Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ben 17, vorig jaar summerfestival nog 16... ik was toen om 00.00 uur kapot omdat ik 12 uur lang hard aan het feesten was :p en toch ben ik een belg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:44 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
en toch ben ik een belg ;)

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:49 

Hardtraxx Elite

ben nog niet in belgie geweest maar wat ik in nederland merk is dat er teveel mensen rondlopen met te weinig liefde voor hardstyle..
neem nou zatox, in mijn ogen is hij een held en brengt topplaten uit..
maar als er dan op een feest een nummer als 'gangsta' word gedraaid begint iedereen te gillen
hoor je even later een nummer als 'the crew' of 'raw style' dan kijken sommigen me aan alsof alleen ik hem ken ofzo..
weet niet of dat in belgie ook zo is.. of er ook veel mensen naar de feesten gaan die het alleen maar leuk vinden en er niet bepaald van houden..
Ik bedoel dus te zeggen dat ze een nummer die een jaar oud is helemaal geweldig vinden, en een nummer die nog redelijk nieuw is nog nieteens kennen

hoe zit het met die shufflers in belgie? als ik in nederland een shuffler zie komt ie vaak uit belgie, dus ik verwacht dat op belgische feesten veel shufflers rond huppelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
ben nog niet in belgie geweest maar wat ik in nederland merk is dat er teveel mensen rondlopen met te weinig liefde voor hardstyle..
neem nou zatox, in mijn ogen is hij een held en brengt topplaten uit..
maar als er dan op een feest een nummer als 'gangsta' word gedraaid begint iedereen te gillen
hoor je even later een nummer als 'the crew' of 'raw style' dan kijken sommigen me aan alsof alleen ik hem ken ofzo..
weet niet of dat in belgie ook zo is.. of er ook veel mensen naar de feesten gaan die het alleen maar leuk vinden en er niet bepaald van houden..
Ik bedoel dus te zeggen dat ze een nummer die een jaar oud is helemaal geweldig vinden, en een nummer die nog redelijk nieuw is nog nieteens kennen

hoe zit het met die shufflers in belgie? als ik in nederland een shuffler zie komt ie vaak uit belgie, dus ik verwacht dat op belgische feesten veel shufflers rond huppelen

Hier in België komen de meeste mensen ook voor DBSTF, HHZ en Coone naar grotere feesten... en ze kennen ook alleen maar 'Gangsta' van Zatox ;) vorige week nog gemerkt dat werkelijk niemand 'feel my fire' van Ran-d kende :/

Shuffelers zie je hier ook niet erg vaak ;) als je er 10 tegenkomt op een feest dan zijn het er al veel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:32 

Hardtraxx Addict

Idd, heb toch de indruk dat de meeste shuffelers echt wel uit Duitsland komen...
Heb er zo op Qlimax een paar gezien, die altijd maar achter snoepjes vroegen, werd ik ommenduur best pissed van. Gewoon omdat je lekker hard staat te stampen, denken ze dat je foute dingen binnen hebt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

belgen feesten echt apart,, veel meer gebeuk enz en zijn meer bezig met ruzie zoeken als feesten... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:15 

Hardtraxxer

Ik ben zelf belg,
Als ik oud genoeg ben ga ik ook liever in Nederland feesten.
Daar heb je meer gevoel en samenhang.
Daar is het echt los gaan en niet zo hangen en ruzie maken & in groepjes staan.
Artiesten zijn ook beter in Nederland, dan in belgie

XQ Holland (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:25 

Donateur

JP Hardstyle schreef:
Q-Base is in Duitsland

En dan nog, het is paar km over de nederlandse grens, voor mij is dit gewoon hollands feest hoor!
Ja het is duitsland maar is gewoon door nederlandse organisatie Q, en paar kmtjes over de grens.. komop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:25 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
belgen feesten echt apart,, veel meer gebeuk enz en zijn meer bezig met ruzie zoeken als feesten... :/

Mja is toch ook allemaal echt wel relatief hoor...
Ik was op Daydream en daar begonne ook stel Nederlanders ruzie te zoeken met paar maten van me.
Dusja je hebt overal wel de rotte eikels tussen zitten, of je nu Nederland of België kijkt!

Feest maak je vaak ook dikwijls zelf, gwn zelf met de goede groep mensen gaan en dan loopt het vanzelf vaak wel los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:40 

Donateur

Klopt, overal zitten ruziemakers. Hoe erg het ook is.
Ik geloof wel dat in nederland meer liefde en kennis is voor de hardstyle dan hier in belgie...
Meestal sta ik ook gewoon mezelf kapot te stampen, en dan denken me vrienden ook van wat is die lorenz toch een maf.
maar nu doen ze gewoon vollebak mee :), maakt het alleen maar gezelliger zo.
Roepen naar je maten, FUUUCK MAAT IK BEN KAPOT!!!!
Even breakje en de volgende climax er weer vollebak tegenaan gaan xd.
(Nu krijg ik zin in een feestje :P)
Het jammere is ook hier in belgie moet je al ver zoeken voor een hardstyle line-up...
Of hier in de buurt toch, ik heb het geluk net tegen de grens te wonen. dus voor nederlanse feestjes moet al niet zo lang rijden als het centraal gelegen is...
Of toch geen 4uur als je begrijpt wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:05 

Hardtraxx Addict

lorennzkee schreef:
Klopt, overal zitten ruziemakers. Hoe erg het ook is.
Ik geloof wel dat in nederland meer liefde en kennis is voor de hardstyle dan hier in belgie...
Meestal sta ik ook gewoon mezelf kapot te stampen, en dan denken me vrienden ook van wat is die lorenz toch een maf.
maar nu doen ze gewoon vollebak mee :), maakt het alleen maar gezelliger zo.
Roepen naar je maten, FUUUCK MAAT IK BEN KAPOT!!!!
Even breakje en de volgende climax er weer vollebak tegenaan gaan xd.
(Nu krijg ik zin in een feestje :P)
Het jammere is ook hier in belgie moet je al ver zoeken voor een hardstyle line-up...
Of hier in de buurt toch, ik heb het geluk net tegen de grens te wonen. dus voor nederlanse feestjes moet al niet zo lang rijden als het centraal gelegen is...
Of toch geen 4uur als je begrijpt wat ik bedoel :)

Idem, in België is het soms best triest qua hardstyle-aanbod!
Maar ik woon op half minuutje van Nederland met de auto, dus ik ga ook vaak genoeg in NL feesten als ik kan.
Enige probleem is me maten meekrijgen.
Veel van hen die zo oud zijn als mij, gaan niet meer vaak mee naar hardstylefeestjes :(
Dus moet ik met de jongere garde mee en die hebben vaak geen geld genoeg, armoezaaiers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 23:55 

Hardtraxxer

Mijn eerste ervaring met feesten in Belgie was ook gelijk de laatste, een Nederlandse jongen werd toen naast mij aangevallen door een stuk of 10 Franse Belgen toen we terug liepen naar de bus van Event travel.

Verhaal staat nog ergens onder Bassleader 2007 @ Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 10:36 

Hardtraxx Addict

Ja, die Walen dat is gwn een kutvolkje.
En hoe weet je trouwens dat et Belgen waren?
Want op Bassleader zijn ook gwn massaal veel Fransen aanwezig die voor de hardcore komen.

Daarom vind ik het best chill daar in de hardstyle, gwn omdat zij daar niet op af komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 15:19 

Donateur

bourzwain schreef:
Idd, heb toch de indruk dat de meeste shuffelers echt wel uit Duitsland komen...
Heb er zo op Qlimax een paar gezien, die altijd maar achter snoepjes vroegen, werd ik ommenduur best pissed van. Gewoon omdat je lekker hard staat te stampen, denken ze dat je foute dingen binnen hebt!!

Haha dat had ik op InQontrol ook, ging gewoon lekker los. Binnen een uur ofzo 3 mensen op me af die vragen of ik wat snoep en poeder-goed in de aanbieding had. Na de 3e keer begon ik me er wel aan te irriteren...
Vreemd genoeg vragen de mensen dat altijd als ik er nog nuchter bij loop. Op het moment dat ik wel sky high ben vragen ze het ineens niet meer.

Zijn wel vaak buitenlanders maar zijn ook geregeld Nederlanders die het komen vragen, dusja. Ergens snap ik het wel, mensen die het nooit hebben gedaan en het een keer willen proberen op zo'n feest. Mja op een gegeven moment wordt het wel een beetje vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 17:27 

Donateur

Leeegaliiiizeee itttt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 17:42 

Hardtraxxer

Ik den ook dat er zeker zoveel Fransen dan Walen op een feest als Bassleader rondlopen.
Maar toch blijft het feit dat mensen ruzie zoeken me flink dwarszitten, ik kan er gewoon niet bij.

Ja gaat om je een hele avond te vermaken, daar betaal je desnoods voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 18:39 

Hardtraxx Addict

Belgen zoeken gewoon meer ruzie, maar ik heb ooit ook al Nederlanders gezien die ruzie zoeken.

Maar op gebied van muziek zijn Nederlanders wel fanatieker. Voorbeeld: de line up van Summerfestival, hoeveel Belgen hebben er niet liggen zeiken dat het een kutlineup is?
De Belgen komen ook gewoon meer voor Coone, DBSTF, HHZ, etc.. Nu staan Donkey Rollers, Ran-D, B-Front, Zatox, etc.. in de line up, en ze vinden het slecht?

Raaaaaar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 18:52 

Hardtraxx Addict

HardStyler schreef:
Belgen zoeken gewoon meer ruzie, maar ik heb ooit ook al Nederlanders gezien die ruzie zoeken.

Maar op gebied van muziek zijn Nederlanders wel fanatieker. Voorbeeld: de line up van Summerfestival, hoeveel Belgen hebben er niet liggen zeiken dat het een kutlineup is?
De Belgen komen ook gewoon meer voor Coone, DBSTF, HHZ, etc.. Nu staan Donkey Rollers, Ran-D, B-Front, Zatox, etc.. in de line up, en ze vinden het slecht?

Mja, is gwn best veel commentaar gekomen op het feit dat er geen aparte hardcoretent nimr is!
Voor rest heb ik nog ni veel slechte reacties gehoord, als ge dit geen dikke line-up vindt qua hardstyle, dan ist ok echt nooit ni goe.
Ik snap wel dat er veel van die pipo's alleen ma HHZ, DBSTF en Coone willen zien, ma ze krijgen toch 2 van de 3...
En dan wrs nog laat op den avond ook, want Bass Events kennende zullen ze Ran-D en B-Front wel vroeg zetten, alleen Donkey gaat laat staan volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 18:59 

Hardtraxxer

HardStyler schreef:

Ik, als Belg, vind deze line up echt een verruiming voor de Belgische feesten.
Zoals jij hier aangeeft zijn het te vaak dezelfde namen die je terugvind in een Belgische line up, met Tomorrowland als uitzondering(ID&T).
Ran-D, B-Front, zatox, ...stuk voor stuk deejays die keer op keer een knal set neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:11 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft het ook over die teksletjes! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:21 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Hij heeft het ook over die teksletjes! :)

Mja, die hebben hun eigen tentje waar ze kunnen gaan dansen...
Dat ze daar blijven!
Als ze hardstyle willen komen luisteren, mij niet gelaten, maar dat ze dan tenminste op een fatsoenlijke manier doen en nie gaan zaniken omdat er geen DBSTF of HHZ komt draaien, maar ze is iets anders leren appreciëren dan eender welke hapklare brok melodietjeshardstyle!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:44 

Hardtraxx Veteran

Wij feesten harder en wij hebben hier patat. (voor de mensen die gister in de shoutbox waren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:55 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Wij feesten harder en wij hebben hier patat. (voor de mensen die gister in de shoutbox waren)

Er zijn ook Belgen die hard feesten! :evil: En het is friet! :corn: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 20:58 

Donateur

Mol schreef:
Leeegaliiiizeee itttt :innocent:

Allemaal groenlinks en d66 stemmen binnenkort :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:15 

Hardtraxxer

Ik denk ook wel dat het aan de entreeprijs ligt of er ruziezoekers komen of niet, kijk maar naar ansarat, I love 2 party allemaal 12 euro of zo.. ze gaan echt geen kaartje van 60,- kopen om alleen ruzie te zoeken. Ik vind de feesten in belgië altijd wel grappig, gewoon halve liters bier altijd :thumbup: En als ze met jou ruzie komen zoeken moet je gewoon omdraaien en weglopen, niks aan de hand.. Maar qua ruziezoeken is dat in België altijd wel geweest, zo die verhalen te horen van ons pa..
En waar komen de Belgen vandaan van dit forum??
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen