Ikzelf in ieder geval niet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik kan stilstaan
Kan alleen niet 's nachts mee 
Dj Thera Top 10 Januari 2011:
01. Dj Thera vs Geck-o - Kill The Trespassers
Theracords
02. Degos & Re-Done - Warrior
Theracords
03. Phrantic - Become One (Both mixes)
Theracords
04. Tom Brown - Not A Virus (Dj Thera Remix)
Bionic
05. Tiifa - Universal Fear (Full Release)
Therabyte
06. Dj Thera - 2011 E.P. (Full Release)
Theracords
07. Crypsis & Dj Thera - Pulling The Trigger
Minus Is More
08. Danny V - Hangover
Therabyte
09. Log One vs Noizy Boyz - Reaper (Dj Thera Hardertrance Remix)
Digitally Infected
10. Chris One - Psycho
Tillt
01. Dj Thera vs Geck-o - Kill The Trespassers
Theracords
02. Degos & Re-Done - Warrior
Theracords
03. Phrantic - Become One (Both mixes)
Theracords
04. Tom Brown - Not A Virus (Dj Thera Remix)
Bionic
05. Tiifa - Universal Fear (Full Release)
Therabyte
06. Dj Thera - 2011 E.P. (Full Release)
Theracords
07. Crypsis & Dj Thera - Pulling The Trigger
Minus Is More
08. Danny V - Hangover
Therabyte
09. Log One vs Noizy Boyz - Reaper (Dj Thera Hardertrance Remix)
Digitally Infected
10. Chris One - Psycho
Tillt
Gratz!
Thanks!
En we zijn NU ook live op fear.fm met een nieuwe Theracords Radio Show mixed by.... eh mij

En we zijn NU ook live op fear.fm met een nieuwe Theracords Radio Show mixed by.... eh mij
ik ben ook ingetunedwrote:Heb het aanstaan![]()
Machine Master
jumpeng maar
Kijk dat is nog eens goed omgaan met dat soort lompe reacties 
@ Thera of Geck-o: Kunnen jullie al iets bekend maken over Geck-o - Mindsweeper? Wavolizer draaide hem in zijn Theracords Presents Wavolizer Sessions 003, en ik vind het echt een geweldig lekkere plaat!
Ik zag dat de track niet op de volgende Geck-o release komt. Is er al iets meer over bekend (of: kunnen jullie er iets meer over bekend maken
)?
Ik zag dat de track niet op de volgende Geck-o release komt. Is er al iets meer over bekend (of: kunnen jullie er iets meer over bekend maken
Dat is een hele oude track die ik nooit had afgemaakt. Wavolizer wilde hem toch graag draaien, dus had ik er ff snel een einde aan geplakt. Die track komt niet uit omdat ie zo oud is.wrote:@ Thera of Geck-o: Kunnen jullie al iets bekend maken over Geck-o - Mindsweeper? Wavolizer draaide hem in zijn Theracords Presents Wavolizer Sessions 003, en ik vind het echt een geweldig lekkere plaat!
Ik zag dat de track niet op de volgende Geck-o release komt. Is er al iets meer over bekend (of: kunnen jullie er iets meer over bekend maken)?
free releasewrote:Dat is een hele oude track die ik nooit had afgemaakt. Wavolizer wilde hem toch graag draaien, dus had ik er ff snel een einde aan geplakt. Die track komt niet uit omdat ie zo oud is.wrote:@ Thera of Geck-o: Kunnen jullie al iets bekend maken over Geck-o - Mindsweeper? Wavolizer draaide hem in zijn Theracords Presents Wavolizer Sessions 003, en ik vind het echt een geweldig lekkere plaat!
Ik zag dat de track niet op de volgende Geck-o release komt. Is er al iets meer over bekend (of: kunnen jullie er iets meer over bekend maken)?
Ah, jammer! Vond hem namelijk erg lekker klinken! Maargoed, bedankt voor de informatie.wrote:Dat is een hele oude track die ik nooit had afgemaakt. Wavolizer wilde hem toch graag draaien, dus had ik er ff snel een einde aan geplakt. Die track komt niet uit omdat ie zo oud is.wrote:@ Thera of Geck-o: Kunnen jullie al iets bekend maken over Geck-o - Mindsweeper? Wavolizer draaide hem in zijn Theracords Presents Wavolizer Sessions 003, en ik vind het echt een geweldig lekkere plaat!
Inderdaad, ik zie een mogelijkheid voor een Free release, haha.wrote:free releasewrote:Dat is een hele oude track die ik nooit had afgemaakt. Wavolizer wilde hem toch graag draaien, dus had ik er ff snel een einde aan geplakt. Die track komt niet uit omdat ie zo oud is.wrote:@ Thera of Geck-o: Kunnen jullie al iets bekend maken over Geck-o - Mindsweeper? Wavolizer draaide hem in zijn Theracords Presents Wavolizer Sessions 003, en ik vind het echt een geweldig lekkere plaat!
?
Dat is track oud is is gewoon een lul smoes, dus kom maar op!wrote:Dat is een optie, zal het overwegen
Ik denk dat ik de nieuwe Thera & Geck-o EP de beste release ooit op Theracords vind. Ik wil niet, maar ik kan gewoon niet meer stoppen met luisteren naar die previews