Gewoon ftp servertje.
Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijdwrote:Gewoon ftp servertje.
Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijdwrote:Gewoon ftp servertje.
Noem het zo beveiligd als je wilt.. een ICT-er met een beetje verstand van zaken kan hier zo mee overweg.wrote:Nee gaat via beveiligd gedeelte van een website altijdwrote:Gewoon ftp servertje.
kan niet wachtenwrote:Dat is wel gebleken al ja![]()
Anyway, komt goed met de volgende promomailing!
Nu lekker aan t produceren: iets beheurlijk hards
Komt goed, chef! Gassen!wrote:Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen
Dat sowieso!wrote:Komt goed, chef! Gassen!wrote:Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen
Ben benieuwd
Haha! Its ehhh different rough I guess but there is a part that is definitely FASTER than Breadstick hahaha
wrote:Op mijn vraag of hij harder is dan Breadstick:
Ben benieuwd
Haha! Its ehhh different rough I guess but there is a part that is definitely FASTER than Breadstick hahaha
Ik wilde ookwrote:Komt goed, chef! Gassen!wrote:Pietertje timmetje, rikkert, we gaan vrijdag eens een flink feestje bouwen
benieuwd naar eigenlijk wel zn beetje alleswrote:ZO! Weer ff een update!
- Deze week komen de previews online van Theracords Allstars - Collab EP part 2
- Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
- Verder hebben we deze week gewoon geen release :O WUT! Maar volgende week woensdag komt de Theracords Collab EP part 1 al uit! En natuurlijk is Geck-o zijn laatste release It's What We Are nog steeds verkrijgbaar bij de betere mp3shop
- Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op
- Deze dinsdag (FearFM) en woensdag (DanceTunes Radio en Hardstation.fm) bij de Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
- In april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!
Ben benieuwd!Maar eerst vandaag een preview online van Geck-o's te gecke oldskool remix van Root Down die op t label van Cally & Juice uit gaat komen
Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar mijn nieuwste track, check vooral ff t nieuwe tracks topic, GZ Anthem dat "Live Hard Now" heet, staat dr op
HELD! Wavolizer is altijd goed!Theracords Radio Show: WAVOLIZER! Hij is momenteel ook hard bezig een nieuwe release af te ronden !
SweetIn april komen qua releases dus alle Collab EP's uit, in mei gaan we weer lekker verder met releasen, zo hebben we dan de nieuwe Catatonic Overload release voor je en op Therabyte komt de nieuwe Busho release eraan!
Leuk voor dat selecte groepje maar niet voor mijwrote:Hij is niet voor nix gemaakt, namelijk verstuurd naar een select groepje artiesten, maar dat was wel alles wat dr mee zal gebeuren ja....!
Thanks!wrote:Wel gaaf die transparantie bij dit label, fans weten tenminste waar ze aan toe zijn kwa releases e.d. Bij andere labels waar ik geen namen van zal noemen is dit wat minder het gevalKortom goede productinformatie, toppie dus.