Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik wil je best een sticker geven hoor Timothy!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
DjThera wrote: Ik heb altijd een hekel aan verzoekjes, maar ik vind t eigenlijk wel een erg tof idee om Therafied er weer eens in te doen ! (Gezien t een LIVE act is, wil ik m dan wel live mash-uppen met Goddamn xD)
I like where this is going... :loving:
B
Norther66 wrote:
TiMOTHYb wrote:Gefeliciteerd! Hoe/wat ga je trakteren? :cool:
Stickers plakken
prijzen pakken
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Wat voor mij destijds echt favorieten waren zijn de releases van Geck-O en Catatonic Overload. Het jammere is dat beide inmiddels niet meer releasen op TC xd
Zo zijn de Make Raw Not War EP's van CO2 wat mij betreft echt fenomenaal. Ook de Geck-o collabs met Thera echter zijn die vaak wel wat aan de extreem harde kant :P .

Je zou ook de set van Geck-o op decibel kunnen checken ;) . Zitten eigenlijk alleen maar pareltjes tussen.
Of Theracords radioshows terugluisteren, daar zijn ook echt heel veel sets van. Die was vroeger wekelijks.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Het ligt er heel erg aan wat je smaak is! Tegenwoordig zijn onze releases iets meer in de (melodic) rauwe hardstyle kant. Tracks als een Prefix & Density - Contrast Degos & Re-Done - Madness, Dj Thera - The Paranormal / Desolation kun je dan wellicht waarderen. Dat is ook wel een beetje de kant die t nu op gaat met hardere uitstapjes naar een Delete & Deetox - Fatal.

Ben je juist meer van t oude smijt en gooi werk dan is de catalogus van alle Catatonic Overload releases ideaal, maar als je juist meer euforisch geïnteresseerd bent, dan zijn veel oudere Geck-o en Phrantic tracks juist het beluisteren waard.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
De Chris One releases op Theracords :loving:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik weet niet of het in je straatje ligt, maar dit vind ik persoonlijk de vetste Theracords/Therabyte tracks:

View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Vast nog een heleboel vergeten, maar dat mag de pret niet drukken.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Toch jammer dat zo'n getalenteerde producer/dj als Chris One weg is bij Theracords. Volgens mij nu labelloos, aangezien niemand echt weet hoe het staat met Tillt. Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
iRon wrote: Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P
Dat zou zo gruwelijk vet zijn! :woot:
Artiest
last seen 5 days ago
Indyy wrote:
Hij koos er zelf voor om bij ons weg te gaan. We willen graag gemotiveerde artiesten die ook echt blij met ons zijn. Niet die zodra er n beetje interesse van n ander label is meteen weg gaan.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
DjThera wrote:
Indyy wrote:
Hij koos er zelf voor om bij ons weg te gaan. We willen graag gemotiveerde artiesten die ook echt blij met ons zijn. Niet die zodra er n beetje interesse van n ander label is meteen weg gaan.
Hij is dus niet meer View on YouTube ?
Sorry, die moest even. xd Heb al 2 dagen dat stuk op 2:46 in mijn hoofd.
Ik snap je wel maar dat is toch wel jammer. Zijn laatste solo release is al meer dan een jaar geleden en vond ik echt ontzettend goed en staat nog regelmatig aan.
Hopelijk released die binnenkort weer eens iets (waar dat ook mag zijn).

Zijn er al plannen voor Degos & Re-Done - Next Level? Vond ik echt heel tof klinken maar verder nog niks over gehoord. :(
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Blijkbaar "Welcome" genoeg om een remix EP uit te brengen :P
Artiest
last seen 5 days ago
Steffnov wrote:Blijkbaar "Welcome" genoeg om een remix EP uit te brengen :P
Hahah ja dat wel
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Leuk om te zien dat je wederom actief(ver) bent hier, Pieter. :thumbup:
Tot morgen!
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Helaas niet tot het einde kunnen blijven bij kings of hardstyle :cry: Op Qbase maar ff inhalen dan
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Randleman wrote:Als eigenlijk niet heel erg Theracords fan.., heb ik een vraag aan jullie!!
Welke van al de gereleasde tracks op Theracords moet je echt gehoord hebben om eigenlijk fan te worden.
Ik merk aan mezelf dat m'n muzieksmaak echt aan het veranderen is en wil dit label dan ook een kans geven.

Ik zeg niet dat ik alles kut vond, want vooral de oudere Degos & Re-Done releases op Theracords vond ik echt top!!
Toendertijd was het overig echt niet mijn smaak, maar misschien zitten er nu juist wel platen tussen die ervoor kunnen zorgen dat ik ook iets meer een Theracords fan word!!

Hopelijk zijn jullie een beetje soepel voor me en boren jullie me niet gelijk de grond in haha.., maar waar kan ik dit beter vragen dan bij de ECHTE fans!!

Alvast bedankt..
Mijn smaak is misschien niet het beste uitgangspunt, maar er staan vrij veel theracords/therabyte tracks in mijn top40's, inclusief link naar een sample.
http://musicae.net/top40/top40.php?year=2009
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
iRon wrote:Toch jammer dat zo'n getalenteerde producer/dj als Chris One weg is bij Theracords. Volgens mij nu labelloos, aangezien niemand echt weet hoe het staat met Tillt. Ik zou zeggen: haal hem maar terug bij Theracords. :P
Of bij SYSQ als Dimavi. :cool:
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Ik kwam van de week deze release weer tegen. Ik vond deze releases toentertijd zo lekker fris. Helaas nog nooit live gehoord :cry:
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Mensen die twijfelen om een studiosessie te boeken, zeker doen. Heb er 2 uur gezeten en heb er heel veel aan gehad. Informatief en lekker luchtig werd alles stap voor stap uitgelegd. Zowel voor mij als een beginner als voor een maat van mij (blaer hier op HT) die al wat verder is. Zeker geen spijt van gehad!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Kan ik beamen. 3 jaar geleden twee keer een studiosessie gehad, was zowel erg leerzaam als erg gezellig ;)
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ook dat kan ik bevestigen! Het is inderdaad erg leerzaam en gezellig maar het allerbelangrijkste: Er wordt duidelijke uitleg gegeven! :)
Artiest
last seen 5 days ago
Thanks guys! :D
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Zit al een tijdje aan zo'n sessie te denken, misschien maar eens doen dan ^^
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Hoe zit het momenteel eigenlijk met Exit Mind? Heeft in mijn ogen wel vette platen gemaakt en draaide altijd leuke setjes.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
NickDB wrote:Hoe zit het momenteel eigenlijk met Exit Mind? Heeft in mijn ogen wel vette platen gemaakt en draaide altijd leuke setjes.
Net nog een (geniale) Q-dance presents: NEXT podcast afgeleverd. En stond nog gewoon op Defqon. Is mij nog steeds een raadsel wat er met hem aan de hand is/was. En dat gaat ons misschien ook helemaal niks aan. Maar voor m'n gevoel is hij langzaam wel weer terug aan het keren.

Misschien kan Thera daar wat over kwijt?