Duurt nog wel ff dus, dat wordt braaf wachtenwrote:Ja hoor![]()
Eind Feb, begin Maart
Dr komt nog t een en ander voor
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Haha, dat zou een goede zijn.wrote:Duurt nog zo lang
Kun je het niet een free release maken, om het proces wat te versnellen?
Vanavooond! 
Hoorde dat je een maat van me ging ontmoeten? (emiel)
Wilde cursus bij je gaan volgen haha.
Hoorde dat je een maat van me ging ontmoeten? (emiel)
Wilde cursus bij je gaan volgen haha.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
en das ook lekkah !!wrote:
....Dr komt nog t een en ander voor
Wat een week was dit zeg haha
Gewoon 2 nieuwe remixen af en ook nog een nieuwe collab track (al moet ik die nog wel een beetje finetunen).
Vanavond naar Preston, Engeland om daar te draaien en als t een beeeetje meezit kom ik vandaag (anders later dit weekend) nog met een Thera stukkie aftermovie van Reset
Vanavond naar Preston, Engeland om daar te draaien en als t een beeeetje meezit kom ik vandaag (anders later dit weekend) nog met een Thera stukkie aftermovie van Reset
oeh erg benieuwd naar die remixen en collabwrote:Wat een week was dit zeg hahaGewoon 2 nieuwe remixen af en ook nog een nieuwe collab track (al moet ik die nog wel een beetje finetunen).
die aftermovie ga ik zeker ook ff kijken als hij er is
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Ben benieuwd.wrote:een Thera stukkie aftermovie van Reset
Diegene die m voor me maakt, moet m nog naar me uploaden, dus nog ff geduld
Ondertussen hier de aankondiging van de nieuwe Therabyte release
Tiifa - Universal Fear
01. Universal Fear
02. Cut Off
03. Cut Off (Diablik Remix)
Release date: 26 January 2011
Samps: http://www.therabyte.com --> release section en binnenkort ook op Youtube
Ondertussen hier de aankondiging van de nieuwe Therabyte release
Tiifa - Universal Fear
01. Universal Fear
02. Cut Off
03. Cut Off (Diablik Remix)
Release date: 26 January 2011
Samps: http://www.therabyte.com --> release section en binnenkort ook op Youtube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
01 en 02 zijn netjes! De remix vind ik juist wat minder! Weeral een leuke release van haar! 
01. Universal Fear is best leuk! Die andere 2 spreken me helaas niet zo aan 
-
LHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Eenschwrote:01 en 02 zijn netjes! De remix vind ik juist wat minder! Weeral een leuke release van haar!
Die remix is echt super vet! Heb je wat artiestjes/livesets wat ongeveer in de buurt komt van deze stijl? Ik ga me hier zeker in orienteren 
Hahahaha mijn aftermovie was de meeting bij reset met jou,wrote: en als t een beeeetje meezit kom ik vandaag (anders later dit weekend) nog met een Thera stukkie aftermovie van Reset
:')wrote:Hahahaha mijn aftermovie was de meeting bij reset met jou,wrote: en als t een beeeetje meezit kom ik vandaag (anders later dit weekend) nog met een Thera stukkie aftermovie van Reset
Maar gezellig was het inderdaad wel haha
Die nieuwe plaatjes klinken trouwens erg... experimenteel haha.
Vind ze wel lekker
Keep it up!
Haha jaa meeting na de set was echt supergezellig
En Therabyte is altijd een beetje vreemd he
De artiesten van Therabyte draaien dit soort spul altijd en ik in de UK ook wel vaker. Zal t in Nederland niet echt vaak doen, tenzij ik ook echt op een harddance/trance feest sta 
En Therabyte is altijd een beetje vreemd he
Nieuwe ASYS dingen en natuurlijk vooral Diabliks eigen trackswrote:Die remix is echt super vet! Heb je wat artiestjes/livesets wat ongeveer in de buurt komt van deze stijl? Ik ga me hier zeker in orienteren
wrote:01 en 02 zijn netjes! De remix vind ik juist wat minder! Weeral een leuke release van haar!
+ leuke aftermovie:)...een zeer vette track die erbij zit
Same here.wrote:01. Universal Fear is best leuk! Die andere 2 spreken me helaas niet zo aan
Beiden GefeliciteerdIts official! @degos_redone signed at Theracords!!! First release Warrior E.P. coming soon!!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Netjes! 
Heel vet dat nieuws van Degos & Re-Done, hebben ze dik verdiend!