Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:18 

Hardtraxx Veteran

Bedoel je dat Adaro alleen maar meuk uitbrengt? Ik vind t juist van hoog niveau als hij wat uitbrengt. Onder Adaro brengt hij niet veel uit maar t is allemaal wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:30 

Hardtraxx Addict

Als artiesten zoals Heady, Wildy en NC volgend jaar weer veel plaatjes uitbrengen, veel boekingen, veel reclame maken dat ze stemmen willen zie ik ze allemaal weer flink stijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:34 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Bedoel je dat Adaro alleen maar meuk uitbrengt? Ik vind t juist van hoog niveau als hij wat uitbrengt. Onder Adaro brengt hij niet veel uit maar t is allemaal wel vet.

nee ik zeg juist andersom, adaro neemt zn tijd en komt dan ook met producties en mixen van een heel hoog niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:35 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Parvuz schreef:

nee ik zeg juist andersom, adaro neemt zn tijd en komt dan ook met producties en mixen van een heel hoog niveau

Oke verkeerd gelezen haha, dan zijn wij het met elkaar eens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

Parvuz, ik vind het alleen wel een beetje naïef dat je zegt dat iedereen in de lijst puur op basis van naamsbekendheid staat, maar Adaro dan weer wel deels door zijn draaiskills :P er zullen er vast wel een paar zijn die dat mee hebben genomen, maar ja, die laten een Vince of een Carl Cox dan weer achterwege (en hebben in hun eigen lijstje ook vast wel lui die niet bijzonder zijn), dus wat daar dan de waarde van is....

Ik zeg niet dat Adaro er onterecht staat, maar je beredenering is wel wat naïef dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:43 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Parvuz, ik vind het alleen wel een beetje naïef dat je zegt dat iedereen in de lijst puur op basis van naamsbekendheid staat, maar Adaro dan weer wel deels door zijn draaiskills :P er zullen er vast wel een paar zijn die dat mee hebben genomen, maar ja, die laten een Vince of een Carl Cox dan weer achterwege (en hebben in hun eigen lijstje ook vast wel lui die niet bijzonder zijn), dus wat daar dan de waarde van is....

Ik zeg niet dat Adaro er onterecht staat, maar je beredenering is wel wat naïef dus :P

Dat zeg ik helemaal niet. :P
Denk toch dat mijn beredenering waarom Adaro in de lijst staat wel aardig klopt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:49 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
headhunterz en wildstylez gezakt :yay:
adaro komt de top 100 binnen :yay:
zal wel te maken hebben met dat ze zich tegen hun fans gekeerd hebben want wie in hardstyle zat er nou te wachten als tracks als year of summer, lessons in love remix en dat soort zooi?
ze zoeken fans op die hun muziek "wel leuk" vinden, dan kan je zo'n daling wel verwachten

Ja klopt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:52 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:

Dat zeg ik helemaal niet. :P
Denk toch dat mijn beredenering waarom Adaro in de lijst staat wel aardig klopt. :$

Parvuz schreef:
En Adaro komt denk ik ook omdat hij 1 (...) draait beter dan de gemiddelde hardstyle dj, qua mixwerk en lijstjes.

De rest van je bewering zal aardig kloppen, maar Adaro staat er inderdaad gewoon omdat hij belachelijk populair is onder zowel raw als mainstream, niet dat minieme gedeelte dat stemt op basis van draaikunsten (waar het eigenlijk om zou moeten gaan bij een DJ lijst). Maar dat dat laatste niet gebeurt is al jaren bekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
En Adaro komt denk ik ook omdat hij 1 (...) draait beter dan de gemiddelde hardstyle dj, qua mixwerk en lijstjes.

De rest van je bewering zal aardig kloppen, maar Adaro staat er inderdaad gewoon omdat hij belachelijk populair is onder zowel raw als mainstream, niet dat minieme gedeelte dat stemt op basis van draaikunsten (waar het eigenlijk om zou moeten gaan bij een DJ lijst). Maar dat dat laatste niet gebeurt is al jaren bekend :P

Natuurlijk zal ook voor Adaro gelden dat maar een klein percentage van de stemmen gaat om zn mixwerk. Maar denk wel dat dat bij hem iets meer een rol speelt dan de meesten in de lijst. Ik heb ook op Adaro gestemt om zijn mixwerk op feestjes en de lijsten die hij neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:30 

Hardtraxx Veteran

Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden. Loudness stage op Decibel liep niet voor niets over van het volk tijdens zijn set (en dat vergelijken met het publiek tijdens Main Concern... ).

Aardige gast, neemt de tijd voor z'n fans, vette producties (die niet te hard zijn maar verre van te toegankelijk) en z'n sets die altijd dik gevarieerd zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:59 

Hardtraxx Elite

Adaro voelt ook wel goed ze fans aan, want ik weet zeker dat hij ze tracks daarop aanpast. Hij maakt softere tracks zoals History en Everyday. Maar ook hardere zoals Worth Fighting voor en Answers remix :$ . Als hij minder populair was geweest hadden we meer tracks ala HOTD gehad. Daar geloof ik heilig in. Adaro is beetje een crowdpleaser op dat gebied ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:18 

Aan het typen...

urbandesigner schreef:
Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden. Loudness stage op Decibel liep niet voor niets over van het volk tijdens zijn set (en dat vergelijken met het publiek tijdens Main Concern... ).

Nu wel. Ik heb niks met die compromissen. Als ik raw hardstyle wil horen wil ik gewoon echte raw hardstyle en niet halve raw hardstyle met mainstream kicks. Dat komt niet als echt op mij over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden.

hoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:30 

Donateur

Dakpan schreef:
urbandesigner schreef:
Ken eigenlijk ook geen mensen die Adaro niks vinden.

hoi.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:32 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Adaro voelt ook wel goed ze fans aan, want ik weet zeker dat hij ze tracks daarop aanpast. Hij maakt softere tracks zoals History en Everyday. Maar ook hardere zoals Worth Fighting voor en Answers remix :$ . Als hij minder populair was geweest hadden we meer tracks ala HOTD gehad. Daar geloof ik heilig in. Adaro is beetje een crowdpleaser op dat gebied ;)

denk het niet, adaro houd volgens mij wel met gevarieerd producen, hij is niet iemand die graag een vaste stijl aanhoud volgens mij, is ook minder leuk als je iedere keer hetzelfde moet maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:03 

Hardtraxx Veteran

Adaro geen vaste stijl? Geloof je het zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:11 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Adaro geen vaste stijl? Geloof je het zelf?

nou een beetje maar hij varieert ook wel, haunter of the dark, history en everyday zijn bijvoorbeeld heel verschillend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:17 

Hardtraxx Addict

Ik vind elke track hetzelfde klinken van die vent. Niet dat het slecht is, maar erg gevarieerd kan je het niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:07 

Hardtraxx Veteran

Adaro :worship: , eindbaas in het kwadraat. Samen met B-Front de mannen die de scene maken voor mij op het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:45 

Syztrax schreef:
want wie in hardstyle zat er nou te wachten als tracks als lessons in love remix en dat soort zooi?

Ikkeuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 00:12 

Hardtraxxer

Ben benieuwd waar de andere hardstyle dj's staan waar onder B-front. Had toch gehoopt op een top 100 plek, maar kans was natuurlijk best klein. Wel lekker dat Adaro er in staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 00:56 

Hardtraxx Veteran

DutchEvolutionZ schreef:
Ben benieuwd waar de andere hardstyle dj's staan waar onder B-front. Had toch gehoopt op een top 100 plek, maar kans was natuurlijk best klein. Wel lekker dat Adaro er in staat!

Idd, ben benieuwd of dit bekend word, was vorig jaar wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 01:12 

Hardtraxx Veteran

DutchEvolutionZ schreef:

1 op 100, goed gezien! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 01:24 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
DutchEvolutionZ schreef:

1 op 100, goed gezien! :)

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 11:27 

Hardtraxx Veteran

lolwut
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen