oeh beterwrote:Op Part I staat idd Retribution
en dan die andere samenwerking van hun op Part 2 neem ik aan?
oeh beterwrote:Op Part I staat idd Retribution
ik ben ook heel erg benieuwdwrote:Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2011 Part 1
Dj Thera & Deetox
Catatonic Overload & Geck-o
Degos & Re-Done vs Sasha F
Wavolizer & Creators Project
oeh naar al deze samenwerkingen heel erg benieuwd
Deze collab heb ik nu 2x live gehoord, wat een klapper vooral op 't eind!wrote:Dj Thera & Deetox
Benieuwd!wrote:Deze collab heb ik nu 2x live gehoord, wat een klapper vooral op 't eind!wrote:Dj Thera & Deetox![]()
Ook super vet dat Proximus Bootleg bij de nieuwsbrief zat, gruwelijke melodie!
Van dat label is toch net de 19e release van uit?wrote:Thanks![]()
Ik heb echter niet echt een idee wanneer die uitkomt, maar t lijkt me dat t niet heel lang meer kan duren. Hij komt in ieder geval uit op Bionic
wrote:Thanks![]()
Ik heb echter niet echt een idee wanneer die uitkomt, maar t lijkt me dat t niet heel lang meer kan duren. Hij komt in ieder geval uit op Bionic
Ik zie 't nu ook.. tijd om d'r wat aan te doen pieter! kan niet dit!wrote:Hoe komt het dat de nieuwe geck-o is geleaked
wrote:Het is inderdaad wel heel typisch dat dit alleen bij Theracords gebeurt opeensEn heel erg zonde.
Nou echt neit alleen bij theracords hoorwrote:Het is inderdaad wel heel typisch dat dit alleen bij Theracords gebeurt opeensEn heel erg zonde.
ik denk theracords.com/joomla/promo ofzo waar je dan kan inloggen en nieuwe liedjes downloadenwrote:Oké, en wat houdt een promo pool precies in?
Zover ik weet gaat dit meestal via mail. Wanneer een nieuwe track klaar is wordt deze met een mail verzonden naar verschillende de personen zodat ze deze al voor de release kunnen draaienwrote:ik denk theracords.com/joomla/promo ofzo waar je dan kan inloggen en nieuwe liedjes downloadenwrote:Oké, en wat houdt een promo pool precies in?