T.C.C. gaat lekker hoor heren! 
wrote:T.C.C. gaat lekker hoor heren!
wrote:T.C.C. gaat lekker hoor heren!
Proud to announce that Resist has joined Theracords and Limitless Agency
Welcome to the family Nick!! <3
This Tuesday in the Theracords Radio Show you can listen to his first upcoming release!
hier ben ik ook wel benieuwd naar jawrote:Waarom heeft Jason Payne besloten weg te gaan bij Theracords? Is daar een reden voor of is het contract gewoon afgelopen en niet verlengd?
Uit het Wist-je-dat topic.wrote:Allemaal in goed overleg gegaanwrote:Jason Payne ook weg is bij TCmuzikaal voelde ie zich ook niet helemaal op zn plek en dit is n mooie kans voor m. Ik wens m veel succes!
Eens, maar vind Jason wel een erg symphatieke vent!wrote:Ik vind het ook niet heel jammer dat Jason Payne weg is eerlijk gezegd. Vind z'n tracks helemaal niet interessant en bij Theracords passen eigenlijk, net als Caine.
wrote:Ik vind het ook niet heel jammer dat Jason Payne weg is eerlijk gezegd. Vind z'n tracks helemaal niet interessant en bij Theracords passen eigenlijk, net als Caine.
Dat is zeker waar!wrote:Eens, maar vind Jason wel een erg symphatieke vent!wrote:Ik vind het ook niet heel jammer dat Jason Payne weg is eerlijk gezegd. Vind z'n tracks helemaal niet interessant en bij Theracords passen eigenlijk, net als Caine.
De gun factor en de juiste mensen kennen is misschien nog wel belangrijker dan het maken van goeie trackswrote:maar alleen die gun factor is natuurlijk niet genoeg en niet bepaald waar het om draait in dit wereldje.
thera op facebook!The responses about our Theracords Classics label have been so amazing that from now on our artist group name T.C.C. is also available for bookings!!!
Who would like to see T.C.C. perform?