Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Piaaa wrote:
Jolle wrote:Ja de Nando-stijl, die beoefen ik zelf ook graag.
De ' ik kijk alsof ik moet kakken stijl ' ?
Die is idd erg lachwekkend :D
Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Nando wrote:
Piaaa wrote:
Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.
xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
yay :corn:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nando wrote:
Piaaa wrote:
BURN! :worship:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nando wrote: Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.
Win. :lol:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Nando wrote:
Piaaa wrote:
Nee totaal niet, moet alleen steeds denken aan de laatste loudness thats all, no hard feelings verder :)
En ik charmant? Nooit geweest helaas.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Piaaa ziet er zelf uit alsof ie 6 pillen op heeft als ie stampt, maar dan zonder de doppen :D
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Mol wrote:Piaaa ziet er zelf uit alsof ie 6 pillen op heeft als ie stampt, maar dan zonder de doppen :D
lullig als je er zo uit ziet als je niks op hebt.
Maar het is wel de waarheid ;)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Piaaa wrote:
Ja ik beleef plezier aan het kakken
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
pepepe wrote:
Mol wrote:Piaaa ziet er zelf uit alsof ie 6 pillen op heeft als ie stampt, maar dan zonder de doppen :D
lullig als je er zo uit ziet als je niks op hebt.
Maar het is wel de waarheid ;)
xd
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik vroeg me af wat de mannen leuk vinden bij vrouwen?
Ikzelf als vrouw stamp me kapot op een feest :yay: Maar heel soms rare (verassende) blikken?
Net alsof het niet hoort.. Niet dat ik me er iets van aantrek hoor, ik stamp lekker door! :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Dakpan wrote:
Nando wrote: Gast, als je problemen met me hebt zeg het dan gewoon. Je ziet er zelf ook niet al te charmant uit.
+1, waar maak je je druk om Piaaa, beetje jealous dat je je naam kwijtraakt aan Nando? -.-
Lekker boeien alsof het eruit ziet alsof ie moet schijten, liever dat dan dat je er uit ziet alsof je 40 pillen in je mik heb en alleen nog aandacht besteed aan je o zo brede borstkas
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Pinnie wrote:Ik vroeg me af wat de mannen leuk vinden bij vrouwen?
Ikzelf als vrouw stamp me kapot op een feest :yay: Maar heel soms rare (verassende) blikken?
Net alsof het niet hoort.. Niet dat ik me er iets van aantrek hoor, ik stamp lekker door! :thumbup:
Gewoon keihard blijven stampen :thumbsup: niks mis mee, alleen maar gezellig
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
Dakpan wrote:
+1, waar maak je je druk om Piaaa, beetje jealous dat je je naam kwijtraakt aan Nando? -.-
Lekker boeien alsof het eruit ziet alsof ie moet schijten, liever dat dan dat je er uit ziet alsof je 40 pillen in je mik heb en alleen nog aandacht besteed aan je o zo brede borstkas
Dit vind ik dus een rare opmerking he.

Waarom schiet iedereen in het gelid wanneer er eens een opmerking wordt gemaakt over iemands gezicht terwijl die losgaat?

Ik zeg toch ook dat jij rood aanschiet. Ik zeg ook dat Nando als een randdebiel losgaat, maar dat zeg ik ook van Davey.

Wat een gejank om weer eens niks zeg.

*Overigens no offense naar de nader genoemde namen. Ik vind jullie allemaal even tof, lief, aardig en etc. etc.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Alsof Piaaa er wat om geeft als iemand anders net zo hard los gaat, of misschien wel harder dan hij >.<
Fuck dat, laat iedereen gewoon lekker genieten van de muziek, iedereen doet dat op zijn eigen manier.

En tja, als je er dan uit ziet als een vis op het droge, of wat dan ook, maakt toch geen zak uit :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Daveytl wrote:Alsof Piaaa er wat om geeft als iemand anders net zo hard los gaat, of misschien wel harder dan hij >.<
Fuck dat, laat iedereen gewoon lekker genieten van de muziek, iedereen doet dat op zijn eigen manier.

En tja, als je er dan uit ziet als een vis op het droge, of wat dan ook, maakt toch geen zak uit :P
Precies :thumbup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Filmpje??
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Waar maken mensen zich druk om. De een gaat los alsof ie gat in de grond wil boren, de ander moet schijten, weer de ander drinkt bier in de zandbak en anderen doen hetzelfde als Nando maar dan vooral met hun kaken.

C A R E
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
dawasiknie wrote:Waar maken mensen zich druk om. De een gaat los alsof ie gat in de grond wil boren, de ander moet schijten, weer de ander drinkt bier in de zandbak en anderen doen hetzelfde als Nando maar dan vooral met hun kaken.

C A R E
xd xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Waar maken mensen zich druk om. De een gaat los alsof ie gat in de grond wil boren, de ander moet schijten, weer de ander drinkt bier in de zandbak en anderen doen hetzelfde als Nando maar dan vooral met hun kaken.

C A R E
Ey, niet haten over mijn bier in de zandbak.
Donateur
last seen Mar 2017
Zolang jij zulk paupergedrag beschouwt als normaal zal ik haten tot ik ga verlaten :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Zolang jij zulk paupergedrag beschouwt als normaal zal ik haten tot ik ga verlaten :cool:
Begin dan maar met haten, want verlaten zul je nooit :cool:
Donateur
last seen Mar 2017
Tuurlijk niet. Ondanks alles blijven wij het gouden duo.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Tuurlijk niet. Ondanks alles blijven wij het gouden duo.
Goed zo, mede zandbakonveiligmaakman
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Apr 2012
TiMOTHYb wrote:
Filmpje??
Oei heb ik zo niet.. Ik ben wel best wel lang gefilmd op Decibel.. Dus misschien staat het straks wel op de dvd? ^^