Ik ben 17, vorig jaar summerfestival nog 16... ik was toen om 00.00 uur kapot omdat ik 12 uur lang hard aan het feesten was :p en toch ben ik een belg 
wrote: en toch ben ik een belg
wrote: en toch ben ik een belg
Hier in België komen de meeste mensen ook voor DBSTF, HHZ en Coone naar grotere feesten... en ze kennen ook alleen maar 'Gangsta' van Zatoxwrote:ben nog niet in belgie geweest maar wat ik in nederland merk is dat er teveel mensen rondlopen met te weinig liefde voor hardstyle..
neem nou zatox, in mijn ogen is hij een held en brengt topplaten uit..
maar als er dan op een feest een nummer als 'gangsta' word gedraaid begint iedereen te gillen
hoor je even later een nummer als 'the crew' of 'raw style' dan kijken sommigen me aan alsof alleen ik hem ken ofzo..
weet niet of dat in belgie ook zo is.. of er ook veel mensen naar de feesten gaan die het alleen maar leuk vinden en er niet bepaald van houden..
Ik bedoel dus te zeggen dat ze een nummer die een jaar oud is helemaal geweldig vinden, en een nummer die nog redelijk nieuw is nog nieteens kennen
hoe zit het met die shufflers in belgie? als ik in nederland een shuffler zie komt ie vaak uit belgie, dus ik verwacht dat op belgische feesten veel shufflers rond huppelen
En dan nog, het is paar km over de nederlandse grens, voor mij is dit gewoon hollands feest hoor!wrote:Q-Base is in Duitsland
Mja is toch ook allemaal echt wel relatief hoor...wrote:belgen feesten echt apart,, veel meer gebeuk enz en zijn meer bezig met ruzie zoeken als feesten...
wrote:Klopt, overal zitten ruziemakers. Hoe erg het ook is.
Ik geloof wel dat in nederland meer liefde en kennis is voor de hardstyle dan hier in belgie...
Meestal sta ik ook gewoon mezelf kapot te stampen, en dan denken me vrienden ook van wat is die lorenz toch een maf.
maar nu doen ze gewoon vollebak mee, maakt het alleen maar gezelliger zo.
Roepen naar je maten, FUUUCK MAAT IK BEN KAPOT!!!!
Even breakje en de volgende climax er weer vollebak tegenaan gaan.
(Nu krijg ik zin in een feestje)
Het jammere is ook hier in belgie moet je al ver zoeken voor een hardstyle line-up...
Of hier in de buurt toch, ik heb het geluk net tegen de grens te wonen. dus voor nederlanse feestjes moet al niet zo lang rijden als het centraal gelegen is...
Of toch geen 4uur als je begrijpt wat ik bedoel
Haha dat had ik op InQontrol ook, ging gewoon lekker los. Binnen een uur ofzo 3 mensen op me af die vragen of ik wat snoep en poeder-goed in de aanbieding had. Na de 3e keer begon ik me er wel aan te irriteren...wrote:Idd, heb toch de indruk dat de meeste shuffelers echt wel uit Duitsland komen...
Heb er zo op Qlimax een paar gezien, die altijd maar achter snoepjes vroegen, werd ik ommenduur best pissed van. Gewoon omdat je lekker hard staat te stampen, denken ze dat je foute dingen binnen hebt!!
Mja, is gwn best veel commentaar gekomen op het feit dat er geen aparte hardcoretent nimr is!wrote:Belgen zoeken gewoon meer ruzie, maar ik heb ooit ook al Nederlanders gezien die ruzie zoeken.
Maar op gebied van muziek zijn Nederlanders wel fanatieker. Voorbeeld: de line up van Summerfestival, hoeveel Belgen hebben er niet liggen zeiken dat het een kutlineup is?
De Belgen komen ook gewoon meer voor Coone, DBSTF, HHZ, etc.. Nu staan Donkey Rollers, Ran-D, B-Front, Zatox, etc.. in de line up, en ze vinden het slecht?
Raaaaaar
Ik, als Belg, vind deze line up echt een verruiming voor de Belgische feesten.wrote:Belgen zoeken gewoon meer ruzie, maar ik heb ooit ook al Nederlanders gezien die ruzie zoeken.
Maar op gebied van muziek zijn Nederlanders wel fanatieker. Voorbeeld: de line up van Summerfestival, hoeveel Belgen hebben er niet liggen zeiken dat het een kutlineup is?
De Belgen komen ook gewoon meer voor Coone, DBSTF, HHZ, etc.. Nu staan Donkey Rollers, Ran-D, B-Front, Zatox, etc.. in de line up, en ze vinden het slecht?
Raaaaaar
Mja, die hebben hun eigen tentje waar ze kunnen gaan dansen...wrote:Hij heeft het ook over die teksletjes!
Er zijn ook Belgen die hard feesten!wrote:Wij feesten harder en wij hebben hier patat. (voor de mensen die gister in de shoutbox waren)
Allemaal groenlinks en d66 stemmen binnenkortwrote:Leeegaliiiizeee itttt