Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago 7,275 postssince 2009
Gaan we weer met de verzoekjes. Laat ze toch gewoon hun ding doen, je vermaakt je toch wel :D
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 8,677 postssince 2013
Henk-Jan wrote:Gaan we weer met de verzoekjes. Laat ze toch gewoon hun ding doen, je vermaakt je toch wel :D
Nee nee, zo werkt het niet Henk-Jan. Even op blijven letten!!!!!
Artist
last seen 11 days ago 3,579 postssince 2009
J
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2017 29 postssince 2012
Wat ga ik janken als thera & invector - just getting started voorbij komt op defqon. Heeft evengoed een redelijk oude TC sound dus mijn hoop is gevestigd. Vind al die nieuwe raw releases weinig aan tegenwoordig, maar dat nummer is zo gvd lekker.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago 5,694 postssince 2015
Jeeba wrote:Wat ga ik janken als thera & invector - just getting started voorbij komt op defqon. Heeft evengoed een redelijk oude TC sound dus mijn hoop is gevestigd. Vind al die nieuwe raw releases weinig aan tegenwoordig, maar dat nummer is zo gvd lekker.
Ben je vdk?

Dikke plaat hoor maar er zijn genoeg echte TC klassiekers die ik liever hoor
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 5,475 postssince 2013
Nog een keta kater, Indy?

Is voor iedereen anders, toch. ;)
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026 1,095 postssince 2016
Deetox - Black Magic?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 8,677 postssince 2013
Even hulde voor de T.C.C. set op Defqon gisteren. Wat was dat genieten! En wat ging het publiek los :worship:
Hardtraxx Addict
:worship: :worship:

Wordt tijd voor weer eens een TCC Event. Welke organisator leest mee?
Artist
Redman wrote::worship: :worship:

Wordt tijd voor weer eens een TCC Event. Welke organisator leest mee?
Juist!!!! Helemaal met je eens haha
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
Was idd heerlijk ouderwets snoeien, hoop dat ik zeker nog vaker de kans krijg om een TCC set bij te wonen.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020 415 postssince 2017
corneelwr wrote:Even hulde voor de T.C.C. set op Defqon gisteren. Wat was dat genieten! En wat ging het publiek los :worship:
Oohja bestaat er TCC merchandise eigenlijk ?
Hardtraxx Addict
GB47 wrote:
corneelwr wrote:Even hulde voor de T.C.C. set op Defqon gisteren. Wat was dat genieten! En wat ging het publiek los :worship:
Oohja bestaat er TCC merchandise eigenlijk ?
Ja. https://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard ... ?q=T492815
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024 4,684 postssince 2016
MelvinFR wrote:
Hard4Us wrote:Zou zondag wat meer Wavolizer spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
(L) :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 3,837 postssince 2015
We are super proud to present you our newest family members Riot Shift! Read all their ins and outs in the exclusive interview they did with Hard NewsTheracords topic
Nieuwe Theracords artiest inderdaad Riot Shift.

http://www.hardnews.nl/nieuwe-theracord ... aten-gaan/
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago 2,512 postssince 2012
@ Thera; gaat er nog iets gebeuren met je collab met Ecstatic? Leek me wel een toffe combi.
Artist
iRon wrote:@ Thera; gaat er nog iets gebeuren met je collab met Ecstatic? Leek me wel een toffe combi.
Dr is van alles tussen gekomen, album, Ecstatic die verhuisden naar DWX, dus t is idd blijven liggen. Eerlijk gezegd geen idee wat we dr mee gaan doen
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026 29,098 postssince 2011
Theracords topic
Hardtraxx Veteran
Bekokstoven?
Artist
- Bezig met een anthem :innocent: incl rev bass
Hardtraxx Addict
Zou een Theracords Classics album niet een goed idee zijn? Maakt het voor organisatoren denk ik ook wat aantrekkelijker om een Theracords Classics × Album Release party te organiseren. Kan eventueel een afwisseling zijn tussen nieuwe platen en wat 'echte' Theracords-oldies.
Hardtraxx Veteran
8,198 postssince 2014
DjThera wrote:- Bezig met een anthem :innocent: incl rev bass
Interessant, benieuwd waarvoor :)
Hardtraxx Veteran
DjThera wrote:- Bezig met een anthem :innocent: incl rev bass
Ground Zero hardstyle anthem?
Artist
Redman wrote:Zou een Theracords Classics album niet een goed idee zijn? Maakt het voor organisatoren denk ik ook wat aantrekkelijker om een Theracords Classics × Album Release party te organiseren. Kan eventueel een afwisseling zijn tussen nieuwe platen en wat 'echte' Theracords-oldies.
Het zou sowieso aantrekkelijk moeten zijn want hoe vet is die muziek :love: :woot: :woot: :woot: :lol:

Maar even serieus! Het hele idee van T.C.C. is dat we alles vooral doen omdat we t supervet vinden dus dan voorkom ik graag album stress en dergelijke. Ik breng dan liever gewoon elke maand een dikke release uit op Theracords Classics :)
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago 6,778 postssince 2014
Theracords topic

Is dit het niveau dat Theracords wilt nastreven of distantcieert Theracords zich hier toch van? Ik snap dat Caine een beetje stoer moet doen op Social media om nog enigzins wat mensen te trekken maar dit gaat natuurlijk nergens over.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators