Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Barrei Paasei, yep ik ben overtuigd, de ouderwetse TC TV magie is terug
barrei paasie, godverdomme wat droog

Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
is gonna be a full-on Hardtrance track
Blij om er bij te horen! Voor de mensen die gister aanwezig waren op Rawdefinition, We hopen dat jullie hebben genoten:)
De beelden van jullie opening zagen er goed uit en klonken ook goed mannen.
Welkom op HT trouwens
Welkom op HT trouwens
Beetje alles volspammen met niet werkende links he!!wrote:Volgende week onze eerste release "Awoken"
https://www.facebook.com/djretaliation/ ... 7565918892
Wat betreft de Classics promotie, mensen de T.C.C. track al ontvangen? Ik heb m (nog) niet gekregen voor zover ik kan zien...
Ook nog niet, zal vandaag of morgen wel komen denk ik!wrote:Wat betreft de Classics promotie, mensen de T.C.C. track al ontvangen? Ik heb m (nog) niet gekregen voor zover ik kan zien...
Wellicht handig voor de mensen die 'm niet (denken te) hebben; bij mij was ie in m'n ongewenste mail terechtgekomen 
yep, daar zat iewrote:Wellicht handig voor de mensen die 'm niet (denken te) hebben; bij mij was ie in m'n ongewenste mail terechtgekomen
Ik kreeg m nu net binnen
Bedankt en tot zaterdag! 
ZOW! Wát een heerlijke 2 weken met Theracords hostings. 15 oktober de Theracords hosting in Zwolle die uitverkocht was en natuurlijk afgelopen zaterdag de Theracords Classics in Arnhem die eigenlijk ook niet veel voller had moeten zijn 
En... we bestaan nu officieel 8 jaar met Theracords! Vanavond gaan we daarom met de Theracords Radio Show terug in de tijd en gaan chronologisch van oud naar nieuw
Vanavond om 19u op q-dance radio!
En... we bestaan nu officieel 8 jaar met Theracords! Vanavond gaan we daarom met de Theracords Radio Show terug in de tijd en gaan chronologisch van oud naar nieuw
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Gefeliciteerd
! En straks zeker weten intunen 
@Thera, zit er toevallig al een beetje progressie in je collab met Vazard? Jullie hadden het er in april namelijk al over (Wist je dat ... Topic (page 2497)) en ik ben erg benieuwd of er überhaupt al meer is dan alleen een opzetje oid. 
We moeten nog beginnen zelfswrote:Thera, zit er toevallig al een beetje progressie in je collab met Vazard?
Overigens net ook even een sneak peak online gezet van de 2e Theracords Classics release die Autumn Leaves gaat heten. Deze track gaat (zoals je kan horen) wat meer de hardtrance kant op.
https://www.facebook.com/TheracordsClas ... 8876565579