Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 00:53 

Hardtraxx Addict

Top dat Adaro erin staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 01:28 

Hardtraxx Veteran

D-Block & S-Te-Fan slechts 8 plaatsen gezakt, opmerkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 01:44 

Hardtraxx Veteran

Wat mij opvalt aan de lijst is dat de dj's die in dit jaar bijna of geen tracks hebben uitbracht toch aardig gekelderd in de lijst zijn, of ligt het daar niet aan?
-edit

En ik zie dat er geen Fusion artiest instaat! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 05:48 

Hardtraxx Veteran

Ben nogal verbaasd. NC en Wildstylez lager dan Coone, Zatox, Frontliner en G4H :x verder wel nice voor Adaro, maar de HS heeft zo te zien aardig wat klappen gekregen :P Ben benieuwd naar de andere plaatsten buiten de top 100, iemand die daar al meer over weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 10:14 

Hardtraxx Addict

Ja man hardstyle krijgt dikke klappen. Serieus wie ligt er wakker van zo'n kut lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:15 

Hardtraxx Addict

Gebeurt er verder nog wat met die stem voor beste DJ in 20 jaar? Of telde dat gewoon als stem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:50 

Hardtraxx Veteran

Had hem per ongeluk in het Wist Je Dat topic geplaatst, maar gaat dus over de DJ Mag uitslag.
Deadmau5 heeft weer eens plezier met zijn ranking:

deadmau5 ‏@deadmau5 10h
Citaat:
HOORAAY!!!! IM THE 12th BEST CD PLAYER IN THE WORLD!!. suck it! id like to thank the committee. my fans, all that shit. etc etc.

deadmau5 ‏@deadmau5 10h
Citaat:
man, its so unreal... i mean, all that training! finally payed off! heres to another awesome year of ableton doing everything for me.

deadmau5 ‏@deadmau5 10h
Citaat:
k, top100 shits finally over thank god. can i go back to robots and actual music making now?

deadmau5 ‏@deadmau5 9h
Citaat:
wait.. hold up.. 12?... thats number one... AND two... hah! you can both suckit @hardwell and @arminvanbuuren IN YOUR FACES. I AM BEST PONY

deadmau5 ‏@deadmau5 9h
Citaat:
honestly, im kinda dissapointed paris hilton didnt make the list (seriously) i was really rooting for that shitstorm to go down.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 12:22 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een vent :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

showtek 27 :huh: grote groei zeg:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:34 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Wat mij opvalt aan de lijst is dat de dj's die in dit jaar bijna of geen tracks hebben uitbracht toch aardig gekelderd in de lijst zijn, of ligt het daar niet aan?

Martin Garrix heeft Animals gemaakt en is binnengekomen op nummer 40.
Ga er maar vanuit dat het wel mee speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals, dit is een populariteitspoll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 13:47 

Hardtraxx Addict

De nieuwe grote 3 dus Hhz, Frontliner en Coone? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
De nieuwe grote 3 dus Hhz, Frontliner en Coone? :huh:

Neen, zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:22 

Hardtraxxer

Het gaat om de beste dj's van 2013, en dan kan ik daar aarduig inkomen.
en idd, de meeste hardstyle dj's in die top100 hebben ook maar weinig uitgebracht dit jaar.

Thrilogy heeft wel 3 goeie uitgekozen blijkbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Sanderson schreef:
Het gaat om de populairste dj's van 2013

Sanderson schreef:
Thrilogy heeft wel 2 goeie uitgekozen blijkbaar :P

De met afstand populairste HC act heeft nog geen Thrillogy gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 17:02 

Hardtraxxer

snap het best van noisecontrollers enzo zoveel hebben ze kwa muziek niet gemaakt dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:42 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Sanderson schreef:
Het gaat om de populairste dj's van 2013

als jij de populairste bent, blijkt dat je iets het beste gedaan hebt als dj. dus over die termen valt te discussieren. maar laten we dat maar niet doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Vet voor Adaro, zeer verdient. Voor de rest interesseert het me niet zo. Alleen wel vet dat de Nederlanders weer heersen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:12 

Hardtraxxer

headhunterz en wildstylez gezakt :yay:
adaro komt de top 100 binnen :yay:
zal wel te maken hebben met dat ze zich tegen hun fans gekeerd hebben want wie in hardstyle zat er nou te wachten als tracks als year of summer, lessons in love remix en dat soort zooi?
ze zoeken fans op die hun muziek "wel leuk" vinden, dan kan je zo'n daling wel verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:31 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
zal wel te maken hebben met dat ze zich tegen hun fans gekeerd hebben want wie in hardstyle zat er nou te wachten als tracks als year of summer, lessons in love remix en dat soort zooi?
ze zoeken fans op die hun muziek "wel leuk" vinden, dan kan je zo'n daling wel verwachten

Denk dat het vooral komt omdat zij dit jaar niet veel van zich hebben laten horen. En Adaro komt denk ik ook omdat hij 1 van de aardigste gasten in de scene is. Altijd tijd voor zn fans. En draait beter dan de gemiddelde hardstyle dj, qua mixwerk en lijstjes. En de tracks die hij maakt slaan aan. Met Answers Remix als hoogtepunt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:41 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Syztrax schreef:

Denk dat het vooral komt omdat zij dit jaar niet veel van zich hebben laten horen. En Adaro komt denk ik ook omdat hij 1 van de aardigste gasten in de scene is. Altijd tijd voor zn fans. En draait beter dan de gemiddelde hardstyle dj, qua mixwerk en lijstjes. En de tracks die hij maakt slaan aan. Met Answers Remix als hoogtepunt natuurlijk.

klopt ook wel, maar ik denk dat wat ik eerder zei ook wel zeker meespeelt.
adaro vind ik vanaf t begin al een held, hij heeft zijn plek meer dan verdient
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:44 

Hardtraxx Veteran

Denk dat mensen die Year Of Summer geweldig vinden niet zo bezig zijn met de dance scene dat ze gaan stemmen voor de DJ Mag top 100. En voor vele hardstyle liefhebbers is t misschien een reden om niet meer op hem te stemmen. Dit jaar vallen ze dus beetje tussen de wal en het schip misschien. Overgangsjaar van hardstyle wereldje qua fans naar meer algemene dance liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:49 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Denk dat mensen die Year Of Summer geweldig vinden niet zo bezig zijn met de dance scene dat ze gaan stemmen voor de DJ Mag top 100. En voor vele hardstyle liefhebbers is t misschien een reden om niet meer op hem te stemmen. Dit jaar vallen ze dus beetje tussen de wal en het schip misschien. Overgangsjaar van hardstyle wereldje qua fans naar meer algemene dance liefhebbers.

inderdaad en van zo'n mensen kun je ook wel een lijstje verwachten als de top 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:57 

Hardtraxx Veteran

Klopt.

En bij Adaro denk ik ook dat hij breed gedragen word binnen de scene. Bij de mainstream valt hij wel in de smaak en is heeft hij veel bekendheid opgedaan door Gunz 4 Hire. En bij de hardere kant is hij populair om hoe hij is, draait en de tracks die hij maakt. Al zijn het er niet zo heel veel. Maar wel allemaal van hoog niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:07 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Klopt.

En bij Adaro denk ik ook dat hij breed gedragen word binnen de scene. Bij de mainstream valt hij wel in de smaak en is heeft hij veel bekendheid opgedaan door Gunz 4 Hire. En bij de hardere kant is hij populair om hoe hij is, draait en de tracks die hij maakt. Al zijn het er niet zo heel veel. Maar wel allemaal van hoog niveau.

liever dat hij een beetje de tijd ervoor neemt ipv allemaal kuttracks te releasen vind ik, hij besteed ook veel aandacht aan elke mix, dat kost ook weer tijd, EN hij heeft ook nog tijd over voor zo'n, nogmaals, liever dat je de tijd neemt in plaats van gewoon wat dingen in elkaar flatsen
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen