Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt de site plat? :P

EDIT: Ben er eindelijk maar blijft zeggen password protected :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ligt de site plat? :P

EDIT: Ben er eindelijk maar blijft zeggen password protected :(


Heb helaas precies hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:11 
 
Artiest

De website kan het even niet aan...

Pagina openbaar zetten gaat blijkbaar ook niet. Als je alsnog een password moet invoeren, gebruik FROMTHEHARD12
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
De website kan het even niet aan...

Pagina openbaar zetten gaat blijkbaar ook niet. Als je alsnog een password moet invoeren, gebruik FROMTHEHARD12


Ik had het geluk om om 13:00 toevallig even op de site te kijken en ineens te zien dat ik de vinyl kon bestellen, direct gedaan om daarna weer te zien dat die weer dicht was, had Thera ook al een bericht gestuurd dat het volgens mij niet de bedoeling was, maar als ik dit zo hoor toch wel een klein beetje blij haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is dan wel heel raar want ik zat er om 13:00 ook gewoon in en moest wachtwoord invoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is bijna net zo spannend als vroeger DQ kaarten halen en F5'en!

'Ben jij er al door? Nee ik ook nog niet!'

Kom helaas het winkelmandje niet in dus betalen gaat niet, geduld is een schone zaak gok ik dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ben inmiddels al in de winkelmand geweest maar kom daar niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er ook nog niet door helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik er eindelijk door zegt ie dat ik 5 vinyls wil :thumbsup:

EDIT: Holy shit dit is echt fucked up. Krijg je "server timed out" en wil je daarna opnieuw beginnen. Add de site iedere keer als je opnieuw start 1 vinyl erbij en je kan het niet veranderen want dan time je weer out. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ben inmiddels al in de winkelmand geweest maar kom daar niet uit :P

Korter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ben ik er eindelijk door zegt ie dat ik 5 vinyls wil :thumbsup:

EDIT: Holy shit dit is echt fucked up. Krijg je "server timed out" en wil je daarna opnieuw beginnen. Add de site iedere keer als je opnieuw start 1 vinyl erbij en je kan het niet veranderen want dan time je weer out. :mad:


Je kan bij de check-out het aantal aanpassen en dan de cart updaten, duurt ook weer even maar zo lukte het mij

Bestelling is geplaatst :yay: tof voor Rik dat het zo'n succes is dat de site het niet aan kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes, ook besteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Sorry, we do not have enough "Geck-o - Soul Train Exclusive Vinyl (Pre-order)" in stock to fulfill your order (-1 available). We apologise for any inconvenience caused.


:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bestelling is geplaatst :yay: tof voor Rik dat het zo'n succes is dat de site het niet aan kan


Dit, verdiend! Ook hier gelukt om twee vinyls af te rekenen, een voor mijn beste partymaat en een voor mij. Ontzettend blij mee!

edit: nu al uitverkocht :surrender:. Damn, aan de ene kant heel goed voor Geck-o dat hij alles verkocht heeft, maar het lijkt erop alsof aardig wat mensen nu naast de vinyl grijpen, hopelijk kan dat opgelost worden met een tweede persing of iets dergelijks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas ook misgegrepen :(

edit: Bedankt voor de tip Jos, nu toch wel gelukt. Mijn eerste vinyl, zal mooi staan tussen mijn ouders' Eagles en U2 platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lukt nu toch weer wel zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OMG jongens, willen jullie me niet zo laten zweten :lol: :lol:

Onze website capaciteit is inmiddels verdubbeld en blijkt dat we de volledige pre-order binnen 1 uur hebben verkocht :woot:

Omdat dat wel ZO GIGA snel is, hebben we ook meteen besloten om een tweede pressing te maken van de Soul Train vinyl en mensen kunnen vanaf nu dan ook een back order plaatsen!

Dus jaaa hij blijft gewoon te bestellen! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
OMG jongens, willen jullie me niet zo laten zweten :lol: :lol:

Onze website capaciteit is inmiddels verdubbeld en blijkt dat we de volledige pre-order binnen 1 uur hebben verkocht :woot:

Omdat dat wel ZO GIGA snel is, hebben we ook meteen besloten om een tweede pressing te maken van de Soul Train vinyl en mensen kunnen vanaf nu dan ook een back order plaatsen!

Dus jaaa hij blijft gewoon te bestellen! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Super opgelost Thera! Hopelijk lekker veel bestellingen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:50 
 
Artiest

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dat is dan wel heel raar want ik zat er om 13:00 ook gewoon in en moest wachtwoord invoeren.


Oké, ik heb om 12:47 specifiek mijn bestelling af kunnen ronden afgerekend :lol: Toen ik daarna keek zat het wachtwoord er ook inderdaad op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Heb de LP besteld en betaald maar ik heb geen orderbevestiging o.i.d. gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 10:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Heb de LP besteld en betaald maar ik heb geen orderbevestiging o.i.d. gekregen?

Meteen ff gekeken, jij zat precies bij de laatste paar vinyls van de eerste batch. Het systeem was toen echt nog overbelast waardoor niet alle automatische mailtjes zijn verstuurd, jouw bestelling en betaling zijn goed binnengekomen in ieder geval en je ontvangt een mailtje zodra de vinyl verstuurd wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Jurheinen schreef:
Heb de LP besteld en betaald maar ik heb geen orderbevestiging o.i.d. gekregen?

Meteen ff gekeken, jij zat precies bij de laatste paar vinyls van de eerste batch. Het systeem was toen echt nog overbelast waardoor niet alle automatische mailtjes zijn verstuurd, jouw bestelling en betaling zijn goed binnengekomen in ieder geval en je ontvangt een mailtje zodra de vinyl verstuurd wordt!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Jurheinen schreef:
Heb de LP besteld en betaald maar ik heb geen orderbevestiging o.i.d. gekregen?

Meteen ff gekeken, jij zat precies bij de laatste paar vinyls van de eerste batch. Het systeem was toen echt nog overbelast waardoor niet alle automatische mailtjes zijn verstuurd, jouw bestelling en betaling zijn goed binnengekomen in ieder geval en je ontvangt een mailtje zodra de vinyl verstuurd wordt!

Zijn er veel mensen die dit hebben?
Voor mij geldt namelijk hetzelfde :P.
Wel betaald en verder niets gehoord. Komt vast wel goed hoor maar idd niet zoals je het gewend bent met een instant orderbevestiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 14:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zijn er veel mensen die dit hebben?
Voor mij geldt namelijk hetzelfde :P.
Wel betaald en verder niets gehoord. Komt vast wel goed hoor maar idd niet zoals je het gewend bent met een instant orderbevestiging.

Ik vermoed dat alle orders van afgelopen woensdag tussen 15.45 - 16.15 dit issue hebben ja

Overigens is ook jouw bestelling goed doorgekomen HJ!
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen