Allstars Collaboration! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Vet, Het gaat zeker de goede kant op met Theracords 
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
thx people

-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Van Mythica naar Theracords,helemaal top. Achterhoeks beukwerk, 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
maatje!!! ... tijd voor een officiële samenwerkingwrote:thx people![]()
-
D
wrote:Beiden GefeliciteerdIts official! @degos_redone signed at Theracords!!! First release Warrior E.P. coming soon!!
Ben benieuwd hoe de nieuwe tracks zijn van Degos & Re-Done. Als dat weer á la hun oude stijltje is dan verbreed je het publiek van Theracords toch weer waarschijnlijk want zoals als Degos & Re-Done hadden ze niet echt.
Worden nog leuke maandjes, lekkere Geck-O release en zeer zeer benieuwd naar de nieuwe Degos & Re-Done
Worden nog leuke maandjes, lekkere Geck-O release en zeer zeer benieuwd naar de nieuwe Degos & Re-Done
Schaamteloos van Partyflock geknipt:
Ook maar weer es ff een update-je doen hier!
Rik (Geck-o)is langsgeweest deze week bij mij (Theracords headquarters ) en dr is dus weer een nieuwe track af
Dj Thera vs Geck-o - Kill The Trespassers (ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ie behoorlijk hard is? )
Verder gaan we niet alleen door met Heartbeat (volgende editie 25 maart) maar ook met Hardvibe! Nieuwe editie 19 maart!
Waarvoor dankwrote:Schaamteloos van Partyflock geknipt:
Gelukkig kerstffeest iedereen!
Ja in april komen weer de collab releases! Dus op Therabyte leuke samenwerkingen en op Theracords ook
Sommige tracks zijn overigens al af 
Een Collab tussen Catatonic Overload en Chris One lijkt me wel wat 
Als het maar hard is he..wrote:Een Collab tussen Catatonic Overload en Chris One lijkt me wel wat
Catatonic Overload en Solutio & The I's lijkt me anders ook niet verkeerd 
Zweden was echt BELACHELIJK vet
Ging zo ontzettend goed los en heb me dan ook voor geen meter ingehouden
Over de collabs kan ik in ieder geval verklappen dat Catatonic Overload met Geck-o iets in elkaar gaat zetten en over een weekje of 2 komt Crypsis ook weer mijn kant op
Over de collabs kan ik in ieder geval verklappen dat Catatonic Overload met Geck-o iets in elkaar gaat zetten en over een weekje of 2 komt Crypsis ook weer mijn kant op
Heeft Crypsis een abbonement op de trein naar jou ofzo. 
Nee maar hij vindt t wel leuk om in Duitsland over de Autobahn te scheuren 
Oh maar zo is t ook leuk voor onze boeking in de Matrixx, hebben we mooi 2 tracks samen ipv 1 ;-)
Oh maar zo is t ook leuk voor onze boeking in de Matrixx, hebben we mooi 2 tracks samen ipv 1 ;-)
Echt vies mooi, ga je er nog een eigen aftermovie van maken, of heb je geen footage laten schieten?wrote:Zweden was echt BELACHELIJK vet![]()
Ging zo ontzettend goed los en heb me dan ook voor geen meter ingehouden
![]()
Ik had t iets te druk met losgaan om ook nog iets met de camera te doen haha! Beter volgende keer iemand meenemen 
Als je iemand nodig hebt, die in het buitenland moet filmen, kun je me altijd bellenwrote:Ik had t iets te druk met losgaan om ook nog iets met de camera te doen haha! Beter volgende keer iemand meenemen
Of mij, maar dan is een goede aftermovie niet gegarandeerd want dan ga ik veel te hard los.wrote:Als je iemand nodig hebt, die in het buitenland moet filmen, kun je me altijd bellenwrote:Ik had t iets te druk met losgaan om ook nog iets met de camera te doen haha! Beter volgende keer iemand meenemen
Inderdaad, vind maar iemand die stil kan blijven staan als Thera draaitwrote:Of mij, maar dan is een goede aftermovie niet gegarandeerd want dan ga ik veel te hard los.wrote:Als je iemand nodig hebt, die in het buitenland moet filmen, kun je me altijd bellenwrote:Ik had t iets te druk met losgaan om ook nog iets met de camera te doen haha! Beter volgende keer iemand meenemen