Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Theracords artiest wordt op Q-Base aangekondigd.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel Retaliation zijn, tijdje terug plaatste ze een bericht op FB dat ze groot nieuws hebben. Vanaf toen liked Pieter iedere post van hun. Invector zou het ook nog wel kunnen zijn, worden veel tracks van hun gedraaid.

thanks 2 rik for source

De aankondiging is aan het einde van de Thera & Geck-O set en aan het begin van de Prefix & Density set om een speciale reden volgens Theracords op FB. Laatste optreden P&D als Theracords artiest? Of zal Retaliation ''gewoon'' een collab hebben gemaakt met P&D of Thera en dat ze die voor het eerst gaan draaien. We shall see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density waren toch bezig met album, misschien hier iets over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou niet weten waarom P&D weg zouden gaan bij TC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 12:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo, wat een speculaties allemaal haha :D

K96 is inderdaad een tijdje geleden weggegaan in onderling overleg. Op Q-BASE maken we een nieuwe artiest bekend en er is inderdaad een reden voor dat dat per sé om die tijd moet.

Betreft alle album speculaties: Er gaat dit jaar sowieso géén album verschijnen van wie dan ook op Theracords in ieder geval.

Dan nogmaals over Caine: dat jullie hier op Hardtraxx geen fan zijn van hem, das allemaal leuk en aardig, maar dat wil dus niet zeggen dat niemand dat is. Sterker nog, hij is op dit moment een van de populairdere artiesten van ons label. Ik kijk persoonlijk erg uit naar zijn set zaterdag op Q-BASE en het is vooral een smaakkwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is hij niet vooral populair om zijn facebook hype? Loopt met iedereen te kutten maar tijdens de setjes is het allemaal maar matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt toch niet uit waaróm hij populair is? Zelfde verhaal met Jason Payne, de persoon die er achter zit, plus het soort muziek dat hij maakt is gewoon rete populair. Zelfde verhaal als voor Caine.

Zou me opzich wel vermaken op een setje van Caine, maar word er ook niet extreem enthousiast van. Maar begrijp verder wel waarom ze zo iemand laten afsluiten. Sluit gewoon prima aan op wat veel mensen van huidige raw hardstyle verwachten. Niks mis mee wmbt.

Voor de ouderwetste TC liefhebbers is er ook genoeg te vinden in de bunker de rest van de avond :P Ben er zelf vanaf een uur of 10/11 te vinden denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
RTM93 schreef:
Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.

:lol:

Snap de lach niet maar dit waren zijn eigen woorden. Zijn leven was eerder meer chaotisch en dat werd gereflecteerd door zijn vroegere sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dat wilde hij ook. Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.

Volgens mij had dat gedoe op decibel een aantal jaren geleden van invloed daarop


Verklaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
RTM93 schreef:
Dat wilde hij ook. Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.

Volgens mij had dat gedoe op decibel een aantal jaren geleden van invloed daarop


Verklaar? :P

Ach, laat ik er niet teveel woorden over vuil maken.
Meer hierover kun je hier wel lezen.

http://djmag.nl/features/03042015-0848/ ... a-te-jagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Als hij zegt dat hij chaotische muziek gewoon niet meer leuk vindt is dat toch ook geen probleem.

Als hij dat gezegd heeft tuurlijk niet. Maar do you even read bro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 1,5 jaar Theracords nauwelijks te hebben gevolgd, dit weekend op Q-Base maar eens een paar bezoekjes brengen aan de bunker. Sowieso aanwezig bij de classics set natuurlijk (die op The Funky Cat was echt fenomenaal joh) en sowieso ook nog bij Prefix & Density en Delete. En voor de rest weet ik t niet waar ik nog meer terecht zal komen :P
Ben benieuwd iig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Raw Definition in Zwolle gaat ook een nieuwe Theracords artiest aangekondigd worden. Invector & Retaliation zullen dan wel allebei bij het label komen. Ben benieuwd wie het op Q-Base zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dezelfde zeker? :D Kan me niet voorstellen dat ze er in 1 klap 3 bijdoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was het weer vet in die bunker :D Ik ben echt fan van Project Exile en Psyched, wat vet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Op Q-BASE maken we een nieuwe artiest bekend en er is inderdaad een reden voor dat dat per sé om die tijd moet.

Wat was de reden nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat hij 17 is en dus niet te laat mag draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Omdat hij 17 is en dus niet te laat mag draaien :P

Dit, inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Maar een uurtje draaien telt toch niet als nachtdienst.
Vind het wel een interessant onderwerp. Hoe zit het eigenlijk met de regels en is er een soort dj cao. Iemand met interessante links en leesvoer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit stond enkele dagen geleden in de krant.

Citaat:
Het is best een beetje verwonderlijk dat een jongedame van 14 voortdurend vertoeft op festivals en clubs die ze eigenlijk pas over enkele jaren legaal kan bezoeken. Gelukkig is de jonge artieste zich goed bewust van de harde wereld waarin ze terecht gekomen is. "Ik weet hoe ik moet omgaan met het nachtleven," zegt Kendis "Ik zeg absoluut neen tegen drugs en alcohol interesseert me ook helemaal niet. Het is ook zo dat men mij wettelijk maar mag boeken tot 23u. Later dan dat mag ik niet werken op mijn leeftijd. Dat geldt voor zowel Nederland als België. Als mensen me aan het werk willen zien zullen ze voorlopig dus iets vroeger moeten vertrekken."


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160908_0245 ... l-en-drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ook al was dit korte optreden van Invector in Duitsland, wij nemen er géén risico mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logisch ook wel, ben benieuwd wat we van hem kunnen verwachten, weet nog weinig over hem (filmpje op FB klonk al best vet :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat een wet van de laatste 2 jaar? Martin Garrix draaide namelijk wel vaker na 23:00 voordat hij 18 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Is dat een wet van de laatste 2 jaar? Martin Garrix draaide namelijk wel vaker na 23:00 voordat hij 18 was.


Altijd zo geweest. Onder de 18 mag je niet werken tussen 23:00 en 06:00. (Bron).
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen