Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat een trieste vent, bah.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Achja, wie geeft er tegenwoordig uberhaupt nog aandacht aan Theracords?
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
:lol: ramonus
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
ramon038 wrote:Achja, wie geeft er tegenwoordig uberhaupt nog aandacht aan Theracords?
Ik :innocent:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
ramon038 wrote:Achja, wie geeft er tegenwoordig uberhaupt nog aandacht aan Theracords?
Vet stoer om zo in het Theracords topic te reageren. Echt vet gedurfd en zo.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Man wat zit er veel vaag volk op het internet, en dan bedoel ik zowel Caine als een aantal mensen van hier. :/
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
heerlijk dit :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Mits dit geen sarcasme is, bijna net zo'n trieste reactie als Caine.
1 posts member since 2017
last seen Jul 2017
doe ff normaal ofzo met wat respect enzo wtf
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Caine en GPF reageerden vandaag ook met een boos hoofdje op de Facebook post van Theracords: "Reverse bass is back".

Vind ik niet kunnen.
Artiest
last seen 4 days ago
Delt-A wrote:Caine en GPF reageerden vandaag ook met een boos hoofdje op de Facebook post van Theracords: "Reverse bass is back".

Vind ik niet kunnen.
Dat was n post van mij op mn Dj Thera fb page, dat je dat fout hebt gezien...

Vind ik niet kunnen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Geen fan van Caine maar DJ's zijn ook mensen he.. Vind dit moraalgedoe beetje overdreven
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
OutsideSpacer wrote:Geen fan van Caine maar DJ's zijn ook mensen he.. Vind dit moraalgedoe beetje overdreven
Vind dat je als DJ wel mag uitkijken met wat je zegt en wat je openbaar gooit. Is toch wel heel anders he dan als je een beetje klakkeloos op een forum zit te lullen (haha). Als DJ heb je wel degelijk een voorbeeldhouding vind ik, maar dat is dan weer mijn mening.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Natuurlijk is met die ziekte schelden niet goed. Snap echter wel dat je als buitenander niet weet of je het kan gebruiken of niet. Hiermee schelden is namelijk echt iets Nederlands en komt eigenlijk verder nergens voor. Overigens ook raar dat iets dat niet maatschappelijk geaccepteerd is toch zo grootschalig voorkomt (beetje a la Zwarte Piet).
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Redman wrote:Natuurlijk is met die ziekte schelden niet goed. Snap echter wel dat je als buitenander niet weet of je het kan gebruiken of niet. Hiermee schelden is namelijk echt iets Nederlands en komt eigenlijk verder nergens voor. Overigens ook raar dat iets dat niet maatschappelijk geaccepteerd is toch zo grootschalig voorkomt (beetje a la Zwarte Piet).
Juist in Nederland zou dit moeten kunnen om de reden die jij geeft, zijn gelukkig niet zo'n kleinzerig landje. Keur het niet goed, maar om er nou zo heftig op te reageren vind ik overdreven. Komt in Duitsland trouwens ook wel voor hoor, wordt er ook met krebs gescholden.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Caine ligt sws al onder een vergrootglas hier, eens met Davey. Minder mauwen.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Redman wrote:Natuurlijk is met die ziekte schelden niet goed. Snap echter wel dat je als buitenander niet weet of je het kan gebruiken of niet. Hiermee schelden is namelijk echt iets Nederlands en komt eigenlijk verder nergens voor. Overigens ook raar dat iets dat niet maatschappelijk geaccepteerd is toch zo grootschalig voorkomt (beetje a la Zwarte Piet).
Wut? Zwarte Piet niet maatschappelijk geaccepteerd?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
kingxxl wrote:
Wut? Zwarte Piet niet maatschappelijk geaccepteerd?
het is juli please veel te vroeg :cry:
Artiest
last seen 4 days ago
Raven wrote:Caine ligt sws al onder een vergrootglas hier, eens met Davey. Minder mauwen.
Sowieso dit.

Maar zullen we t anders gewoon weer over TC muziek hebben? :innocent: Willen we meer of minder Theracords Classic releases? :cool:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Meer in de trend van Autumn Leaves graag.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Meer natuurlijk! En weer een TC Classics editie in Eindhoven ofzo :clap:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Sowieso begrijp ik die humor van Caine/GPF niet echt. Hebben ze hun eigen plaat onder beelden van de Defqon eindshow gezet :/

Verder denk ik niet dat Caine door heeft/had dat het woord kanker bij een hoop mensen gevoelig ligt. Ik lig er niet wakker van in ieder geval..
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
DjThera wrote:
Raven wrote:Caine ligt sws al onder een vergrootglas hier, eens met Davey. Minder mauwen.
Sowieso dit.

Maar zullen we t anders gewoon weer over TC muziek hebben? :innocent: Willen we meer of minder Theracords Classic releases? :cool:
Meeerrrrr :thumbsup: :loving:

Waarom trouwens geen T.C.C. of oud-TC-artiest op Ground Zero en wel allerlei andere artiesten? Hoe veel vrijheid hebben jullie eigenlijk bij een hosting?
Artiest
last seen 4 days ago
Redman wrote:Waarom trouwens geen T.C.C. of oud-TC-artiest op Ground Zero en wel allerlei andere artiesten? Hoe veel vrijheid hebben jullie eigenlijk bij een hosting?
Omdat we hier eens wat meer willen focussen op het huidige TC :) Genoeg variatie nog steeds hoor ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ik vroeg me eigenlijk wel af of Theracords nog (ongeveer) zo populair is als een aantal jaar geleden qua platenverkoop, bezoekers op TC hostings, bezoekers bij TC artiesten, totaal aantal boekingen etc. Heb het laatste jaar qua feesten heel veel gemist, dus heb er weinig van meegekregen.