Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Greig Bowles is Caine toch? Stoere man wel. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dat hij muzikaal niet in mijn straatje ligt heb ik me allang aan overgegeven. Maar dit niveau is toch wel erg triest. Ik ga er vanuit dat hij weet wat hij daar plaatst, wat een kneus.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Snap inderdaad die hij een bepaald imago probeert te creëren, maar dit gaat 34 stappen te ver imo. Zeer onprofessioneel. :(
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Geen beste zet van Caine. :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
MelvinFR wrote:
Is dit het niveau dat Theracords wilt nastreven of distantcieert Theracords zich hier toch van? Ik snap dat Caine een beetje stoer moet doen op Social media om nog enigzins wat mensen te trekken maar dit gaat natuurlijk nergens over.
Wat is het toch een verschrikkelijke vent. Enigste wat hem populair maakt is het typetje dat hij speelt, beetje stoer doen en overal je middelvinger naar opsteken. Zal me wel even inhouden over zijn muziek....
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ontzettend grote stumpert. Verlegen sneu ventje dat zich moet verbergen achter zijn stoere taalgebruik en stoere baard. :thumbdown: 0,0 respect voor dit trieste figuur, mag hopen dat TC zich hier toch van distantieert.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
yh fkin raw m8 greezy puzzy fuckerz !!!!!11
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Hahahahhaha wat een domme kankeraap met zn kutmuziek. I'm the hardstyleviking niemand kan me wat makeeeuhhhhh!!!11!1!11!!!!1!!1!1!1!1!1!1!
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
kanker muziek

eindelijk iemand die t begrijpt

stomme turk
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
dit gaat uit de hand lopen. :clap:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wat is dit nou weer voor onprofessioneel gedrag?

Ongelooflijk dat Theracords zich wil associëren met dit gedrag.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
pim__ wrote:dit gaat uit de hand lopen. :clap:
Goed dat je het zelf inziet. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
MeneerEend wrote:
MelvinFR wrote:
Is dit het niveau dat Theracords wilt nastreven of distantcieert Theracords zich hier toch van? Ik snap dat Caine een beetje stoer moet doen op Social media om nog enigzins wat mensen te trekken maar dit gaat natuurlijk nergens over.
Wat is het toch een verschrikkelijke vent. Enigste wat hem populair maakt is het typetje dat hij speelt, beetje stoer doen en overal je middelvinger naar opsteken. Zal me wel even inhouden over zijn muziek....
kom op turk, even nadenken
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Pff wat triest :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind dat iedereen zich niet zo moet aanstellen. Is toch gewoon een grapje.
Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:Ik vind dat iedereen zich niet zo moet aanstellen. Is toch gewoon een grapje.
Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.
\

Nee joh, kan mij het schelen, al scheldt ie z'n ma uit voor kankerhoer.

Het gaat wel om het principe dat hij een voorbeeld functie heeft. Zie jij daley blind al roepen dat 'ie bij een kankerclub speelt? ****voor de grap
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
:lol:

Eeeeen TC gaat weer van HT af.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Broken Balance wrote::lol:

Eeeeen TC gaat weer van HT af.
Ah nee hoor! En wat betreft Greig, hij mag gewoon zn flauwe grapjes online maken, helemaal prima. Maar gooien met t woord Kanker vind ik ook te ver gaan, dus daar wordt hij dan ook zeer zeker op aangesproken
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind dat Hardstyle artiesten in dat opzicht niet echt een voorbeeldfunctie hebben, vooral een Caine zal weinig fans hebben van 14 of jonger. Als je ouder bent dan 14 hoor je dat woord vaak genoeg om je heen, negeer het gewoon en gebruik het zelf niet als je dat wilt.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het is enigszins ongepast, maar volgens mij is de kritiek op Caine algeheel, niet alleen dit moment.

Heb niks tegen gebruik van het woord, wel of niet in context, maar dit vind ik wel heel "stoer" over komen. En ik denk dat je 14 wel kan bijstellen naar iedereen onder 12.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Vond Caine al echt een droeftoeter qua social media gedrag en dit draagt er alleen maar meer aan bij.. manman wat een klein kind zeg :oh: Muzikaal gezien ook helemaal een drama tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Caine probeert gewoon heel stoer en grappig over te komen terwijl het imo gewoon een droeftoeter is. Onderscheid jezelf lekker door muziek ipv als een 11 jarige kleuter belachelijk te doen op social media als dj zijnde.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Daveytl wrote:Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.
Daveytl wrote:Ik vind dat Hardstyle artiesten in dat opzicht niet echt een voorbeeldfunctie hebben
Bedankt voor het relativeren. Kalm aan moraal squad.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
patrickjeb wrote:Wat is dit nou weer voor onprofessioneel gedrag?

Ongelooflijk dat Theracords zich wil associëren met dit gedrag.
Wat is dit nou weer voor associatie?
In geen enkel geval wil Theracords iets met dit gedrag te maken hebben. Artiesten maken ook fouten en worden op dan ook direct op aangesproken. Vervolgens dienen ze hier van te leren.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
pim0412 wrote:
Daveytl wrote:Ik snap dat sommige mensen het pijnlijk vinden dat iemand met 'kanker' scheldt, maar om hier nou moord en brand over te schreeuwen gaat mij te ver.
Daveytl wrote:Ik vind dat Hardstyle artiesten in dat opzicht niet echt een voorbeeldfunctie hebben
Bedankt voor het relativeren. Kalm aan moraal squad.
Nogmaals, het ging de meesten om Caine in zijn geheel en zijn stoerdoenerij ook hiermee. Niet zozeer dat hij dit woord zei.