Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.wrote:De ' ik kijk alsof ik moet kakken stijl ' ?wrote:Ja de Nando-stijl, die beoefen ik zelf ook graag.
Die is idd erg lachwekkend
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.wrote:De ' ik kijk alsof ik moet kakken stijl ' ?wrote:Ja de Nando-stijl, die beoefen ik zelf ook graag.
BURN!wrote:Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.wrote:De ' ik kijk alsof ik moet kakken stijl ' ?wrote:Ja de Nando-stijl, die beoefen ik zelf ook graag.
Win.wrote: Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.
Nee totaal niet, moet alleen steeds denken aan de laatste loudness thats all, no hard feelings verderwrote:Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.wrote:De ' ik kijk alsof ik moet kakken stijl ' ?wrote:Ja de Nando-stijl, die beoefen ik zelf ook graag.
En ik charmant? Nooit geweest helaas.
Piaaa ziet er zelf uit alsof ie 6 pillen op heeft als ie stampt, maar dan zonder de doppen 
lullig als je er zo uit ziet als je niks op hebt.wrote:Piaaa ziet er zelf uit alsof ie 6 pillen op heeft als ie stampt, maar dan zonder de doppen
Maar het is wel de waarheid
Ja ik beleef plezier aan het kakkenwrote:De ' ik kijk alsof ik moet kakken stijl ' ?wrote:Ja de Nando-stijl, die beoefen ik zelf ook graag.
wrote:lullig als je er zo uit ziet als je niks op hebt.wrote:Piaaa ziet er zelf uit alsof ie 6 pillen op heeft als ie stampt, maar dan zonder de doppen
Maar het is wel de waarheid
Ik vroeg me af wat de mannen leuk vinden bij vrouwen?
Ikzelf als vrouw stamp me kapot op een feest
Maar heel soms rare (verassende) blikken?
Net alsof het niet hoort.. Niet dat ik me er iets van aantrek hoor, ik stamp lekker door!
Ikzelf als vrouw stamp me kapot op een feest
Net alsof het niet hoort.. Niet dat ik me er iets van aantrek hoor, ik stamp lekker door!
+1, waar maak je je druk om Piaaa, beetje jealous dat je je naam kwijtraakt aan Nando?wrote:Win.wrote: Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.
Lekker boeien alsof het eruit ziet alsof ie moet schijten, liever dat dan dat je er uit ziet alsof je 40 pillen in je mik heb en alleen nog aandacht besteed aan je o zo brede borstkas
Gewoon keihard blijven stampenwrote:Ik vroeg me af wat de mannen leuk vinden bij vrouwen?
Ikzelf als vrouw stamp me kapot op een feestMaar heel soms rare (verassende) blikken?
Dit vind ik dus een rare opmerking he.wrote:+1, waar maak je je druk om Piaaa, beetje jealous dat je je naam kwijtraakt aan Nando?wrote:Win.wrote: Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.![]()
Lekker boeien alsof het eruit ziet alsof ie moet schijten, liever dat dan dat je er uit ziet alsof je 40 pillen in je mik heb en alleen nog aandacht besteed aan je o zo brede borstkas
Waarom schiet iedereen in het gelid wanneer er eens een opmerking wordt gemaakt over iemands gezicht terwijl die losgaat?
Ik zeg toch ook dat jij rood aanschiet. Ik zeg ook dat Nando als een randdebiel losgaat, maar dat zeg ik ook van Davey.
Wat een gejank om weer eens niks zeg.
*Overigens no offense naar de nader genoemde namen. Ik vind jullie allemaal even tof, lief, aardig en etc. etc.
Alsof Piaaa er wat om geeft als iemand anders net zo hard los gaat, of misschien wel harder dan hij
Fuck dat, laat iedereen gewoon lekker genieten van de muziek, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
En tja, als je er dan uit ziet als een vis op het droge, of wat dan ook, maakt toch geen zak uit
Fuck dat, laat iedereen gewoon lekker genieten van de muziek, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
En tja, als je er dan uit ziet als een vis op het droge, of wat dan ook, maakt toch geen zak uit
Precieswrote:Alsof Piaaa er wat om geeft als iemand anders net zo hard los gaat, of misschien wel harder dan hij![]()
Filmpje??wrote:Ik vroeg me af wat de mannen leuk vinden bij vrouwen?
Ikzelf als vrouw stamp me kapot op een feestMaar heel soms rare (verassende) blikken?
Waar maken mensen zich druk om. De een gaat los alsof ie gat in de grond wil boren, de ander moet schijten, weer de ander drinkt bier in de zandbak en anderen doen hetzelfde als Nando maar dan vooral met hun kaken.
C A R E
C A R E
wrote:Waar maken mensen zich druk om. De een gaat los alsof ie gat in de grond wil boren, de ander moet schijten, weer de ander drinkt bier in de zandbak en anderen doen hetzelfde als Nando maar dan vooral met hun kaken.
C A R E
Ey, niet haten over mijn bier in de zandbak.wrote:Waar maken mensen zich druk om. De een gaat los alsof ie gat in de grond wil boren, de ander moet schijten, weer de ander drinkt bier in de zandbak en anderen doen hetzelfde als Nando maar dan vooral met hun kaken.
C A R E
Zolang jij zulk paupergedrag beschouwt als normaal zal ik haten tot ik ga verlaten 
Begin dan maar met haten, want verlaten zul je nooitwrote:Zolang jij zulk paupergedrag beschouwt als normaal zal ik haten tot ik ga verlaten
Tuurlijk niet. Ondanks alles blijven wij het gouden duo.
Goed zo, mede zandbakonveiligmaakmanwrote:Tuurlijk niet. Ondanks alles blijven wij het gouden duo.
Oei heb ik zo niet.. Ik ben wel best wel lang gefilmd op Decibel.. Dus misschien staat het straks wel op de dvd?wrote:Filmpje??wrote:Ik vroeg me af wat de mannen leuk vinden bij vrouwen?