Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En hier is de aftermovie v TC Classics!

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moaien @01:09 met broeders T & CRO. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 14:44 
 
Hardtraxxer

De tracks in de aftermovie zijn lekker in elkaar gemixt, dat kom je ook niet vaak tegen bij aftermovies. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Moaien @01:09 met broeders T & CRO. :yay:

Heel wat calorieën verbrand die avond met al dat stampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'T Slaat natuurlijk nergens op om bij elke collab met Thera te vragen of hij bij het label komt. Maar zou TC niet het perfecte label zijn voor the Machine nu hij weg is bij TMS?

Denk dat ze een producer pur sang als the Machine best een plek mogen geven op het label, hij zou daar toch enorm op z'n plaats zijn? Misschien in de huidige tijd dat hij qua performance/uitstraling niet zo interessant als een Caine (of weet ik veel wie) is. Maar qua productiekwaliteit zou het toch een buitenkansje moeten zijn om zo iemand aan je label te binden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
'T Slaat natuurlijk nergens op om bij elke collab met Thera te vragen of hij bij het label komt. Maar zou TC niet het perfecte label zijn voor the Machine nu hij weg is bij TMS?

Denk dat ze een producer pur sang als the Machine best een plek mogen geven op het label, hij zou daar toch enorm op z'n plaats zijn? Misschien in de huidige tijd dat hij qua performance/uitstraling niet zo interessant als een Caine (of weet ik veel wie) is. Maar qua productiekwaliteit zou het toch een buitenkansje moeten zijn om zo iemand aan je label te binden?


Ik zie het ook zo maar gebeuren dat The Machine bij Theracords komt. DJ Thera heeft hier eerder ook aangegeven dat er dit jaar nog 3 dj's bijkomen. Invector en Retaliation zijn er nu bij, en eind dit jaar zou er nog iemand bekend gemaakt worden. En zou mooi zijn als The Machine zijn oude stijltje dan weer oppakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera heeft ook meerdere malen aangegeven dat de 3e artiest wederom een ''nieuw'' artiest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oke, wist niet dat het hier ook een volledig nieuwe artiest betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat Search & Destroy op Loudness wordt gereleased, betekent dit ook dat P&D weg zijn bij TC? Zelfde geldt eigenlijk voor Deetox. Beide artiesten hebben dit jaar amper iets uitgebracht terwijl ze platen genoeg klaar hebben volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P&D zijn bezig met een album (confirmed) en staan nog wel in het artist roster van Limitless.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Theracords merchandising.

Citaat:
Finally, casual Theracords merchandise is here!! Wear our logo with pride and show the world your true dedication! :D

Multiple Shirts / Long shirts / Sweaters / College Jackets / Long sleeve shirts ✔


https://www.facebook.com/theracordsoffi ... 6455741894

https://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 21:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
...
Maar zou TC niet het perfecte label zijn voor the Machine nu hij weg is bij TMS?
...


The Machine z'n boekingen gaan alleen niet meer via The Magic Show heeft hij aangegeven. Niet aangegeven dat hij weg gaat bij het label zelf ;)
Citaat:
Important information:
bookings for The Machine will not be handled by The Magic Show anymore.
From now on all your booking request & information send to [email protected] or [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah zo had ik het niet begrepen idd :P

Maar als ik het me goed herinner uit een reactie van Tita op hardtraxx ergens bleek toch dat de wegen van the Machine en TMS wel degelijk gescheiden waren? Of heb ik dat óók verkeerd gelezen/onthouden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
It's time to take the next big step in our career!
We are proud to announce our bookings will be handled by The Wishlist Agency
We are not joining any label at this time, meaning we have total freedom to release where we want. Starting with Search and Destroy on Loudness Recordings.
This means we are going to leave Theracords and Limitless Agency.
We want to thank the whole crew for all the great memories we made together and we wish you all the best in the future! We had great times the past 5 years. Our first bookings, a bunch of different releases, we had the best colleagues.
We hope to see you soon on one of our gigs!
Got a lot of new exciting things coming up for you!
Wouter & Bas
https://www.the-wishlist.nl/


Weer een artiest weg bij Theracords, zo blijft er maar weinig (boeiends) over
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde voor Theracords, maar ben vooral benieuwd waar ze nu terecht komen!

Ik had mn reactie weggehaald omdat ik niet goed had gelezen, ze zitten nu voor boekingen wel bij wishlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contracten zijn nu meestal een jaar of 3 dacht ik. Aangezien ze bezig zijn met een album en de mogelijke extra bekendheid die daarbij komt kijken ook iets is om rekening mee te houden, lijkt het mij dat ze zich niet voor 3 jaar willen binden. Al is dit ook maar speculatie, natuurlijk.

Edit: Oh Eend heeft z'n reactie bewerkt. :c
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit, per ongeluk Miwer z'n muis geleend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik hou zelf niet zo van speculaties en ik vind t ook totaal geen probleem om open kaart te spelen :)

Dit jaar verlopen veel contracten van artiesten die al wat langer bij ons zaten. Met iedere artiest van wie het contract afliep is een open en transparant gesprek geweest en de artiesten zijn natuurlijk ook vrij om hun eigen toekomst te bepalen. Zo werken wij nou eenmaal graag. Als artiesten dan kiezen voor iets anders dan Theracords, dan is dat hun goed recht en wens ik ze veel succes :)

Logischerwijs had ik graag P&D behouden, dat weten ze ook en het is ook niet zo dat het een easy choice voor ze is geweest. Zij hebben voor deze constructie gekozen en ik hoop van harte dat het een goede keuze voor ze is, want dat gun ik ze ook :)

Overigens zijn wij als Theracords uiteraard ook heel druk aan onze toekomst aan het bouwen, zo hebben we al Invector en Retaliation bekend gemaakt en maken we zeer binnenkort nog een nieuwe naam bekend. En natuurlijk hebben we ook nog ons sublabel Theracords Classics, kortom wij stoppen niet hoor :)

Koen schreef:
zo blijft er maar weinig (boeiends) over

Dat is natuurlijk helemaal smaak gerelateerd, toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat jullie er zo open over zijn :). Scheelt een hoop speculatie en valse beweringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen met Delete en D&R al genoeg over gezegd, ik zie het inmiddels ook iets anders in, ook na de woorden van Thera.

Ik zie het maar als een bevestiging van het goeie handelen van Theracords de afgelopen jaren, als er zoveel artiesten zijn die de kans krijgen voor een stap hogerop (wat dit toch wel is qua boekingen denk ik?) Dan is dat toch ook wel een compliment voor de groei van Theracords :)

En idd, goeie zaak voor de duidelijk communicatie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik mij dan afvraag, wat zijn redenen geweest voor P&D (En andere artiesten die weg zijn/gaan) om Theracords te verlaten of om juist een ander label/bookingsagent te kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat ik mij dan afvraag, wat zijn redenen geweest voor P&D (En andere artiesten die weg zijn/gaan) om Theracords te verlaten of om juist een ander label/bookingsagent te kiezen?


Gokje; Wishlist is onderdeel van Platinum, dus gegarandeerde boekingen op events van Q-Dance, b2s, Lose Your Mind en daarnaast kan Wishlist artiesten ook actiever pluggen bij organisaties in pakketten en icm artiesten van Platinum. Verwacht niet dat het bij de meesten een muzikale kwestie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Guess who...


weer nieuwe artiest bij theracords. bekendmaking 24-11.

bron: facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 12:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
maken we zeer binnenkort nog een nieuwe naam bekend.

Precies ;)

En de 3e Theracords Classics release komt er ook weer aan :) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 16:46 
 
Artiest

DjThera schreef:
En de 3e Theracords Classics release komt er ook weer aan :) :clap:

:woot:

Afbeelding
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen