Aangezien ik een Belg ben en dit een Nederlands forum is, zou ik wel eens willen weten wat jullie goed en minder goed vinden aan de Nederlandse en Belgische feesten... Dit kan gaan over de sfeer, de drank, de muziek, de vrouwen?
en ga zo maar door.
Zelf ga ik steeds in België naar de grotere feesten (ben 17 dus mag in Nederland bijna nergens binnen
). Ik ben onlangs naar een feest tegen de Nederlandse grens geweest en daar merkte ik al gelijk een verschil tussen het Nederlandse en het Belgische feesten. Ik kon de Nederlanders er gelijk uithalen
Dat stampen blijf ik toch nog steeds 'raar' vinden
misschien omdat dat in België nooit gedaan wordt.
Qua muziek vind ik Nederland iets beter. Er zijn veel meer hardstyle en hardcore DJ's dan in België die dan vaak ook betere tracks draaien. Ik heb het niet zo op de Tek/Jump hier, vooral niet op diegene die hier naar luisteren (Pikachu's met nekmatten). Er zijn wel uitzonderlijke tracks van deze stijl die ik enorm goed vind.
nog enkele laatste opmerkingen
- Bier in Belgi¨
- Veel meer grotere feesten in Nederland... kan niet wachten tot ik 18 ben
Zelf ga ik steeds in België naar de grotere feesten (ben 17 dus mag in Nederland bijna nergens binnen
Qua muziek vind ik Nederland iets beter. Er zijn veel meer hardstyle en hardcore DJ's dan in België die dan vaak ook betere tracks draaien. Ik heb het niet zo op de Tek/Jump hier, vooral niet op diegene die hier naar luisteren (Pikachu's met nekmatten). Er zijn wel uitzonderlijke tracks van deze stijl die ik enorm goed vind.
nog enkele laatste opmerkingen
- Bier in Belgi¨
- Veel meer grotere feesten in Nederland... kan niet wachten tot ik 18 ben