Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 09:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vanavond doe ik een nieuwe livestream, ditmaal een 11 years of Thera set waarbij ik wat meer de melodieuze kant zal benaderen, incl de premiere van mijn meest zomerse en euforische track ooit: "Endless Nights" :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet weer Pieter, ik schakel in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Thera,

Nog een korte vraag over de release van de vinyls van Soul Train. Ik heb wel een bevestiging gehad, maar naar mijn weten is er nog niets gestuurd. Ik heb ze naar een winkel in de buurt laten sturen om vervolgens op te halen. Weet jij of de eerste batch al verstuurd is of zo nee wanneer dat ongeveer gebeurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Hoi Thera,

Nog een korte vraag over de release van de vinyls van Soul Train. Ik heb wel een bevestiging gehad, maar naar mijn weten is er nog niets gestuurd. Ik heb ze naar een winkel in de buurt laten sturen om vervolgens op te halen. Weet jij of de eerste batch al verstuurd is of zo nee wanneer dat ongeveer gebeurt?


Toevallig heb ik deze vraag gisteren gesteld omdat mijn adres niet klopte door mijn doen, het antwoord:
Naar verwachting komt de eerste levering binnen 2 weken binnen
De 2e levering verwachten 1 tot 1,5 maand later
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey ErikZ, duidelijk. Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Hey ErikZ, duidelijk. Dankjewel!


Hoopte zelf ook deze week (volgens mij was dit ook gemeld) aangezien het een cadeau is wat ik a.s. zaterdag wilde geven maar helaas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat is inderdaad jammer. Het is met name dat ik het zonde zou vinden als ik ze niet ophaal omdat er een email in de spam belandt of iets dergelijks. Ik wil hem gewoon graag in mijn bezit hebben :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja, wij zijn hierin natuurlijk ook afhankelijk van de vinyl perser. Zodra de vinyls bij ons (bij onze merch partner) binnen zijn, worden deze zsm verstuurd en wordt er ook een email ter bevestiging verzonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ja, wij zijn hierin natuurlijk ook afhankelijk van de vinyl perser. Zodra de vinyls bij ons (bij onze merch partner) binnen zijn, worden deze zsm verstuurd en wordt er ook een email ter bevestiging verzonden

Hey Thera. Helemaal duidelijk :thumbup:! Was ook niet aanvallend bedoeld, mocht dat per ongeluk zo overkomen! Zoals gezegd, ik wil hem gewoon graag in mijn handen hebben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 16:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Was ook niet aanvallend bedoeld, mocht dat per ongeluk zo overkomen!

Was niet zo hoor :D :D Ik had t er zelf ook n beetje statisch neergezet :$

In other news, aankomende vrijdag komt 'Dj Thera - Remixed' uit met 9 verschillende remixen. De Geck-o rmx van Lightsaber kennen jullie inmiddels al. Verder bevat de release de 6 winnaars van de remix contest die ik een tijdje terug heb gedaan:
- The Paranormal (Ephoric Remix)
- The Paranormal (Montoni Remix)
- All Night Klaplong (OMNI Remix)
- All Night Klaplong (Raw Inq vs Alternate Reality Remix)
- Exploration (Hartsky Remix)
- Exploration (Michael Vitan Remix)
plus nog twee extra remixen
- The Breaking Point (Wavolizer Remix)
- Exploration (Valido Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 14:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wellicht ook interessant voor de dj's/liefhebbers van full length tracks hier :)

Citaat:
We are very proud to let you know we have put together some very special Theracords Year packages! All full length tracks, categorized per year for a very special low price.

You can buy all tracks from the first three years of Theracords right now in our BUNDLE section!


https://fromthehard.nl/product-categorie/music/bundles/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren een besloten feest gegeven waar Thera 2 uur gedraaid heeft (en Primeshock bijna 1,5 uur). Ik heb het 'm al 10x gezegd inmiddels maar wat was het belachelijk dik en wat een tempo in die set. Uiteraard de Theracords-platen, Delete classics en zelfs Hardstyle Mafia. En the Dome weer gehoord. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt heel dik ja! Can’t Get You Back :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2020 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was godverdomme niet normaal. Set op Defqon vorig jaar was een van de beter sets van de afgelopen jaren, maar deze ging door makkelijk overheen denk ik :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 16:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dank je wel! Thank god voor privé feestjes :innocent: Die van afgelopen zaterdag was wel echt idioot goed geregeld zeg :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem binnen! Hele mooie hoes is het geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 13:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes als het goed is, zijn alle Soul Train vinyls verstuurd :thumbsup: Heb m ook net binnengekregen, echt superblij met t resultaat :love:

Verder deze week druk bezig met het samenstellen van de Theracords Year bundels (mp3/wav), jaar 1 tm 8 staan nu online, de overige jaren zullen ook zsm volgen zodat de volledige (oude) catalog per bundel online staat :-)
https://fromthehard.nl/product-categorie/music/bundles/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gistermiddag ook binnen gekregen, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera @ Theracords Radio Show 001
Matt Restless @ Theracors Radio Show 002
Stana & Sybase @ Theracors Radio Show 003
Geck-o @ Theracors Radio Show 004
Thera @ Theracors Radio Show 005
Sybase @ Theracors Radio Show 006
Geck-o @ Theracors Radio Show 007
Thera @ Theracors Radio Show 008
Fredieboy @ Theracors Radio Show 009
Satyriasis @ Theracors Radio Show 010
Stana @ Theracors Radio Show 011
Geck-o @ Theracors Radio Show 012
Wavolizer @ Theracors Radio Show 013
Matt Restless @ Theracors Radio Show 014
Nutty T @ Theracors Radio Show 015
Sinith & DJ Thera @ Theracords Radio Show 016
Busho @ Theracors Radio Show 017
Geck-o @ Theracors Radio Show 018
Sinith @ Theracors Radio Show 019
Gatty @ Theracors Radio Show 020
Stana & Sinith @ Theracors Radio Show 021
Wavolizer @ Theracors Radio Show 022
Busho @ Theracors Radio Show 023
Joe-e @ Theracors Radio Show 024
Geck-o @ Theracors Radio Show 025
Klik hier voor 26 t/m 100.

Hierbij de TC radioshows uitzending 1 t/m 121 die ik heb. Ik mis alleen nog 16 en 17, iemand die deze nog voor mij heeft? Thx! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 10:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De exclusieve (en limited) double vinyl van mijn nieuwe album "From The Heart" zal vanaf morgenmiddag 16.00 te bestellen zijn op www.fromthehard.com (Music section) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
De exclusieve (en limited) double vinyl van mijn nieuwe album "From The Heart" zal vanaf morgenmiddag 16.00 te bestellen zijn op http://www.fromthehard.com (Music section) :D


Hoeveel gaat die kosten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 16:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
DjThera schreef:
De exclusieve (en limited) double vinyl van mijn nieuwe album "From The Heart" zal vanaf morgenmiddag 16.00 te bestellen zijn op http://www.fromthehard.com (Music section) :D


Hoeveel gaat die kosten? :$

De vorige vinyl die we verkochten (Soul Train) was € 29,95. Ondanks dat From The Heart een dubbel vinyl wordt, houden we vast aan die prijs, dus zal € 29,95 kosten (ex verzending)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Hekzitter schreef:
DjThera schreef:
De exclusieve (en limited) double vinyl van mijn nieuwe album "From The Heart" zal vanaf morgenmiddag 16.00 te bestellen zijn op http://www.fromthehard.com (Music section) :D


Hoeveel gaat die kosten? :$

De vorige vinyl die we verkochten (Soul Train) was € 29,95. Ondanks dat From The Heart een dubbel vinyl wordt, houden we vast aan die prijs, dus zal € 29,95 kosten (ex verzending)


Gaat besteld worden! :D
Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen