Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 12:54 

Hardtraxxer

Gewoon ftp servertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:09 

Artiest

Odyssee schreef:
Gewoon ftp servertje.

Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:20 

Hardtraxx Addict

Nego schreef:
Odyssee schreef:
Gewoon ftp servertje.

Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijd :)

Noem het zo beveiligd als je wilt.. een ICT-er met een beetje verstand van zaken kan hier zo mee overweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:25 

Artiest

Dat is wel gebleken al ja xd

Anyway, komt goed met de volgende promomailing!

Nu lekker aan t produceren: iets beheurlijk hards
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

Voor Loudness?

Benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Dat is wel gebleken al ja xd

Anyway, komt goed met de volgende promomailing!

Nu lekker aan t produceren: iets beheurlijk hards

kan niet wachten :woot: wel snel effe een preview posten heh :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:03 

Artiest

Piaaa schreef:
Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen :yay:

Komt goed, chef! Gassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload schreef:
Piaaa schreef:

Komt goed, chef! Gassen!

Dat sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Op mijn vraag of hij harder is dan Breadstick:

Citaat:

Haha! Its ehhh different rough I guess but there is a part that is definitely FASTER than Breadstick hahaha

Ben benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Op mijn vraag of hij harder is dan Breadstick:

Citaat:

Haha! Its ehhh different rough I guess but there is a part that is definitely FASTER than Breadstick hahaha

Ben benieuwd :woot:

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload schreef:
Piaaa schreef:

Komt goed, chef! Gassen!

Ik wilde ook :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:14 

Artiest

ZO! Weer ff een update!

- Deze week komen de previews online van Theracords Allstars - Collab EP part 2 :)
- Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
- Verder hebben we deze week gewoon geen release :O WUT! Maar volgende week woensdag komt de Theracords Collab EP part 1 al uit! En natuurlijk is Geck-o zijn laatste release It's What We Are nog steeds verkrijgbaar bij de betere mp3shop
- Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op :)
- Deze dinsdag (FearFM) en woensdag (DanceTunes Radio en Hardstation.fm) bij de Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
- In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

Ben erg benieuwd :) Theracords boeit me steeds en steeds meer =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Pull the Trigger & If All Fails op Theracords aub :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:50 

Artiest

Pull the trigger komt volgens mij deze of volgende week uit (op Minus is More)

If All Fails komt op Collab EP part 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
ZO! Weer ff een update!

- Deze week komen de previews online van Theracords Allstars - Collab EP part 2 :)
- Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
- Verder hebben we deze week gewoon geen release :O WUT! Maar volgende week woensdag komt de Theracords Collab EP part 1 al uit! En natuurlijk is Geck-o zijn laatste release It's What We Are nog steeds verkrijgbaar bij de betere mp3shop
- Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op :)
- Deze dinsdag (FearFM) en woensdag (DanceTunes Radio en Hardstation.fm) bij de Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
- In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!

benieuwd naar eigenlijk wel zn beetje alles :thumbsup:
ook benieuwd welke er op de Collab E.P part 2 komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Wel gaaf die transparantie bij dit label, fans weten tenminste waar ze aan toe zijn kwa releases e.d. Bij andere labels waar ik geen namen van zal noemen is dit wat minder het geval :P Kortom goede productinformatie, toppie dus. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:15 

Donateur

Gaat er nog wat gebeuren met die HHZ-edit van It's What We Are? Zou toch zonde zijn als ie voor niks is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:25 

Artiest

Hij is niet voor nix gemaakt, namelijk verstuurd naar een select groepje artiesten, maar dat was wel alles wat dr mee zal gebeuren ja....!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen

Ben benieuwd! :D
Citaat:
Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op :)

:bomb:
Citaat:
Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !

HELD! Wavolizer is altijd goed! :D

Citaat:
In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!

Sweet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:11 

Donateur

DjThera schreef:
Hij is niet voor nix gemaakt, namelijk verstuurd naar een select groepje artiesten, maar dat was wel alles wat dr mee zal gebeuren ja....!

Leuk voor dat selecte groepje maar niet voor mij :cry: xd

Zal die Headhunterz maar smeken om een free release bij 250.000 volgers op zn facebook ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:39 

Artiest

mrazura schreef:
Wel gaaf die transparantie bij dit label, fans weten tenminste waar ze aan toe zijn kwa releases e.d. Bij andere labels waar ik geen namen van zal noemen is dit wat minder het geval :P Kortom goede productinformatie, toppie dus. :D

Thanks! :thumbsup: We zijn zelf allemaal echt liefhebbers van de hardere dance muziek, dus we delen dezelfde passie als mensen op fora en dan is t niet meer dan logisch om transparant te zijn naar de mensen toe die dezelfde passie hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 19:08 

Artiest

Jaaa... ik word zo blij van mensen die los gaan op mijn muziek dat ik met ze mee wil doen

Dus... dat doe ik dan ook! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Jaaa... ik word zo blij van mensen die los gaan op mijn muziek dat ik met ze mee wil doen

Dus... dat doe ik dan ook! :D :D

En je kunt zo geniaal losgaan, ik blijf bij wat ik vrijdag tegen je zei!
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen