Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:32 

Hardtraxxer

DJ ShaG schreef:
Ik denk ook wel dat het aan de entreeprijs ligt of er ruziezoekers komen of niet, kijk maar naar ansarat, I love 2 party allemaal 12 euro of zo.. ze gaan echt geen kaartje van 60,- kopen om alleen ruzie te zoeken. Ik vind de feesten in belgië altijd wel grappig, gewoon halve liters bier altijd :thumbup: En als ze met jou ruzie komen zoeken moet je gewoon omdraaien en weglopen, niks aan de hand.. Maar qua ruziezoeken is dat in België altijd wel geweest, zo die verhalen te horen van ons pa..
En waar komen de Belgen vandaan van dit forum??

Ik denk dat je volkomen gelik hebt wat die prijs betreft. Ik kom zelf ook uit België en als je naar een gewone tentfuif of dergelijke gaat zie je gegarandeerd ergens een ruzie en mag je blij zijn als je er zelf niet tussen zit. Je gaat om een leuke avond en die wordt keer op keer vergald.

Ik kom uit de provincie Antwerpen, naar feesten gaan in Nederland is dus zeker te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:33 

Hardtraxxer

Hardstylez schreef:
DJ ShaG schreef:
Ik denk ook wel dat het aan de entreeprijs ligt of er ruziezoekers komen of niet, kijk maar naar ansarat, I love 2 party allemaal 12 euro of zo.. ze gaan echt geen kaartje van 60,- kopen om alleen ruzie te zoeken. Ik vind de feesten in belgië altijd wel grappig, gewoon halve liters bier altijd :thumbup: En als ze met jou ruzie komen zoeken moet je gewoon omdraaien en weglopen, niks aan de hand.. Maar qua ruziezoeken is dat in België altijd wel geweest, zo die verhalen te horen van ons pa..

Ik denk dat je volkomen gelijk hebt wat die prijs betreft. Ik kom zelf ook uit België en als je naar een gewone tentfuif of dergelijke gaat zie je gegarandeerd ergens een ruzie en mag je blij zijn als je er zelf niet tussen zit. Je gaat om een leuke avond en die wordt keer op keer vergald.

Ik kom uit de provincie Antwerpen, naar feesten gaan in Nederland is dus zeker te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:46 

Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:

Limburg! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:50 

Donateur

bRt_ schreef:
DJ ShaG schreef:

Limburg! (L)

Ik kom uit het zuiden van de prov. Antwerpen :P

bRt_ schreef:
oostzaner schreef:
Wij feesten harder en wij hebben hier patat. (voor de mensen die gister in de shoutbox waren)

Er zijn ook Belgen die hard feesten! :evil: En het is friet! :corn: :kiss:

Belgen kunnen ook hard feesten ja :P en het is friet, geen patat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 22:09 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
DJ ShaG schreef:

Limburg! (L)

Limburg ! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 23:06 

Hardtraxx Addict

Arendonk, Antwerpen!!
Vlak bij Reusel en Eersel in Nederland!

En ja, op de kleinere tentfeestjes is het elke keer prijs qua vechten hier in België...
Wat natuurlijk jammer is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 11:05 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
Arendonk, Antwerpen!!

oké ben je ook in poppel geweest? en ga je naar I love 2 party enz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 11:34 

Hardtraxx Addict

DJ ShaG schreef:
bourzwain schreef:
Arendonk, Antwerpen!!

oké ben je ook in poppel geweest? en ga je naar I love 2 party enz?

Ja ga ik al jaren heen, dit jaar wel niet naar Pinksterfestival geweest door examens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 13:17 

Hardtraxx Veteran

Antwerpen (Hoogstraten) :thumbsup: kilometertje van de nederlandse grens ;)
en ik ga minstens even hard als de Nederlanders :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 13:27 

Hardtraxx Veteran

Antwerpen (Herentals) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 14:05 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
DJ ShaG schreef:

Limburg! (L)

Zuidn vn Provincie Antwerpen (Turnhout en die kanten xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 14:20 

Donateur

Provincie Vlaams Brabant meer middelpunt ervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 14:50 

Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
bRt_ schreef:
DJ ShaG schreef:

Limburg! (L)

Zuidn vn Provincie Antwerpen (Turnhout en die kanten xd)

turnhout is meer noord dan zuid :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:45 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
DJ ShaG schreef:

Limburg! (L)

_BRT begrijpt het... Limburg natuurlijk! Op wandelafstand van de Ethias Arena :worship:

OT: In België draaien ze nog altijd Jump/Tek :') tot grote ergernis van mij en anderen, die begaan zijn met de ECHTE hardere stijlen.
Wat vrouwen betreft wint Nederland met lengten voorsprong, vind de belgische meisjes maar niets... Op aftermovies zie je niets anders dan 'hete' meiden, alleen op het feest zelf zie je ze amper :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Limburg natuurlijk! Op wandelafstand van de Ethias Arena :worship:

Half uurtje bussen is dat voor mij! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 19:49 

Hardtraxxer

Die belgen zien er altijd zo wazig uit , van die uber mooiboy's :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 19:50 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:

Mja, dat zijn alleen de tekboys hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 21:36 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Mja, dat zijn alleen de tekboys hoor!

Inderdaad, met hun roze V-halsjes en fluo petten met nektapijt onder

jumping is not a crime..manman
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 00:33 

Hardtraxxer

Ergens is het wel logisch dat we hier in België wat achter staan als het over hardstyle gaat. Dat komt omdat zo goed als alle hardstyle artiesten Nederlanders zijn en meestal enkel op de grote evenementen staan. :P
Bij mij is dat nu niet het geval omdat ik alles wat in het oog hou. ^^

Ik ga zelf zo goed als enkel naar grote evenementen en meer in Nederland dan België. Vooral omdat er daar veel meer keus is dan hier. :') Het is dan wel lang rijden want ik woon in Oost-Vlaanderen. (Vooral defqon.1 was lang rijden)

Op The Qontinent viel het vorig jaar wel hard op dat er, ik zou bijna zeggen ... meer Nederlanders waren dan Belgen. :D Dat zorgt ook wel voor een fijnere sfeer vind ik.

Over de Walen kan ik inderdaad niet veel goeds zeggen, die zijn op Bassleader inderdaad vaak enorm irritant. Dat is dan ook vooral in de tek/jump zaal waar ik zelf eigenlijk nooit kom. :P
De reden dat er daar meer gevochten wordt zal wel aan hun uiterlijk wat liggen zeker? Ik bedoel, ze vragen er ook wat om hé... :P Wat meer verdraagzaamheid zou veel doen denk ik.

Ik moet ook zeggen, ik heb nog nergens een gevecht aan de gang gezien. En ik heb toch al redelijk wat feesten gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 21:09 

Hardtraxx Newbie

HardStyler schreef:
Belgen zoeken gewoon meer ruzie, maar ik heb ooit ook al Nederlanders gezien die ruzie zoeken.

Maar op gebied van muziek zijn Nederlanders wel fanatieker. Voorbeeld: de line up van Summerfestival, hoeveel Belgen hebben er niet liggen zeiken dat het een kutlineup is?
De Belgen komen ook gewoon meer voor Coone, DBSTF, HHZ, etc.. Nu staan Donkey Rollers, Ran-D, B-Front, Zatox, etc.. in de line up, en ze vinden het slecht?

Raaaaaar :slow:

Ik vind deze line-up echt geweldig.
Ran-D, Zatox, Donkey rollers beter kan het toch niet. En ja als die andere er bij zijn kan het feestje helemaal niet meer stuk. Ik ben geen fashion boy, 'k moet wel toegeven dat ik een 'matje' heb, al is dat weliswaar relatief. Echt volledig rose draag ik niet, heb enkel een zwart shirt met rose belettering.
Men denkt dat ik enkel van tek hou, maar ik hou toch wel iets meer van Hardstyle, tek en Hardcore komen bij mij op dezelfde plaats. Geen commerciële troep voor mijn, geen electro en house :nono:
Ik weet bij god niet waarom ik dit zeg >.<
Had gewoon even zin om het te melden ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 21:21 

Hardtraxx Newbie

Ik weet niet of mij meer ruzie zoeken, je hebt wel eens van die ruige kerels, heb 'k wel eens gezien, dan heb ik het vooral over Tekkers die breed willen doen en gabbers die enkel gabbers accepteren (mijn ervaring) . Maar over het algemeen loopt het overal wel goed waar ik ga. Behalve als de walen arriveren, die gaan gewoon wat liggen roepen en duwen, en je dan aankijken en dan begin ze je ook nog in't Frans uit te lullen :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen