Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel de uitgelezen kans om ook Theracords TV uit het stof te halen (desnoods eenmalig). :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 13:17 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
Eerst maar eens even deze 1e editie op 22 oktober afwachten. Ik vind het een tof iets om het bijvoorbeeld jaarlijks te doen, hooguit 2x per jaar, maar zeker niet vaker


Helemaal mee eens! 1x per jaar en dan hier en daar wat classics sets verspreid over verschillende feesten lijkt me ideaal, vooral als er dan ook genoeg afgewisseld wordt in de lineup elk jaar

Klinkt vet! Zoals ik al zei, het moet natuurlijk niet uitgemolken worden en om de paar maanden worden gehouden, anders gaat het speciale voor en de DJs en de bezoekers er al snel af. Het zijn natuurlijk maar een beperkt aantal nummers die uit deze periode gedraaid kunnen worden, als je deze de hele tijd hoort, zal het op een gegeven moment ook gaan vervelen. Ik hoop dat de eerste editie niet zal tegenvallen, lijkt mij wel vet om dit vaker (jaarlijks is wel genoeg hoor haha, misschien als een Theracords B-day bash?) voorbij te zien komen.

TheJoker schreef:
Wel de uitgelezen kans om ook Theracords TV uit het stof te halen (desnoods eenmalig). :thumbsup:

Kan niet wachten tot een mogelijke volgende aflevering, die vorige afleveringen waren geweldig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er met de kop niet bij waarom Caine bij Theracords zit, dat is toch totaal niet het niveau waar Theracords naar streeft? Enige logische redenering lijkt me alleen om de populariteit want dit klink echt verschrikkelijk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allejezus wat saai :lol: Heb even doorgeskipt, wat opbouwtjes en wat climaxen gehoord, vind het echt allemaal hetzelfde en saai klinken.

Nou moet ik sowieso zeggen dat ik op Craft naar Delete & Main concern ging, vooraf nog even 20 minuten bij Thera & Jason Payne stond, en dat was ook 20 minuten hetzelfde. Soort opbouw van een screech/halve melodie, dan 8 'lege' kicks, en dan een anticlimax met een simpel screech-patroontje erin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze kicks xd
En dan te bedenken dat hij bij het label zit waar platen als Stash, Do You Know Who I Am, Trespassing, Two And A Half Kings. Done etc. op zijn uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind Caine wel fijn m naar te luisteren al kan ik het oudere werk meer waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nou moet ik sowieso zeggen dat ik op Craft naar Delete & Main concern ging, vooraf nog even 20 minuten bij Thera & Jason Payne stond, en dat was ook 20 minuten hetzelfde. Soort opbouw van een screech/halve melodie, dan 8 'lege' kicks, en dan een anticlimax met een simpel screech-patroontje erin...


Blame Jason Payne. Beetje hetzelfde verhaal als Caine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:

Blame Jason Payne. Beetje hetzelfde verhaal als Caine.

Ik blame ze allebei, vond die hele 20 minuten saai, en Thera heeft ook nog wel wat plaatjes gedraaid toen :P
Fothermucker schreef:
Deze kicks xd
En dan te bedenken dat hij bij het label zit waar platen als Stash, Do You Know Who I Am, Trespassing, Two And A Half Kings. Done etc. op zijn uitgebracht.

Dit is wel een beetje ouderwetse opmerking, de platen die jij noemt zijn veeeeel ouder, zeg maar uit een andere 'theracords' tijd. Dus daar kan je het nu niet mee vergelijken. Of wil je zeggen dat de nieuwste Prophet platen kut zijn OMDAT hij ook ooit Shizzle my dizzle en Follow the leader heeft uitgebracht? Of, for that matter, hoe het kan dat HHZ in zijn hardstyle periode Reignite en Colors heeft gemaakt, terwijl hij eerst andere hardstyle maakte zoals The Sacrifice enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Naar Caine zijn sets luisteren is net zo pijnlijk als zijn posts en reacties via zijn Facebook accounts.

Wat een afknappert is deze knaap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 11:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Deze kicks xd
En dan te bedenken dat hij bij het label zit waar platen als Stash, Do You Know Who I Am, Trespassing, Two And A Half Kings. Done etc. op zijn uitgebracht.

Speciaal voor mensen die precies zo denken, is er --> feesten/theracords-classics-22-10-2016-the-dome-arnhem-t56133.html

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Fothermucker schreef:
Deze kicks xd
En dan te bedenken dat hij bij het label zit waar platen als Stash, Do You Know Who I Am, Trespassing, Two And A Half Kings. Done etc. op zijn uitgebracht.

Dit is wel een beetje ouderwetse opmerking, de platen die jij noemt zijn veeeeel ouder, zeg maar uit een andere 'theracords' tijd. Dus daar kan je het nu niet mee vergelijken. Of wil je zeggen dat de nieuwste Prophet platen kut zijn OMDAT hij ook ooit Shizzle my dizzle en Follow the leader heeft uitgebracht? Of, for that matter, hoe het kan dat HHZ in zijn hardstyle periode Reignite en Colors heeft gemaakt, terwijl hij eerst andere hardstyle maakte zoals The Sacrifice enzo?

Ben ik zeker met je eens. Al denk ik dat Fothermucker ook wel een beetje aanspoort op de kwaliteit die er toen werd uitgebracht. Ik vind de producties van Caine ook nog totaal niet in het Theracords plaatje passen. Vroeger wist Theracords zich echt goed te onderscheiden qua producties, je hoorde gelijk of het een Theracordsplaatje was, nu heb ik dat totaal niet meer. Ik snap best dat de muziek zich verder ontwikkeld, maar ik mis net dat onderscheidende beetje wat er eerst wel was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Fothermucker schreef:
Deze kicks xd
En dan te bedenken dat hij bij het label zit waar platen als Stash, Do You Know Who I Am, Trespassing, Two And A Half Kings. Done etc. op zijn uitgebracht.

Dit is wel een beetje ouderwetse opmerking, de platen die jij noemt zijn veeeeel ouder, zeg maar uit een andere 'theracords' tijd. Dus daar kan je het nu niet mee vergelijken. Of wil je zeggen dat de nieuwste Prophet platen kut zijn OMDAT hij ook ooit Shizzle my dizzle en Follow the leader heeft uitgebracht? Of, for that matter, hoe het kan dat HHZ in zijn hardstyle periode Reignite en Colors heeft gemaakt, terwijl hij eerst andere hardstyle maakte zoals The Sacrifice enzo?


Snap niet helemaal waar je het ''OMDAT'' gedeelte vandaan haalt, maar goed :P
Waar ik dus op doelde is dat ik het 'grappig' vind dat deze (imo) krachteloze kicks op hetzelfde label worden uitgebracht als die tracks die ik noemde, die bij mij toch wel hoog in het rijtje staan van ''vetste hardstyle kicks ooit''.
Dat we die oude kicks niet meer zullen horen in hedendaagse tracks snap ik, maar dit is toch wel weer het andere uiterste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Caine ook echt geen Theracords artiest, past meer bij Gearbox. Vind zijn platen ook echt waardeloos. Alles om maar populair te worden waarschijnlijk.

Jason Payne vind ik echt een topgozer, maar ook hij is helaas naar mijn mening niet van Theracords kwaliteit. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe artiest zou ook Luminite kunnen zijn, heeft een plaat met Thera gemaakt. Hoop toch op Dark Pact :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop zelf ook erg op Dark Pact. Past goed bij Theracords en zou een mooie aanwinst zijn. Luminite vind ik ook niet bij Theracords passen, maar zou ook wel goed kunnen dat hij het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caine weet mij ook nog totaal niet te pakken.
Jason Payne kan ik enorm waarderen. Nu misschien nog niet sterk genoeg, maar die geef ik absoluut een kans.

Dark Pact zou inderdaad een mooie bijkomstigheid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Nieuwe artiest zou ook Luminite kunnen zijn, heeft een plaat met Thera gemaakt. :)

Als ik iedere artiest met wie ik een collab doe, kan signen, dan wordt t een drukke boel :lol:

Luminite zit gewoon bij Gearbox en we hebben idd een collab afgerond, genaamd Failure of Democracy :)

Over enkele weken maken we een nieuwe artiest bekend en die heeft nog niet bij een ander label gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Tharec
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Resist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gejatte kickrolls :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 11:29 
 

Broken Balance schreef:
Gefeliciteerd Tharec

Huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Over enkele weken maken we een nieuwe artiest bekend en die heeft nog niet bij een ander label gezeten.

Ah, eindelijk vergelding? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Resist?


Zat hier ook al aan te denken, maar lijkt me toch heel sterk dat Thera zo'n iemand gaat signen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Resist?


Zat hier ook al aan te denken, maar lijkt me toch heel sterk dat Thera zo'n iemand gaat signen.


Zou me niet eens verbazen, Thera draaide Devils Laugh regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eigenlijk nog steeds aan Invector.
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen