Klinkt en ziet er allemaal heel tof uit, Zaterdag denk toch maar een kijkje nemen bij de heren 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja zoals ik in wjd ook al zei, zo'n trailer is 99% van de tijd forgetabble en een beetje cringey, maar deze trailer doet het helemaal goed, dat zwart gele terug laten komen en gewoon een beetje het concept laten zien, ik word er wel enthousiast van
complimenten!!
wrote:Vind het een toffe trailer! Wordt als een sterk concept neergezet, toch wel benieuwd wat er uit komt.
wrote:wrote:Vind het een toffe trailer! Wordt als een sterk concept neergezet, toch wel benieuwd wat er uit komt.
Mehhh, ik word hier niet warm of koud van, zulke trailers zie je bij wijze van spreken inmiddels 2 keer per week.
Heb niet zoveel met dat rebelse gedoe.
Hopen dat de muziek die ze maken wel goed is
Heb niet zoveel met dat rebelse gedoe.
Hopen dat de muziek die ze maken wel goed is
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Welke artiesten zitten er nu allemaal officieel bij theracords?
Kan het op de site niet vinden
Kan het op de site niet vinden
- Thera
- Invector
- Beatfreak
- Resist
- Retaliation
- Caine
- Psyched
- Project Exile
- Edit: T.C.C. hoort hier eigenlijk ook nog bij
- Invector
- Beatfreak
- Resist
- Retaliation
- Caine
- Psyched
- Project Exile
- Edit: T.C.C. hoort hier eigenlijk ook nog bij
Last edited by Jordy on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Tnx. 
Blackburn & Aeros?? Of hebben die een beetje een los verband met TC en releasen ze waar ze zelf willen?
Die zaten eerst bij Avio, maar weet niet wie daar nog bij zit. Zitten wel ook bij Fast Forward Bookings.
Zitten inderdaad bij Fast Forward Bookings, hebben verder volledige vrijheid om te releasen waar ze willen en kunnenwrote:Blackburn & Aeros?? Of hebben die een beetje een los verband met TC en releasen ze waar ze zelf willen?
Klopt, en dat zou dus ook gewoon nog op Theracords kunnen zijn hahawrote:hebben verder volledige vrijheid om te releasen waar ze willen en kunnenwrote:Blackburn & Aeros?? Of hebben die een beetje een los verband met TC en releasen ze waar ze zelf willen?
Dank je wel!! Sowieso iedereen voor de positieve comments!wrote:ik word er wel enthousiast van complimenten!!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ben heel benieuwd zaterdag naar The Opposition. Een vraag aan Pieter: Waarom deze naam?
Verder lijkt mij zo'n vlag echt heel gaaf om lekker tijdens te set mee los te gaan, hint hint

Verder lijkt mij zo'n vlag echt heel gaaf om lekker tijdens te set mee los te gaan, hint hint
Sorry deze heeft Chain Reaction al geclaimd, die man weet pas echt wat je met een vlag moet doenwrote:Ben heel benieuwd zaterdag naar The Opposition. Een vraag aan Pieter: Waarom deze naam?
Verder lijkt mij zo'n vlag echt heel gaaf om lekker tijdens te set mee los te gaan, hint hint![]()
wrote:Sorry deze heeft Chain Reaction al geclaimd, die man weet pas echt wat je met een vlag moet doenwrote:Ben heel benieuwd zaterdag naar The Opposition. Een vraag aan Pieter: Waarom deze naam?
Verder lijkt mij zo'n vlag echt heel gaaf om lekker tijdens te set mee los te gaan, hint hint![]()
Ik laat Robin lekker met die vlag spelen
- Sander
- Sander
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
wrote:http://therabyte-soluciones.com/
Therabyte is ondertussen een andere internationale weg ingeslagen
En ook schaamteloos het logo overnemenwrote:http://therabyte-soluciones.com/
Therabyte is ondertussen een andere internationale weg ingeslagen
wut
. Zitten er geen rechten op die naam/logo? Dan zou het eigenlijk verboden moeten zijn toch?
Alsof één of ander Mexicaans bedrijfje zich daar iets van aantrektwrote:wut. Zitten er geen rechten op die naam/logo? Dan zou het eigenlijk verboden moeten zijn toch?
De nieuwe plaat van TCC heet PUMP. Gedraaid op Intents
En vanavond in de Theracords Radio Show om 19.00wrote:De nieuwe plaat van TCC heet PUMP. Gedraaid op Intents
Misschien een domme vraag maar waar kan ik theracords merchandise vinden ?
http://www.fromthehard.com/wrote:Misschien een domme vraag maar waar kan ik theracords merchandise vinden ?