Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
MelvinFR wrote:
GB47 wrote:Misschien een domme vraag maar waar kan ik theracords merchandise vinden ?
http://www.fromthehard.com/
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ik dacht dat dat de merchandise site van D-Block & S-Te-Fan was.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
From the hard bundelt volgens mij verschillende labels en verzorgt daarom ook de merchandise van die labels :P
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
klapstoel wrote:Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?
T.C.C. zijn juist verschillende artiesten :) De eerste 4 releases zijn in ieder geval door 3 verschillende producers gemaakt
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Waarom releasen jullie dat T.C.C. spul eigenlijk niet gewoon op Theracords main label?

Zin in zondag :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Redman wrote:Waarom releasen jullie dat T.C.C. spul eigenlijk niet gewoon op Theracords main label?
Omdat de TCC stijl nogal afwijkend is vergeleken met de hedendaagse sounds ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
DjThera wrote:
klapstoel wrote:Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?
T.C.C. zijn juist verschillende artiesten :) De eerste 4 releases zijn in ieder geval door 3 verschillende producers gemaakt
Ik denk dat hij bedoelt of alle platen uitgebracht worden onder de artiestennaam TCC of dat het ook kan zijn dat er een plaat wordt uitgebracht onder de naam DJ Thera.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Norther66 wrote:
Redman wrote:Waarom releasen jullie dat T.C.C. spul eigenlijk niet gewoon op Theracords main label?
Omdat de TCC stijl nogal afwijkend is vergeleken met de hedendaagse sounds ;)
Juist daarom zou ik het een verrijking vinden. :$
Artiest
last seen 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Daveytl wrote:
DjThera wrote:
Ik denk dat hij bedoelt of alle platen uitgebracht worden onder de artiestennaam TCC of dat het ook kan zijn dat er een plaat wordt uitgebracht onder de naam DJ Thera.
Dit ja. En dan uiteraard wel in een classic jasje
Artiest
last seen 4 days ago
Alle tracks op Theracords Classics worden onder T.C.C. uitgebracht, dus niet onder Dj Thera of Geck-o of Wavolizer of Catatonic Overload etc etc etc
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 4 days ago
En blijft het gelimiteerd tot artiesten die vroeger bij Theracords zaten, of zou bijvoorbeeld Invector ook een release erop kunnen doen (mits de sound aansluit bij het TCC idee)?
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Hyped voor zondag :thumbsup:
Ik zou Pan-Demic wel weer willen horen, zoals op Intents. Vond sowieso heel die set gruwelijk :worship:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Paling wrote:En blijft het gelimiteerd tot artiesten die vroeger bij Theracords zaten, of zou bijvoorbeeld Invector ook een release erop kunnen doen (mits de sound aansluit bij het TCC idee)?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zou het persoonlijk wel vet vinden. :D
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Anthor wrote:Hyped voor zondag :thumbsup:
Ik zou Pan-Demic wel weer willen horen, zoals op Intents. Vond sowieso heel die set gruwelijk :worship:
Hier hetzelfde! Met 5 kwartier moet dit wel een fijn setje worden! :loving:
Artiest
last seen 4 days ago
Paling wrote:En blijft het gelimiteerd tot artiesten die vroeger bij Theracords zaten, of zou bijvoorbeeld Invector ook een release erop kunnen doen (mits de sound aansluit bij het TCC idee)?
Om het voor ons makkelijker te houden, moeten het idd wel TC artiesten zijn, maar maakt mij persoonlijk niet zoveel uit of t artiesten zijn v vroegah of nu. Als die feeling in de tracks maar klopt :)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Theracords topic

27 juni aankondiging nieuwe Theracords artiest, aan het geblurde logo te zien lijkt het op Riot Shift:

Theracords topic
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Zou zondag wat meer Catatonic Overload spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Hard4Us wrote:Zou zondag wat meer Wavolizer spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Hard4Us wrote:Zou zondag wat meer Catatonic Overload spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Aangezien Project Exile zondag erbij is zou dat geen probleem moeten zijn.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Als het maar niet ten koste gaat van Geck-o- spul. :$
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
Hard4Us wrote:Zou zondag wat meer Catatonic Overload spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Artiest
last seen 4 days ago
We kunnen natuurlijk nooit iedereen tevreden houden maar we gaan ons best doen!!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
Hard4Us wrote:Zou zondag wat meer Wavolizer spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
(L) :cry:
Last edited by yannickvk on , edited 1 time in total.