wrote:http://www.fromthehard.com/wrote:Misschien een domme vraag maar waar kan ik theracords merchandise vinden ?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ik dacht dat dat de merchandise site van D-Block & S-Te-Fan was.
From the hard bundelt volgens mij verschillende labels en verzorgt daarom ook de merchandise van die labels 
Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?
T.C.C. zijn juist verschillende artiestenwrote:Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?
Waarom releasen jullie dat T.C.C. spul eigenlijk niet gewoon op Theracords main label?
Zin in zondag
Zin in zondag
Omdat de TCC stijl nogal afwijkend is vergeleken met de hedendaagse soundswrote:Waarom releasen jullie dat T.C.C. spul eigenlijk niet gewoon op Theracords main label?
Ik denk dat hij bedoelt of alle platen uitgebracht worden onder de artiestennaam TCC of dat het ook kan zijn dat er een plaat wordt uitgebracht onder de naam DJ Thera.wrote:T.C.C. zijn juist verschillende artiestenwrote:Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?De eerste 4 releases zijn in ieder geval door 3 verschillende producers gemaakt
Juist daarom zou ik het een verrijking vinden.wrote:Omdat de TCC stijl nogal afwijkend is vergeleken met de hedendaagse soundswrote:Waarom releasen jullie dat T.C.C. spul eigenlijk niet gewoon op Theracords main label?
Dit ja. En dan uiteraard wel in een classic jasjewrote:Ik denk dat hij bedoelt of alle platen uitgebracht worden onder de artiestennaam TCC of dat het ook kan zijn dat er een plaat wordt uitgebracht onder de naam DJ Thera.wrote:T.C.C. zijn juist verschillende artiestenwrote:Is Theracords Classics alleen bedoelt voor releases van T.C.C. of kunnen we releases van andere artiesten hier op verwachten?De eerste 4 releases zijn in ieder geval door 3 verschillende producers gemaakt
Alle tracks op Theracords Classics worden onder T.C.C. uitgebracht, dus niet onder Dj Thera of Geck-o of Wavolizer of Catatonic Overload etc etc etc
En blijft het gelimiteerd tot artiesten die vroeger bij Theracords zaten, of zou bijvoorbeeld Invector ook een release erop kunnen doen (mits de sound aansluit bij het TCC idee)?
Hyped voor zondag
Ik zou Pan-Demic wel weer willen horen, zoals op Intents. Vond sowieso heel die set gruwelijk
Ik zou Pan-Demic wel weer willen horen, zoals op Intents. Vond sowieso heel die set gruwelijk
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zou het persoonlijk wel vet vinden.wrote:En blijft het gelimiteerd tot artiesten die vroeger bij Theracords zaten, of zou bijvoorbeeld Invector ook een release erop kunnen doen (mits de sound aansluit bij het TCC idee)?
Hier hetzelfde! Met 5 kwartier moet dit wel een fijn setje worden!wrote:Hyped voor zondag![]()
Om het voor ons makkelijker te houden, moeten het idd wel TC artiesten zijn, maar maakt mij persoonlijk niet zoveel uit of t artiesten zijn v vroegah of nu. Als die feeling in de tracks maar kloptwrote:En blijft het gelimiteerd tot artiesten die vroeger bij Theracords zaten, of zou bijvoorbeeld Invector ook een release erop kunnen doen (mits de sound aansluit bij het TCC idee)?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago

27 juni aankondiging nieuwe Theracords artiest, aan het geblurde logo te zien lijkt het op Riot Shift:

-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Zou zondag wat meer Catatonic Overload spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
wrote:Zou zondag wat meer Wavolizer spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Aangezien Project Exile zondag erbij is zou dat geen probleem moeten zijn.wrote:Zou zondag wat meer Catatonic Overload spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Als het maar niet ten koste gaat van Geck-o- spul. 
wrote:Zou zondag wat meer Catatonic Overload spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
We kunnen natuurlijk nooit iedereen tevreden houden maar we gaan ons best doen!!
wrote:wrote:Zou zondag wat meer Wavolizer spul willen horen! Nog nooit echt veel gehoord live namelijk.
Last edited by yannickvk on , edited 1 time in total.