Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Volgensmij wel vocals die al in wat meer nummmers zitten, normaal zijn ze daar altijd wel creatief mee! Vette miereneukerij natuurlijk, want voor de rest kon je er blind van uit gaan dat het weer heel vet zou zijn 
Klein stukje @0.58
https://www.facebook.com/degosandredone ... 648136702/
https://www.facebook.com/degosandredone ... 648136702/
We kunnen stoppen. Beter wordt het niet 
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Eindelijk weer een Degos & Re-Done plaat waar ik meteen helemaal weg van ben. Nog niet live gehoord maar wat klinkt het goed op die video zeg.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Zo! Dit klinkt super dik!
wat een heerlijke akkoorden
wat een heerlijke akkoorden
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 23 hours ago
Ja dit is weer stukje beter dan vorige release van hun! Klinkt erg dik
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Wat klinkt dit afgrijselijk ziek zeg.. hoop hem snel in goede kwaliteit te horen! D&R blijven ook alleen maar topplaten produceren, respect!
Heeft iemand hier nog iets van gehoord?
Ik had het een aantal weken geleden nog gevraagd aan ze op fb en ze wisten nog niet wat ze er mee gingen doen.wrote:Heeft iemand hier nog iets van gehoord?
Op zijn minst draaien, lijkt me toch niet zo moeilijk?wrote:Ik had het een aantal weken geleden nog gevraagd aan ze op fb en ze wisten nog niet wat ze er mee gingen doen.wrote:Heeft iemand hier nog iets van gehoord?
Vind het best een dikke plaat. Zou zonde zijn moest er niets mee gebeuren.
Ja, ik suggereerde daarna ook dat ze hem moeten draaien en/of releasen, maar daar kreeg ik geen antwoord op.wrote:Op zijn minst draaien, lijkt me toch niet zo moeilijk?wrote:Ik had het een aantal weken geleden nog gevraagd aan ze op fb en ze wisten nog niet wat ze er mee gingen doen.wrote:Heeft iemand hier nog iets van gehoord?
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Bump, wat een gruwelijke plaat blijft dit zeg 
Hoop dat ze er nog wat mee gaan doen
Hoop dat ze er nog wat mee gaan doen