Heeft Angerfist deze toen niet opgepoetst samen met The Hustle van Mad E-Fact?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
daar ben ik wel benieuwd naar, misschien ergens op YouTubewrote:Heeft Angerfist deze toen niet opgepoetst samen met The Hustle van Mad E-Fact?
Nee volgens mij is dit gewoon een deel van de break van The Hustle (Tha Playah & Evil Activities remix) en een digitale render van Poltergeist die afgespeeld word op hoger bpmwrote:Bedoel je de variant die hij draaide in zijn Qlimax 2016 set toevallig?
Timestamp: View on YouTube
En Atmosphere en HAARP.wrote:Nagoom - Elements
View on YouTube
Gewoon door HS mafia
Gewoon door HS mafia
View on SoundCloud
Voor de geïnteresseerden onder ons, heb ik vandaag een tooltje uitgebracht onder mijn
"oldschool alias". Het is een soort mini-mashup van wat Scantraxx Reloaded platen, inclusief een stukje
'Battle To The End'.
Voor de geïnteresseerden onder ons, heb ik vandaag een tooltje uitgebracht onder mijn
"oldschool alias". Het is een soort mini-mashup van wat Scantraxx Reloaded platen, inclusief een stukje
'Battle To The End'.
Last edited by Mystic on 26 Oct 2022 14:02, edited 1 time in total.
Catscan - My First Response. Denk dat die melodie zowel in Hardstyle, met wat toevoegingen, als in Frenchcore goed zou passen.
The R3belz - Earth, denk dat een D-Charged, Firelite (lá Lucky You stijl) of Horyzon dit wel goed kunnen doen.
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 1 hour ago
Ik zou The Purge en Adjuzt wel een remix willen zien maken van B-Front - Inner Creativity.
-
5Hardtraxxer
- 93 posts member since 2021
- last seen Jun 2023
Alles van Suzan & Freek of Flemming 
-
5Hardtraxxer
- last seen Jun 2023
Ik hoorde serieus gister een hardstyle remix van flemming - paracetamollen.
Wat - een - ba -gger

Wat - een - ba -gger
-
5Hardtraxxer
- last seen Jun 2023
OT:
Davide sonar- techno boheme / Ubi caritas
Noisecontrollers - hardcore hiphop / unbreakable
Zentiments - Twisted mindz (2008 fear fm anthem )
Davide sonar- techno boheme / Ubi caritas
Noisecontrollers - hardcore hiphop / unbreakable
Zentiments - Twisted mindz (2008 fear fm anthem )
View on YouTube
Adjuzt (wellicht samen met The Purge) zou hier wel een leipe remix van kunnen maken, die synths passen erg goed in zijn stijltje, en hoe die climax melodie er in komt ook.
Adjuzt (wellicht samen met The Purge) zou hier wel een leipe remix van kunnen maken, die synths passen erg goed in zijn stijltje, en hoe die climax melodie er in komt ook.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Geen hardstyle classic maar ik zou graag een remix willen horen van Promo - Life from the other Side door Phuture Noize en B-Front.
Rotterdam Terror Corps - Feesten tot ik Sterf