Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Greig Bowles is Caine toch? Stoere man wel. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hij muzikaal niet in mijn straatje ligt heb ik me allang aan overgegeven. Maar dit niveau is toch wel erg triest. Ik ga er vanuit dat hij weet wat hij daar plaatst, wat een kneus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap inderdaad die hij een bepaald imago probeert te creëren, maar dit gaat 34 stappen te ver imo. Zeer onprofessioneel. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen beste zet van Caine. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:

Is dit het niveau dat Theracords wilt nastreven of distantcieert Theracords zich hier toch van? Ik snap dat Caine een beetje stoer moet doen op Social media om nog enigzins wat mensen te trekken maar dit gaat natuurlijk nergens over.


Wat is het toch een verschrikkelijke vent. Enigste wat hem populair maakt is het typetje dat hij speelt, beetje stoer doen en overal je middelvinger naar opsteken. Zal me wel even inhouden over zijn muziek....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend grote stumpert. Verlegen sneu ventje dat zich moet verbergen achter zijn stoere taalgebruik en stoere baard. :thumbdown: 0,0 respect voor dit trieste figuur, mag hopen dat TC zich hier toch van distantieert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yh fkin raw m8 greezy puzzy fuckerz !!!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:16 
 
Hardtraxx Elite

Hahahahhaha wat een domme kankeraap met zn kutmuziek. I'm the hardstyleviking niemand kan me wat makeeeuhhhhh!!!11!1!11!!!!1!!1!1!1!1!1!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kanker muziek



eindelijk iemand die t begrijpt

stomme turk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dit gaat uit de hand lopen. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer voor onprofessioneel gedrag?

Ongelooflijk dat Theracords zich wil associëren met dit gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
dit gaat uit de hand lopen. :clap:

Goed dat je het zelf inziet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
MelvinFR schreef:

Is dit het niveau dat Theracords wilt nastreven of distantcieert Theracords zich hier toch van? Ik snap dat Caine een beetje stoer moet doen op Social media om nog enigzins wat mensen te trekken maar dit gaat natuurlijk nergens over.


Wat is het toch een verschrikkelijke vent. Enigste wat hem populair maakt is het typetje dat hij speelt, beetje stoer doen en overal je middelvinger naar opsteken. Zal me wel even inhouden over zijn muziek....


kom op turk, even nadenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff wat triest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat iedereen zich niet zo moet aanstellen. Is toch gewoon een grapje.
Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind dat iedereen zich niet zo moet aanstellen. Is toch gewoon een grapje.
Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.

\

Nee joh, kan mij het schelen, al scheldt ie z'n ma uit voor kankerhoer.

Het gaat wel om het principe dat hij een voorbeeld functie heeft. Zie jij daley blind al roepen dat 'ie bij een kankerclub speelt? ****voor de grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Eeeeen TC gaat weer van HT af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
:lol:

Eeeeen TC gaat weer van HT af.

Ah nee hoor! En wat betreft Greig, hij mag gewoon zn flauwe grapjes online maken, helemaal prima. Maar gooien met t woord Kanker vind ik ook te ver gaan, dus daar wordt hij dan ook zeer zeker op aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat Hardstyle artiesten in dat opzicht niet echt een voorbeeldfunctie hebben, vooral een Caine zal weinig fans hebben van 14 of jonger. Als je ouder bent dan 14 hoor je dat woord vaak genoeg om je heen, negeer het gewoon en gebruik het zelf niet als je dat wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is enigszins ongepast, maar volgens mij is de kritiek op Caine algeheel, niet alleen dit moment.

Heb niks tegen gebruik van het woord, wel of niet in context, maar dit vind ik wel heel "stoer" over komen. En ik denk dat je 14 wel kan bijstellen naar iedereen onder 12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Caine al echt een droeftoeter qua social media gedrag en dit draagt er alleen maar meer aan bij.. manman wat een klein kind zeg :oh: Muzikaal gezien ook helemaal een drama tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caine probeert gewoon heel stoer en grappig over te komen terwijl het imo gewoon een droeftoeter is. Onderscheid jezelf lekker door muziek ipv als een 11 jarige kleuter belachelijk te doen op social media als dj zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.

Daveytl schreef:
Ik vind dat Hardstyle artiesten in dat opzicht niet echt een voorbeeldfunctie hebben

Bedankt voor het relativeren. Kalm aan moraal squad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat is dit nou weer voor onprofessioneel gedrag?

Ongelooflijk dat Theracords zich wil associëren met dit gedrag.

Wat is dit nou weer voor associatie?
In geen enkel geval wil Theracords iets met dit gedrag te maken hebben. Artiesten maken ook fouten en worden op dan ook direct op aangesproken. Vervolgens dienen ze hier van te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Daveytl schreef:
Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.

Daveytl schreef:
Ik vind dat Hardstyle artiesten in dat opzicht niet echt een voorbeeldfunctie hebben

Bedankt voor het relativeren. Kalm aan moraal squad.


Nogmaals, het ging de meesten om Caine in zijn geheel en zijn stoerdoenerij ook hiermee. Niet zozeer dat hij dit woord zei.
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen