mee eens, en als de mensen niet losgaan, moet jij zo hard losgaan tot ze meegaanwrote:Jaaa... ik word zo blij van mensen die los gaan op mijn muziek dat ik met ze mee wil doen
Dus... dat doe ik dan ook!![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Je gaat echt op je eigen manier los en leeft je volgensmij helemaal in in de muziek (althans zo dacht ik er Vrijdag over). Vet om te zien.wrote:Jaaa... ik word zo blij van mensen die los gaan op mijn muziek dat ik met ze mee wil doen
Dus... dat doe ik dan ook!![]()
Heb wel weer zin om een set van 1 van de mannen van Therarecords te horen. Helaas nog wachten tot Ground zero
Maar dan hebben we meteen wel een hele dag vol

-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
jammer dat ik daar niet in komwrote:Heb wel weer zin om een set van 1 van de mannen van Therarecords te horen. Helaas nog wachten tot Ground zeroMaar dan hebben we meteen wel een hele dag vol
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
wrote:Dizzorder![]()
Gruwelijk
naar je zin gehad op reset dus
Nice
Reset was dus ook geslaagd Mitchel?
Radio schedule update:
NR 118 by Wavolizer
29-03-2011: FearFM
30-03-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
NR 119 by Diablik
05-04-2011: FearFM
06-04-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
NR 120 by Catatonic Overload
12-04-2011: FearFM
13-04-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
Radio schedule update:
NR 118 by Wavolizer
29-03-2011: FearFM
30-03-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
NR 119 by Diablik
05-04-2011: FearFM
06-04-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
NR 120 by Catatonic Overload
12-04-2011: FearFM
13-04-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
Wavolizer en Co2 ga ik zeker luisteren 
Loudness?wrote:Heb wel weer zin om een set van 1 van de mannen van Therarecords te horen. Helaas nog wachten tot Ground zeroMaar dan hebben we meteen wel een hele dag vol
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al een voorproefje van de Collab EP part 2 qua namen en titels?
Denk dat die Dumb-B-Ass er wel opkomt en die is nog vetter dan Retribution.
idd hier ben ik ook heel erg benieuw naarwrote:Al een voorproefje van de Collab EP part 2 qua namen en titels?Denk dat die Dumb-B-Ass er wel opkomt en die is nog vetter dan Retribution.
Haha kerel uiteraardwrote:wrote:Dizzorder![]()
Gruwelijk![]()
naar je zin gehad op reset dus
Daniël uit de VP chat?
Met jou weet ik gewoon standaard dat het beuken is en je draait vaak het stijltje waar ik gek op ben
Thera & Crypsis - If All Fails iigwrote:Al een voorproefje van de Collab EP part 2 qua namen en titels?Denk dat die Dumb-B-Ass er wel opkomt en die is nog vetter dan Retribution.
Oja, hebben we er al 2. Dan kunnen die andere 2 ook wel bekend gemaakt worden.wrote:Thera & Crypsis - If All Fails iigwrote:Al een voorproefje van de Collab EP part 2 qua namen en titels?Denk dat die Dumb-B-Ass er wel opkomt en die is nog vetter dan Retribution.
NR 118 by Wavolizer, NR 119 by Diablik

-
TArtiest
- last seen May 2022
Believe me ... die part 2 net als part 1:wrote:Oja, hebben we er al 2. Dan kunnen die andere 2 ook wel bekend gemaakt worden.wrote:Thera & Crypsis - If All Fails iigwrote:Al een voorproefje van de Collab EP part 2 qua namen en titels?Denk dat die Dumb-B-Ass er wel opkomt en die is nog vetter dan Retribution.
wrote:Part 2 zijn overigens 'maar' 3 tracks
Kan je niet snel even een plaatje met Zany of B-Front ofzo maken
hahaha ja idd...dat zou heel vet zijnwrote:wrote:Part 2 zijn overigens 'maar' 3 tracks
Kan je niet snel even een plaatje met Zany of B-Front ofzo makenof eentje met Rik zoals Do the Happy Face? Je heb nog tijd zat!
![]()
Ik heb nog best wel wat op de planning, anders was t wel goed gekomen ja, maar goed 3 tracks zijn nog altijd 2 tracks meer dan releases bij sommige andere labels he
Over 45 minuten Theracords Radio Show met Wavolizer op Fear.FM !
Over 45 minuten Theracords Radio Show met Wavolizer op Fear.FM !
Part 2 word volgens mij weer heerlijk 
Ja de previews staan nu een tijdje online 
Verder ben ik nu bezig met Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix), zodra die af is (moet lukken deze week) dan gaan we die release ook eens inplannen op Therabyte
Verder ben ik nu bezig met Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix), zodra die af is (moet lukken deze week) dan gaan we die release ook eens inplannen op Therabyte
-
TArtiest
- last seen May 2022
die knalde er zaterdag aardig hard inwrote:If all fails