Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Resist?


Zat hier ook al aan te denken, maar lijkt me toch heel sterk dat Thera zo'n iemand gaat signen.

TC is een compleet andere weg ingeslagen, dusja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarueuh, hebben wel een beetje zin in de TC bunker op Q-base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maarueuh, hebben wel een beetje zin in de TC bunker op Q-base?

Ja, vooral in de set van Psyched (zijn warm up mix :drool: ), Thera vs Geck-O classic set en Prefix & Density! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete, Psyched en Project Exile meest zin in :D

Dit jaar wel wat meer uitstapjes naar Hangar maken denk ik, sowieso voor High Voltage album showcase en Phuture Noize. (en Main Concern vs Delete & Vazard natuurlijk maar vgm zou dat wel weer de afsluitset worden lijkt me)?

Blijft wel enormmmm zuur dat Mind Dimension met Unresolved staat, denk dat ik dat maar ga skippen.

Verder sowieso heletijd in TC bunker, vorig jaar was prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik denk eigenlijk nog steeds aan Invector.


Destruction is een rete dikke plaat, de rest van zen teasers klinken ook goed!
Zou ik blij mee zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel keuzes op Q-Base :cry:
Maar uiteraard zoveel mogelijk aanwezig in de bunker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
DjThera schreef:
Over enkele weken maken we een nieuwe artiest bekend en die heeft nog niet bij een ander label gezeten.

Ah, eindelijk vergelding? :list:


Goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En of we zin hebben in de bunker!!
Daar breng ik mijn meeste tijd wel door.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Viel me op dat K96 niet in de line up staat van Q-Base. Zijn er nog nieuwtjes gaande rond hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk zo'n 5/6 setjes aanwezig in de Theracords bunker. Kijk het meest uit naar Thera & Geck-O en Psyched. :)

Pieter, weet jij toevallig al of jullie weer dezelfde bunker als vorig jaar krijgen of een andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Viel me op dat K96 niet in de line up staat van Q-Base. Zijn er nog nieuwtjes gaande rond hem?

Even op facebook gekeken, staat niet meer in z'n bio dat 'ie bij Theracords zit. Denk dat 'ie weg is dan. Zou ook het gebrek aan releasea verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 06:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar setjes meegenomen van K96, maar ik vind hem niet zo goed passen bij Theracords eigenlijk. Bovendien denk ik dat hij afkomstig is van Duitsland. Misschien was de afstand iets te groot om te regelmatig te draaien in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 07:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom krijgt Caine anderhalfuur + afsluiter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Waarom krijgt Caine anderhalfuur + afsluiter?

Hier wil ik ook wel een antwoord op. Wat gaat die man doen? Anderhalf uur eigen tracks draaien? Misschien wel handig voor mensen die na overmatig gebruik van bepaalde middeltjes, willen slapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond K96 altijd best wel leuke platen maken, met name Horcrux vind ik een erg fijne plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit maakt de keuze wel makkelijker om naar Unresolved en Mind Dimension te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Dit maakt de keuze wel makkelijker om naar Unresolved en Mind Dimension te gaan.


heb zowaar een paar best leuke plaatjes van Unresolved langs horen komen, dus keuze wordt zo idd super makkelijk! Mind Dimension eerste keer live zien :love:

Maar verder wel grotendeels in TC bunker te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 13:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Toevallig zijn er veel artiesten die jullie vet vinden van Theracords, heel tof natuurlijk, maar nu zijn er ook toevallig een paar die jullie minder vinden. Dat maakt ook helemaal niet uit, ieder zijn smaak. Die artiesten die jullie minder vinden, hebben weer andere fans/ander publiek. Het is niet zo dat als iedereen op hardtraxx iemand niet goed vindt, dat dan de hele wereld die artiesten niet goed vindt xd

Ik geloof dat jullie dat ergens ook wel begrijpen maar zo verwoorden jullie t wel n beetje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Toevallig zijn er veel artiesten die jullie vet vinden van Theracords, heel tof natuurlijk, maar nu zijn er ook toevallig een paar die jullie minder vinden. Dat maakt ook helemaal niet uit, ieder zijn smaak. Die artiesten die jullie minder vinden, hebben weer andere fans/ander publiek. Het is niet zo dat als iedereen op hardtraxx iemand niet goed vindt, dat dan de hele wereld die artiesten niet goed vindt xd

Ik geloof dat jullie dat ergens ook wel begrijpen maar zo verwoorden jullie t wel n beetje :lol:

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik en een best aantal mensen om me heen die niet op ht zitten vinden Caine wel vet en dan vooral zijn setjes, net als de setjes van Payne. Wat me wel opvalt is dat delete eem steeds grotere fanbase krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete is dan ook steeds toegankelijker gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Delete is dan ook steeds toegankelijker gaan produceren.

Helaas wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Fothermucker schreef:
Delete is dan ook steeds toegankelijker gaan produceren.

Helaas wel ja


Toegankelijker wel ja, maar je kunt me niet zeggen dat je The World Is Yours en andere nieuwe nummers niet goed vind. Delete heeft wel een heel aparte en unieke sound behouden, je hoort vrijwel direct wanneer een nummer van hem is. Maar het is niet meer het Spoontech stijltje nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
corneelwr schreef:
Fothermucker schreef:
Delete is dan ook steeds toegankelijker gaan produceren.

Helaas wel ja


Toegankelijker wel ja, maar je kunt me niet zeggen dat je The World Is Yours en andere nieuwe nummers niet goed vind. Delete heeft wel een heel aparte en unieke sound behouden, je hoort vrijwel direct wanneer een nummer van hem is. Maar het is niet meer het Spoontech stijltje nee.

Mwah, de chaos is wel uit z'n tracks helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wilde hij ook. Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.

Volgens mij had dat gedoe op decibel een aantal jaren geleden van invloed daarop
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Paar setjes meegenomen van K96, maar ik vind hem niet zo goed passen bij Theracords eigenlijk. Bovendien denk ik dat hij afkomstig is van Duitsland. Misschien was de afstand iets te groot om te regelmatig te draaien in Nederland.


Ik vond K96 eigenlijk wel een aanwinst voor Theracords. Heeft leuke platen uitgebracht! Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe de situatie rondom hem is.
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen