W0uT3R schreef:
1. Wildstylez
2. Noisecontrollers
3. Frontliner
4. Headhunterz
5. Technoboy
Is niet op volgorde na wildstylez, want wat een talent heeft die gozer zeg, en z'n platen zijn echt waanzinnig. (I see Stars, No time to waste, Delay Distortion, Push that Feeling om maar een paar voorbeelden te noemen)
Er zijn er natuurlijk nog velen die ik echt waanzinnig vindt, maar deze springen er voor mij echt uit...
Technoboy sowieso niet. Heeft hele dikke platen gemaakt maar dat was met een heel team, dus niet in zijn eentje. Frontliner vind ik ook niet altijd zo geweldig in elkaar zitten. Zelfde geldt voor Headhunterz. En wil niet zeggen dat ze geen dikke platen maken/hebben gemaakt. Het gaat puur om hoe alles in elkaar valt.
Neem voorbeeld aan Psyko Punkz. Vind ik echt de meest overgewaardeerde producers binnen de scene. Pull Your Strings en Feel the Rythm waren echt super dikke platen. Hierna volgen ook nog paar plaatjes die op zich ook wel te doen zijn. Maar zitten ze naar mijn idee goed in elkaar, nee echt niet. Groot deel van hun platen hebben sounds die niet goed bij elkaar passen. Noisecontrollers en Wildstylez zijn hierin dan weer wel heel goed.
@D-Nemacyst
Ik geloof allemaal dat jij dat heel goed hoort met je KRK's, maar ik met mijn 20 euro Seinheisertjes hoor echt niks over die white noise of hoe je het ook wilt noemen. Knap dat je zoiets kunt horen of het moet gewoon echt aan je KRK's liggen.