Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn de mensen die nog niks gehoord hebben dan gekozen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
dus de keuzes waren sowieso heel erg moeilijk :surrender:


Achja, we blijven gewoon supporten (ja toch wel :P ) Er komt vast nog wel weer een volgende keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:35 
 

DjThera schreef:
We hebben ook echt massaaaaaaaaaaaaaaaaaaal aanmeldingen binnengekregen dus de keuzes waren sowieso heel erg moeilijk :surrender:

Wat ik me wel afvraag is; hoe zie je of iemand nou die-hard is of extreme die-hard, ik vond dat antwoord op m'n aanmelding toch wel vreemd, want hoe check je nou precies zo iets? :P Niet dat ik er moeite mee heb o.i.d. maar hier ben ik toch wel nieuwsgierig naar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
DjThera schreef:
We hebben ook echt massaaaaaaaaaaaaaaaaaaal aanmeldingen binnengekregen dus de keuzes waren sowieso heel erg moeilijk :surrender:

Wat ik me wel afvraag is; hoe zie je of iemand nou die-hard is of extreme die-hard, ik vond dat antwoord op m'n aanmelding toch wel vreemd, want hoe check je nou precies zo iets? :P Niet dat ik er moeite mee heb o.i.d. maar hier ben ik toch wel nieuwsgierig naar :D


Sommige namen die zich aanmelden, herken ik ook bijv van activiteit op mn social media of hun eigen tijdlijn staat helemaal vol met TC dingen. Dat soort dingetjes onderscheiden dan de extreme die hards van de 'gewone' die hards
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zijn de mensen die nog niks gehoord hebben dan gekozen? :whistle:


Ik verwacht niet dat we iedereen teruggemaild krijgen vandaag. Uiterlijk morgen weet je t zeker :) iedereen krijgt nl persoonlijk bericht van ons. Wel zo netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
TC zonnebril en pet.

Helpt stiekem wel natuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:47 
 

DjThera schreef:
bloemkool schreef:
DjThera schreef:
We hebben ook echt massaaaaaaaaaaaaaaaaaaal aanmeldingen binnengekregen dus de keuzes waren sowieso heel erg moeilijk :surrender:

Wat ik me wel afvraag is; hoe zie je of iemand nou die-hard is of extreme die-hard, ik vond dat antwoord op m'n aanmelding toch wel vreemd, want hoe check je nou precies zo iets? :P Niet dat ik er moeite mee heb o.i.d. maar hier ben ik toch wel nieuwsgierig naar :D


Sommige namen die zich aanmelden, herken ik ook bijv van activiteit op mn social media of hun eigen tijdlijn staat helemaal vol met TC dingen. Dat soort dingetjes onderscheiden dan de extreme die hards van de 'gewone' die hards

Oke, duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:49 
 

DjThera schreef:
Joey schreef:
Iedereen krijgt nl persoonlijk bericht van ons. Wel zo netjes

:thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Joey schreef:
Zijn de mensen die nog niks gehoord hebben dan gekozen? :whistle:


Ik verwacht niet dat we iedereen teruggemaild krijgen vandaag. Uiterlijk morgen weet je t zeker :) iedereen krijgt nl persoonlijk bericht van ons. Wel zo netjes

Dat is zeker netjes ja. Nu ben ik om eerlijk te zijn wel benieuwd hoeveel aanmeldingen het waren als jullie dat niet redden in één dag, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er inmiddels eigenlijk al iets bekend over Delete zn verblijfsvergunning? Ik had begrepen dat hij binnenkort gaat verhuizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas ook ik niet door de strenge selectie gekomen . Aan mijn originaliteit lag het gelukkig niet. Wel fijn zo'n persoonlijk antwoord. Geeft je in iedergeval het gevoel dat er serieus na gekeken is. :thumbsup:


En ook ik ben benieuwd naar het aantal aanmeldingen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 17:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Is er inmiddels eigenlijk al iets bekend over Delete zn verblijfsvergunning? Ik had begrepen dat hij binnenkort gaat verhuizen

Bureaucratie ten top! Voorlopig hoeven we ons inieder geval geen zorgen te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Helaas ook ik niet door de strenge selectie gekomen . Aan mijn originaliteit lag het gelukkig niet. Wel fijn zo'n persoonlijk antwoord. Geeft je in iedergeval het gevoel dat er serieus na gekeken is. :thumbsup:


En ook ik ben benieuwd naar het aantal aanmeldingen dan.

We nemen eigenlijk ook maar iets van 5% van het aantal aanmeldingen aan. De ambassadors groep willen we ook nooit groter dan 50 mensen hebben. Daarbij heb je als man natuurlijk wel n nadeel dat we niet gigantisch veel meer mannen als vrouwen willen aannemen. Dus als vrouw maak je wel iets meer kans. Dit om er ook voor te zorgen dat t geen sausage fest is he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
RTM93 schreef:
Helaas ook ik niet door de strenge selectie gekomen . Aan mijn originaliteit lag het gelukkig niet. Wel fijn zo'n persoonlijk antwoord. Geeft je in iedergeval het gevoel dat er serieus na gekeken is. :thumbsup:


En ook ik ben benieuwd naar het aantal aanmeldingen dan.

We nemen eigenlijk ook maar iets van 5% van het aantal aanmeldingen aan. De ambassadors groep willen we ook nooit groter dan 50 mensen hebben. Daarbij heb je als man natuurlijk wel n nadeel dat we niet gigantisch veel meer mannen als vrouwen willen aannemen. Dus als vrouw maak je wel iets meer kans. Dit om er ook voor te zorgen dat t geen sausage fest is he :lol:

Verdomme , ik had mijn vriendin moeten laten schrijven! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic met ouder spul, Thera die oud en nieuw gaat mengen in de liveset... toch wel een paar extra acts waar ik bij wil zijn, mits de TT me gunstig gezind is. Misschien wel weer eens Therafied live horen... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Therafied live horen... :loving:


Zou ik ook best leuk vinden! (HINT HINT HINT DJ Thera Pieter :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zijn de mensen die nog niks gehoord hebben dan gekozen? :whistle:

Nice try :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daan- schreef:
The Skribbler schreef:
Therafied live horen... :loving:


Zou ik ook best leuk vinden! (HINT HINT HINT DJ Thera Pieter :whistle: )

Ik heb altijd een hekel aan verzoekjes, maar ik vind t eigenlijk wel een erg tof idee om Therafied er weer eens in te doen ! (Gezien t een LIVE act is, wil ik m dan wel live mash-uppen met Goddamn xD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:42 
 

Goddamn Therafied :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

A DJ IS NOT A JUKEBOX
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Tim geloof dat je capslock aanstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

verrek je hebt gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag mezelf vanaf vandaag officieel ambassadeur noemen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd! Hoe/wat ga je trakteren? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd! Hoe/wat ga je trakteren? :cool:


Stickers plakken
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen