Nieuwe Theracords artiest wordt op Q-Base aangekondigd.

Snap de lach niet maar dit waren zijn eigen woorden. Zijn leven was eerder meer chaotisch en dat werd gereflecteerd door zijn vroegere sound.wrote:wrote:Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.
Verklaar?wrote:Dat wilde hij ook. Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.
Volgens mij had dat gedoe op decibel een aantal jaren geleden van invloed daarop
Ach, laat ik er niet teveel woorden over vuil maken.wrote:Verklaar?wrote:Dat wilde hij ook. Dat chaotisch kwam door hoe die in het leven stond eerst en nu schijnt hij een stuk kalmer te zijn en daardoor is dat chaotische uit de sound verdwenen.
Volgens mij had dat gedoe op decibel een aantal jaren geleden van invloed daarop
Als hij dat gezegd heeft tuurlijk niet. Maar do you even read bro?wrote:Als hij zegt dat hij chaotische muziek gewoon niet meer leuk vindt is dat toch ook geen probleem.
Wat was de reden nou?wrote:Op Q-BASE maken we een nieuwe artiest bekend en er is inderdaad een reden voor dat dat per sé om die tijd moet.
Dit, inderdaadwrote:Omdat hij 17 is en dus niet te laat mag draaien
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160908_0245 ... l-en-drugsHet is best een beetje verwonderlijk dat een jongedame van 14 voortdurend vertoeft op festivals en clubs die ze eigenlijk pas over enkele jaren legaal kan bezoeken. Gelukkig is de jonge artieste zich goed bewust van de harde wereld waarin ze terecht gekomen is. "Ik weet hoe ik moet omgaan met het nachtleven," zegt Kendis "Ik zeg absoluut neen tegen drugs en alcohol interesseert me ook helemaal niet. Het is ook zo dat men mij wettelijk maar mag boeken tot 23u. Later dan dat mag ik niet werken op mijn leeftijd. Dat geldt voor zowel Nederland als België. Als mensen me aan het werk willen zien zullen ze voorlopig dus iets vroeger moeten vertrekken."
Altijd zo geweest. Onder de 18 mag je niet werken tussen 23:00 en 06:00. (Bron).wrote:Is dat een wet van de laatste 2 jaar? Martin Garrix draaide namelijk wel vaker na 23:00 voordat hij 18 was.