Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Gewoon ftp servertje.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Odyssee wrote:Gewoon ftp servertje.
Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijd :)
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Nego wrote:
Odyssee wrote:Gewoon ftp servertje.
Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijd :)
Noem het zo beveiligd als je wilt.. een ICT-er met een beetje verstand van zaken kan hier zo mee overweg.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Dat is wel gebleken al ja xd

Anyway, komt goed met de volgende promomailing!

Nu lekker aan t produceren: iets beheurlijk hards
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Voor Loudness?

Benieuwd! :D
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen :yay:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
DjThera wrote:Dat is wel gebleken al ja xd

Anyway, komt goed met de volgende promomailing!

Nu lekker aan t produceren: iets beheurlijk hards
kan niet wachten :woot: wel snel effe een preview posten heh :innocent:
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Piaaa wrote:Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen :yay:
Komt goed, chef! Gassen!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Catatonic Overload wrote:
Piaaa wrote:Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen :yay:
Komt goed, chef! Gassen!
Dat sowieso!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Op mijn vraag of hij harder is dan Breadstick:

Haha! Its ehhh different rough I guess but there is a part that is definitely FASTER than Breadstick hahaha
Ben benieuwd :woot:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Chukkels wrote:Op mijn vraag of hij harder is dan Breadstick:

Haha! Its ehhh different rough I guess but there is a part that is definitely FASTER than Breadstick hahaha
Ben benieuwd :woot:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :slow:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Catatonic Overload wrote:
Komt goed, chef! Gassen!
Ik wilde ook :slow:
Artiest
last seen 5 days ago
ZO! Weer ff een update!

- Deze week komen de previews online van Theracords Allstars - Collab EP part 2 :)
- Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
- Verder hebben we deze week gewoon geen release :O WUT! Maar volgende week woensdag komt de Theracords Collab EP part 1 al uit! En natuurlijk is Geck-o zijn laatste release It's What We Are nog steeds verkrijgbaar bij de betere mp3shop
- Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op :)
- Deze dinsdag (FearFM) en woensdag (DanceTunes Radio en Hardstation.fm) bij de Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
- In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ben erg benieuwd :) Theracords boeit me steeds en steeds meer =D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Pull the Trigger & If All Fails op Theracords aub :drool:
Artiest
last seen 5 days ago
Pull the trigger komt volgens mij deze of volgende week uit (op Minus is More)

If All Fails komt op Collab EP part 2 :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DjThera wrote:ZO! Weer ff een update!

- Deze week komen de previews online van Theracords Allstars - Collab EP part 2 :)
- Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
- Verder hebben we deze week gewoon geen release :O WUT! Maar volgende week woensdag komt de Theracords Collab EP part 1 al uit! En natuurlijk is Geck-o zijn laatste release It's What We Are nog steeds verkrijgbaar bij de betere mp3shop
- Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op :)
- Deze dinsdag (FearFM) en woensdag (DanceTunes Radio en Hardstation.fm) bij de Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
- In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!
benieuwd naar eigenlijk wel zn beetje alles :thumbsup:
ook benieuwd welke er op de Collab E.P part 2 komen :woot:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wel gaaf die transparantie bij dit label, fans weten tenminste waar ze aan toe zijn kwa releases e.d. Bij andere labels waar ik geen namen van zal noemen is dit wat minder het geval :P Kortom goede productinformatie, toppie dus. :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gaat er nog wat gebeuren met die HHZ-edit van It's What We Are? Zou toch zonde zijn als ie voor niks is gemaakt.
Artiest
last seen 5 days ago
Hij is niet voor nix gemaakt, namelijk verstuurd naar een select groepje artiesten, maar dat was wel alles wat dr mee zal gebeuren ja....!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
Ben benieuwd! :D
Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op :)
:bomb:
Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
HELD! Wavolizer is altijd goed! :D
In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!
Sweet :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
DjThera wrote:Hij is niet voor nix gemaakt, namelijk verstuurd naar een select groepje artiesten, maar dat was wel alles wat dr mee zal gebeuren ja....!
Leuk voor dat selecte groepje maar niet voor mij :cry: xd

Zal die Headhunterz maar smeken om een free release bij 250.000 volgers op zn facebook ofzo :P
Artiest
last seen 5 days ago
mrazura wrote:Wel gaaf die transparantie bij dit label, fans weten tenminste waar ze aan toe zijn kwa releases e.d. Bij andere labels waar ik geen namen van zal noemen is dit wat minder het geval :P Kortom goede productinformatie, toppie dus. :D
Thanks! :thumbsup: We zijn zelf allemaal echt liefhebbers van de hardere dance muziek, dus we delen dezelfde passie als mensen op fora en dan is t niet meer dan logisch om transparant te zijn naar de mensen toe die dezelfde passie hebben :)
Artiest
1973 posts member since 2009
Jaaa... ik word zo blij van mensen die los gaan op mijn muziek dat ik met ze mee wil doen

Dus... dat doe ik dan ook! :D :D
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Geck-o wrote:Jaaa... ik word zo blij van mensen die los gaan op mijn muziek dat ik met ze mee wil doen

Dus... dat doe ik dan ook! :D :D
En je kunt zo geniaal losgaan, ik blijf bij wat ik vrijdag tegen je zei!