Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
DjThera schreef:
De meeste artiesten hebben een compleet andere huidige sound en dan wil je niet dat bijv een eenmalig iets ineens bovenaan staat in bijv je spotify list. Op deze manier gaat t echt puur om de muziek en kan t volledig los worden gezien van iemands huidige muzikale plan.


Klinkt een beetje als het originele idee achter Enzyme X destijds :P Snap nog niet helemaal waarom specifiek een apart sublabel nodig is, maar het gebruik van de oude stijl moedig is zeker aan, en de eerste preview klinkt weer erg fijn.


Hopelijk gaan de T.C.C. dan ook draaien op feesten, en dan pas tijdens de optredens laten zien wie er op het podium staat of staan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel goed nieuws dit! :yay: Hier mogen van mij nog labels een voorbeeld aan nemen, nieuwe muziek in de oude stijl kan ik alleen maar aanmoedigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter, hoezo zijn er al zo'n lange tijd geen boekingen geweest voor Theracords LIVE? Zijn jullie hiermee gestopt of gewoon geen boekingen? Genoot altijd erg van deze sets, wat TheJoker zegt zou ook erg vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dat er wat met de oude stijl gedaan word, alleen in de preview hoor ik vooral sounds die al eerder zijn gebruikt. Gaan jullie ook vooral dezelfde sound hergebruiken of gaan jullie ook aan de slag om totaal iets anders te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
De meeste artiesten hebben een compleet andere huidige sound en dan wil je niet dat bijv een eenmalig iets ineens bovenaan staat in bijv je spotify list. Op deze manier gaat t echt puur om de muziek en kan t volledig los worden gezien van iemands huidige muzikale plan.


Oke op die manier is het best logisch. Maar word er wel bekend gemaakt wie der allemaal meewerken aan T.C.C of dat niet? Bepaalde namen kun je al raden..

Het lijkt me namelijk best lastig als je tijdens een feest staat er een vette track gedraaid word en je niet weet van wie die is en mensen om je heen ook niet. Ik denk niet dat je namelijk gelijk gaat denken aan T.C.C. als je een bepaalde sound terug hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Het lijkt me namelijk best lastig als je tijdens een feest staat er een vette track gedraaid word en je niet weet van wie die is en mensen om je heen ook niet

Super lastig inderdaad. Erg lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 12:34 
 
Hardtraxx Addict

TheJoker schreef:
Hopelijk gaan de T.C.C. dan ook draaien op feesten


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 12:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Theracords LIVE

Geen aanvragen binnengekregen, dus dan wordt t lastig he! Wij zijn natuurlijk ook een agency (en label) zonder evenementenorganisatie, dus zelf podia creëren zit er niet bij.

patrickjeb schreef:
dezelfde sound hergebruiken

Toen we deze track aan t maken waren, was het plan van het label er nog niet eens. We wilden gewoon een trespassing/happy face achtige track maken. Overigens zitten er in de track nog erg verrassende stukken met volledige nieuwe kicks/sounds. Verder zien we wel! We gaan lekker vrijuit produceren, daar gaat het namelijk óók heel erg om

Koen schreef:
Maar word er wel bekend gemaakt wie der allemaal meewerken aan T.C.C of dat niet?

Dat sluit dan eigenlijk ook meteen hier op aan, het gaat echt puur om een platform te hebben om deze stijl uit te brengen omdat we van deze muziek houden. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed te horen is, maar we houden het inderdaad gewoon geheim. Overigens denk ik dat je eerder zegt "wow die track met die vocal" ipv "wow die nieuwe track van artiest A" Maar goed, we zullen zien hoe t gaat lopen!

Er zijn ook plannen voor T.C.C. als te boeken act, maar ook dat is natuurlijk afwachten in hoeverre daar vraag naar is, iets wat we zelf natuurlijk wel gaan aangeven bij organisaties ;) Maar dat is uiteindelijk de keus van de organisaties zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet allemaal Pieter, hulde! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
MelvinFR schreef:
Theracords LIVE

Geen aanvragen binnengekregen, dus dan wordt t lastig he! Wij zijn natuurlijk ook een agency (en label) zonder evenementenorganisatie, dus zelf podia creëren zit er niet bij.

patrickjeb schreef:
dezelfde sound hergebruiken

Toen we deze track aan t maken waren, was het plan van het label er nog niet eens. We wilden gewoon een trespassing/happy face achtige track maken. Overigens zitten er in de track nog erg verrassende stukken met volledige nieuwe kicks/sounds. Verder zien we wel! We gaan lekker vrijuit produceren, daar gaat het namelijk óók heel erg om

Koen schreef:
Maar word er wel bekend gemaakt wie der allemaal meewerken aan T.C.C of dat niet?

Dat sluit dan eigenlijk ook meteen hier op aan, het gaat echt puur om een platform te hebben om deze stijl uit te brengen omdat we van deze muziek houden. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed te horen is, maar we houden het inderdaad gewoon geheim. Overigens denk ik dat je eerder zegt "wow die track met die vocal" ipv "wow die nieuwe track van artiest A" Maar goed, we zullen zien hoe t gaat lopen!

Er zijn ook plannen voor T.C.C. als te boeken act, maar ook dat is natuurlijk afwachten in hoeverre daar vraag naar is, iets wat we zelf natuurlijk wel gaan aangeven bij organisaties ;) Maar dat is uiteindelijk de keus van de organisaties zelf.


Oke dankje voor de uitleg, moet er wel even bij vermelden dat ik wel blij ben dat de oude sound terug komt, aangezien dat stukken beter is dan sommige huidige releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
MelvinFR schreef:
Theracords LIVE

Geen aanvragen binnengekregen, dus dan wordt t lastig he! Wij zijn natuurlijk ook een agency (en label) zonder evenementenorganisatie, dus zelf podia creëren zit er niet bij.


Hoe zit het dan wanneer je een stage host als Theracords of een soort Theracords night/takeover hebt zoals op rawdefinition binnenkort? Heb je hier niet bepaalde vrijheden in of wordt daar ook door de organisatie gekozen wie er allemaal draait?

Ik weet niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat maar ben hier wel benieuwd naar vanwege je vorige reactie (zie quote).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Heb je hier niet bepaalde vrijheden in of wordt daar ook door de organisatie gekozen wie er allemaal draait?

Dat is ook per feest verschillend. De ene keer heeft de organisatie het al helemaal in zn hoofd zitten, de andere keer krijg je juist wel volledige vrijheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Grim schreef:
Heb je hier niet bepaalde vrijheden in of wordt daar ook door de organisatie gekozen wie er allemaal draait?

de andere keer krijg je juist wel volledige vrijheid.


Ideaal moment om het dan nog eens een keer te doen lijkt me. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag bekendmaking Retaliation? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk interview omtrent TC Classics! ^^

http://djmag.nl/features/10112016-0303/ ... oud-blijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Erg vet initiatief! Die collab klonk op Q-Base in ieder geval super vet, ben erg benieuwd naar wat komen gaat :cool:


Die ging zo tyfus hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het vrij neutraal zeg: ben benieuwd. Veel artiesten die ik gaaf vond zijn inmiddels gestopt (Sinith, Ultraform, Gatty, Stana)l. Aan de andere kant Diablik, Dimavi, Tiifa en 50% Drivium produceren nog steeds maar wel een totaal andere stijl. Hoop dat op het 'classics' label genoeg diversiteit naar voren komt van de oude jaren. De stijl van de preview was net rond de ommekeer dat het voor mij minder interessant werd, dus daar wordt ik nog niet erg warm of koud van.

Dat gezegd hebbende:
https://www.youtube.com/watch?v=-q1la1DY15Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed nieuws!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:40 
 

die lenzen (denk ik) van thera >.< , niet echt een natuurlijk uitziende kleur en dat kijkt niet fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
die lenzen (denk ik) van thera


Nee is geverfd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barrei Paasei, yep ik ben overtuigd, de ouderwetse TC TV magie is terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige episode :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heerlijk dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 05:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oh wat haat ik mezelf soms... :lol:
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen