wrote: Gaat besteld worden!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Link naar de bestelpagina :-) https://thrcrds.co/FromTheHeartVinyl
Bestelling geplaatst.wrote:Link naar de bestelpagina :-) https://thrcrds.co/FromTheHeartVinyl
Helaas niet voor kerst binnen. Nu had ik eens een goed cadeau.
Ja het duurt even voordat alles geperst wordt bij de vinyl perserij, zeker omdat ik dus ook pas vorige week de vinyls heb besteld
Maar wel iets om naar uit te kijken!
Overigens ga ik aanstaande donderdag weer een livestream doen, ditmaal Theracords Classics special!
View on YouTube
Overigens ga ik aanstaande donderdag weer een livestream doen, ditmaal Theracords Classics special!
View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
super vet, helaas net als mijn dienst begint maar ik zal denk ik later wel instappen en anders die nacht nog terug luisteren.
Wanneer kan je de vinyl platen ongeveer verwachten? En zijn er al veel verkocht van deze extra partij vinyl? Veel in mijn omgeving hebben ze in ieder geval besteldwrote:Ja het duurt even voordat alles geperst wordt bij de vinyl perserij, zeker omdat ik dus ook pas vorige week de vinyls heb besteldMaar wel iets om naar uit te kijken!
View on YouTube
Ze verwachten rond 8 februari klaar te zijn met de persing, daarna hangt het helemaal af van hoe snel de post deze internationale shipping bij onze webshop krijgt. Dat kan eigenlijk alles tussen de 1 en 3 weken zijn. In ieder geval verwacht ik ze dus half februari/eind februari.wrote:Wanneer kan je de vinyl platen ongeveer verwachten? En zijn er al veel verkocht van deze extra partij vinyl? Veel in mijn omgeving hebben ze in ieder geval besteld
Qua aantallen hebben we voldoende voorraad, dus diegene die m nu nog niet kunnen pre-orderen, don't worry!
Pfffff februari pas haha. Gelukkig weet ik dat het het waard is haha. Maar kan me niet herinneren dat dat bij Soul Train ook zo lang heeft geduurd.
-
A
Hier staan dan ook meer nummers opwrote:Pfffff februari pas haha. Gelukkig weet ik dat het het waard is haha. Maar kan me niet herinneren dat dat bij Soul Train ook zo lang heeft geduurd.
Daar zijn we iets later met de pre-order begonnen en nu zit ook kerst en oud/nieuw ertussen, dus dat maakt al wat verschil. Tenslotte is dit een dubbel vinyl met openklapbare hoes, dus dat is natuurlijk ook meer werkwrote:Pfffff februari pas haha. Gelukkig weet ik dat het het waard is haha. Maar kan me niet herinneren dat dat bij Soul Train ook zo lang heeft geduurd.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Previews klinken geweldig en zeker naar iets wat ik nog op zou zetten. Hele dikke mix ook. Goed bezig
. Zelf ook tevreden met het resultaat (zonder feedback van luisteraars)?
Dank je wel! Jazekerwrote:Previews klinken geweldig en zeker naar iets wat ik nog op zou zetten. Hele dikke mix ook. Goed bezig. Zelf ook tevreden met het resultaat (zonder feedback van luisteraars)?
Tickets voor Thera Solo op 4 september in the pocketttt. 
Mocht Thera ook wel ff hier posten voor het dadelijk uitverkocht is!!1wrote:Tickets voor Thera Solo op 4 september in the pocketttt.
https://www.facebook.com/events/752252895726912/
Yes. Zie zo'n kleiner evenement ook wel doorgaan. Wordt heel vet denk ikwrote:Tickets voor Thera Solo op 4 september in the pocketttt.
OEPS is er met alle drukte even bij in geschoten ! (nieuwe release, verjaardag en dus de FROMTHEHARD vinyls binnen!)wrote:Mocht Thera ook wel ff hier posten voor het dadelijk uitverkocht is!!1wrote:Tickets voor Thera Solo op 4 september in the pocketttt.![]()
https://www.facebook.com/events/752252895726912/
Het event is zojuist 50% uitverkocht!!
De jarige trakteert (op kaartjes)?wrote:Dank je welwrote:Fulsteerd Pieter.
Ook kaartje gehaald! En nog meer goed nieuws! De vinyl van TCC wordt op dit moment verzonden zag ik 
Vrijdag classics op ASOT, zaterdag hakken op Thera?wrote:Helaas ASOT weekend....
En dit is overdag dus daarna weer lekker met de trein richting Utrecht voor de zaterdag van ASOT.wrote:Vrijdag classics op ASOT, zaterdag hakken op Thera?wrote:Helaas ASOT weekend....