamen ook helemaal tot daar, effe 9 euro betalen voor alleen headhunterz te zien draaien omdat ik toen benieuwd was naar scrap attack. speelde ie 3 tracks en was het afgelopen, hij wou niet spelen voor een bende ruziezoekers. (groot gelijk) heb me nog nooit zo hard geergerd.
Het probleem is gewoon, hier in Belgie zijn heel veel tentfuiven waarvan de prijs niet al te hoog is. Als je dan bv een psyko punkz laat spelen zijn er gewoon heel veel die dan ruzie beginnen te zoeken door in het rond te springen en ruzie te zoeken.
In Nederland is de sfeer gewoon beter, je ziet de sfeer hier wel beter worden naarmate hoe duur een feest is. Bijvoorbeeld iemand gaat enkel maar naar black omdat ie van de muziek houd en niet om eens een nachtje belachelijk te gaan doen, daar kost het te veel voor.
In de hardstyle stage op bassleader viel het ook heel hard op dat bijvoorbeeld bij crypsis veel minder volk was dan bij dbstf.
Zolang ze bij mij geen ruzie zoeken trek ik er me niet veel van aan.