Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Bedoel je dat Adaro alleen maar meuk uitbrengt? Ik vind t juist van hoog niveau als hij wat uitbrengt. Onder Adaro brengt hij niet veel uit maar t is allemaal wel vet.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Als artiesten zoals Heady, Wildy en NC volgend jaar weer veel plaatjes uitbrengen, veel boekingen, veel reclame maken dat ze stemmen willen zie ik ze allemaal weer flink stijgen.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Parvuz wrote:Bedoel je dat Adaro alleen maar meuk uitbrengt? Ik vind t juist van hoog niveau als hij wat uitbrengt. Onder Adaro brengt hij niet veel uit maar t is allemaal wel vet.
nee ik zeg juist andersom, adaro neemt zn tijd en komt dan ook met producties en mixen van een heel hoog niveau
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Syztrax wrote:
Parvuz wrote:Bedoel je dat Adaro alleen maar meuk uitbrengt? Ik vind t juist van hoog niveau als hij wat uitbrengt. Onder Adaro brengt hij niet veel uit maar t is allemaal wel vet.
nee ik zeg juist andersom, adaro neemt zn tijd en komt dan ook met producties en mixen van een heel hoog niveau
Oke verkeerd gelezen haha, dan zijn wij het met elkaar eens. :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Parvuz, ik vind het alleen wel een beetje naïef dat je zegt dat iedereen in de lijst puur op basis van naamsbekendheid staat, maar Adaro dan weer wel deels door zijn draaiskills :P er zullen er vast wel een paar zijn die dat mee hebben genomen, maar ja, die laten een Vince of een Carl Cox dan weer achterwege (en hebben in hun eigen lijstje ook vast wel lui die niet bijzonder zijn), dus wat daar dan de waarde van is....

Ik zeg niet dat Adaro er onterecht staat, maar je beredenering is wel wat naïef dus :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Steffnov wrote:Parvuz, ik vind het alleen wel een beetje naïef dat je zegt dat iedereen in de lijst puur op basis van naamsbekendheid staat, maar Adaro dan weer wel deels door zijn draaiskills :P er zullen er vast wel een paar zijn die dat mee hebben genomen, maar ja, die laten een Vince of een Carl Cox dan weer achterwege (en hebben in hun eigen lijstje ook vast wel lui die niet bijzonder zijn), dus wat daar dan de waarde van is....

Ik zeg niet dat Adaro er onterecht staat, maar je beredenering is wel wat naïef dus :P
Dat zeg ik helemaal niet. :P
Denk toch dat mijn beredenering waarom Adaro in de lijst staat wel aardig klopt. :$
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Syztrax wrote:headhunterz en wildstylez gezakt :yay:
adaro komt de top 100 binnen :yay:
zal wel te maken hebben met dat ze zich tegen hun fans gekeerd hebben want wie in hardstyle zat er nou te wachten als tracks als year of summer, lessons in love remix en dat soort zooi?
ze zoeken fans op die hun muziek "wel leuk" vinden, dan kan je zo'n daling wel verwachten
Ja klopt :')
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:
Steffnov wrote:Parvuz, ik vind het alleen wel een beetje naïef dat je zegt dat iedereen in de lijst puur op basis van naamsbekendheid staat, maar Adaro dan weer wel deels door zijn draaiskills :P er zullen er vast wel een paar zijn die dat mee hebben genomen, maar ja, die laten een Vince of een Carl Cox dan weer achterwege (en hebben in hun eigen lijstje ook vast wel lui die niet bijzonder zijn), dus wat daar dan de waarde van is....

Dat zeg ik helemaal niet. :P
Denk toch dat mijn beredenering waarom Adaro in de lijst staat wel aardig klopt. :$
Parvuz wrote:En Adaro komt denk ik ook omdat hij 1 (...) draait beter dan de gemiddelde hardstyle dj, qua mixwerk en lijstjes.
De rest van je bewering zal aardig kloppen, maar Adaro staat er inderdaad gewoon omdat hij belachelijk populair is onder zowel raw als mainstream, niet dat minieme gedeelte dat stemt op basis van draaikunsten (waar het eigenlijk om zou moeten gaan bij een DJ lijst). Maar dat dat laatste niet gebeurt is al jaren bekend :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Steffnov wrote:
Parvuz wrote:En Adaro komt denk ik ook omdat hij 1 (...) draait beter dan de gemiddelde hardstyle dj, qua mixwerk en lijstjes.
De rest van je bewering zal aardig kloppen, maar Adaro staat er inderdaad gewoon omdat hij belachelijk populair is onder zowel raw als mainstream, niet dat minieme gedeelte dat stemt op basis van draaikunsten (waar het eigenlijk om zou moeten gaan bij een DJ lijst). Maar dat dat laatste niet gebeurt is al jaren bekend :P
Natuurlijk zal ook voor Adaro gelden dat maar een klein percentage van de stemmen gaat om zn mixwerk. Maar denk wel dat dat bij hem iets meer een rol speelt dan de meesten in de lijst. Ik heb ook op Adaro gestemt om zijn mixwerk op feestjes en de lijsten die hij neerzet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden. Loudness stage op Decibel liep niet voor niets over van het volk tijdens zijn set (en dat vergelijken met het publiek tijdens Main Concern... ).

Aardige gast, neemt de tijd voor z'n fans, vette producties (die niet te hard zijn maar verre van te toegankelijk) en z'n sets die altijd dik gevarieerd zijn !
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Adaro voelt ook wel goed ze fans aan, want ik weet zeker dat hij ze tracks daarop aanpast. Hij maakt softere tracks zoals History en Everyday. Maar ook hardere zoals Worth Fighting voor en Answers remix :$ . Als hij minder populair was geweest hadden we meer tracks ala HOTD gehad. Daar geloof ik heilig in. Adaro is beetje een crowdpleaser op dat gebied ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
urbandesigner wrote:Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden. Loudness stage op Decibel liep niet voor niets over van het volk tijdens zijn set (en dat vergelijken met het publiek tijdens Main Concern... ).
Nu wel. Ik heb niks met die compromissen. Als ik raw hardstyle wil horen wil ik gewoon echte raw hardstyle en niet halve raw hardstyle met mainstream kicks. Dat komt niet als echt op mij over.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
urbandesigner wrote:Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden.
hoi.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Dakpan wrote:
urbandesigner wrote:Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden.
hoi.
xd
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
hotymoty wrote:Adaro voelt ook wel goed ze fans aan, want ik weet zeker dat hij ze tracks daarop aanpast. Hij maakt softere tracks zoals History en Everyday. Maar ook hardere zoals Worth Fighting voor en Answers remix :$ . Als hij minder populair was geweest hadden we meer tracks ala HOTD gehad. Daar geloof ik heilig in. Adaro is beetje een crowdpleaser op dat gebied ;)
denk het niet, adaro houd volgens mij wel met gevarieerd producen, hij is niet iemand die graag een vaste stijl aanhoud volgens mij, is ook minder leuk als je iedere keer hetzelfde moet maken
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Adaro geen vaste stijl? Geloof je het zelf?
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Leonidas wrote:Adaro geen vaste stijl? Geloof je het zelf?
nou een beetje maar hij varieert ook wel, haunter of the dark, history en everyday zijn bijvoorbeeld heel verschillend
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Ik vind elke track hetzelfde klinken van die vent. Niet dat het slecht is, maar erg gevarieerd kan je het niet noemen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Adaro :worship: , eindbaas in het kwadraat. Samen met B-Front de mannen die de scene maken voor mij op het moment
S
Syztrax wrote:want wie in hardstyle zat er nou te wachten als tracks als lessons in love remix en dat soort zooi?
Ikkeuh
Hardtraxxer
111 posts member since 2008
last seen Dec 2014
Ben benieuwd waar de andere hardstyle dj's staan waar onder B-front. Had toch gehoopt op een top 100 plek, maar kans was natuurlijk best klein. Wel lekker dat Adaro er in staat!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
DutchEvolutionZ wrote:Ben benieuwd waar de andere hardstyle dj's staan waar onder B-front. Had toch gehoopt op een top 100 plek, maar kans was natuurlijk best klein. Wel lekker dat Adaro er in staat!
Idd, ben benieuwd of dit bekend word, was vorig jaar wel zo.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
DutchEvolutionZ wrote:Ben benieuwd waar de andere hardstyle dj's staan waar onder B-front. Had toch gehoopt op een top 100 plek, maar kans was natuurlijk best klein. Wel lekker dat Adaro er in staat!
1 op 100, goed gezien! :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Qlown wrote:
1 op 100, goed gezien! :)
>.<
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
lolwut