Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat Exit Mind de laatste tijd heeft uitgebracht, maar ik vond zijn eerste platen nog wel onderscheidend. Voor de rest ben ik het wel met je eens, Theracords bestaat voor mij vooral nog uit Wavolizer en Geck-o en op een goede dag Delete.

En waar ik nog steeds niet met mijn hoofd bij kan is het opdoeken van Therabyte. Bij iedere nieuwe Theracords artiest die erbij komt denk ik telkens, hadden jullie Therabyte niet opgedoekt omdat er geen tijd meer voor was en zijn mensen als Tiifa en Eyoung niet veel beter dan wat er nu weer bij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe aanwinsten vind ik helaas niet veel aan. Te veel van wat we al eerder gehoord hebben. Ik mis de gated kicks, reversed basses, simpliciteit en sfeer in platen die er tot voor 2 jaar terug nog wel was.

- Geck-O lijkt weg te zijn bij Theracords.

- Phrantic blijft een fantastische producer en DJ. Geen idee of die de Hardstyle gaat verlaten, maar ik ben bang dat ie binnenkort niet meer bij Theracords zit. Pure gok hoor.

- Thera produceert naar mijn mening wat wisselvallig. De ene keer is het helemaal raak (Kill to Survive en alle collabs van z'n album) en de andere keer is het 3 keer niks voor mij (Crazier). Blijft wel vette sets draaien.

- Degos & Re-Done produceren platen die niet mijn ding zijn. Blijven wel leuk als DJ's.

- Delete blijft wel een baas. Jammer dat z'n kicks steeds zachter worden, hopelijk de komende releases weer wat meer punch in de kick.

- Prefix & Density zijn gruwelijk goed bezig naar mijn mening. Produceren net ff wat anders dan de rest, hebben veel variatie in hun producties en ook in hun sets.

- Wavolizer blijft ook erg goed. Niet zo goed als afgelopen jaar en 2 jaar terug, maar gewoon prima. Gruwelijk zonde dat ie zo weinig geboekt wordt.

- Deetox haar sets vind ik meestal niet veel aan, maar de laatste release van haar is wel erg baas. Ook klinkt die nieuwe Headknocker erg fijn!

- Exit Mind is baas. Produceert lekker en draait ook hele vette platen. Iets beter leren mixen en dan is het helemaal dik in orde.

- Cellrock's stijl pakt me niet helemaal, maar doet wel wat anders dan de rest. Daar alleen heb ik al respect voor.

- Blackburn vind ik een erg goede DJ. Platenkeuze is altijd dik in orde. Als producer vind ik zijn solo's ook altijd vet, alleen de laatste collabs vind ik wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Daveytl schreef:
Ik mis de gated kicks, reversed basses, simpliciteit en sfeer in platen die er tot voor 2 jaar terug nog wel was.

+1

+2

Verder was ik Prefix & Density vergeten en die vind ik momenteel nog wel goed, die jongens hebben een sterke ontwikkeling doorgemaakt qua producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als DJ vind ik de meesten wel goed. Als producer nog zo'n 1/3e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 23:22 
 

Delete vond ik heel vet vroeger maar het lijkt er inderdaad op dat hij softere platen produceert nu hij meer in de belangstelling staat. Opzich snap ik dat wel maar ik vind het wel een beetje jammer. Laatste platen van hem heb ik niks mee. Thera blijft een keizer, en z'n album wordt ook erg vet. Zitten mindere platen tussen maar over het algemeen vind ik het gewoon heerlijk. Prefix & Density zijn mijn favoriete producers geworden in de loop van het jaar, wat zijn zij toch goed bezig :worship: Degos & Re-Done heb ik eigenlijk nooit echt wat mee gehad, setjes zijn wel leuk maar producties vind ik eigenlijk niet echt vet. Verder is alles van TC wel leuk maar de magie die het had is voor mij nogal ver te zoeken tegenwoordig. Vooral die nieuwe aanwisten vind ik echt niet interessant, en helaas valt Project Exile erg tegen tot nu toe, had ik echt wel meer van verwacht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
diversiteit FTW

PNXRMX schreef:
Ik denk dat de meeste van jullie het ophouden van Therabyte zien als het ophouden van muziek en het in de steek laten van een passie. Slechts het platform verdwijnt, maar de muziek hoeft daarbij echt niet op te houden. Zolang Pieter de tracks kan blijven maken die hij wil maken, is er geen compromis qua creativiteit en ik ben van mening dat dat zonder therabyte nog steeds kan.

DjThera schreef:
Bedankt voor je post PNXRMX, klopt volledig weer!

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar staat dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Zoek maar een op diversiteit en user: DjThera, dan vind je genoeg, oa:
hardstyle-releases/thera-one-year-4-years-the-test-3-0-ther-026-t3756.html?hilit=diversiteit%20FTW#p80364
hardstyle/dj-thera-the-magic-show-23-06-10-t8518.html?hilit=diversiteit%20FTW#p220078
hardstyle-releases/theracords-allstars-collaboration-e-p-2011-part-2-ther-052-t14780.html?hilit=diversiteit%20FTW#p497394

2.
algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590-3225.html?hilit=platform#p1122075
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ik dacht dat het een nieuw statement ofzo was. Nou in elk geval vind ik Theracords stukken minder divers dan twee jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het begrip divers bij Theracords is van onderscheidend naar van alle markten thuis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes: Ik volg de scene niet of nauwelijks meer, maar ze onderscheiden zich voor mij niet meer van de andere 'raw' labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Theracords duidelijk nog wel "wat anders". Delete, D&R en Pieter zelf maken toch net wat andere raw dan de rest, en Wavolizer releaset er ook af en toe nog wat. Dan heb je Phrantic, Blackburn en Cellrock nog. Toch ben ik het er wel mee eens dat het lang niet meer zo divers is als het eerst was en ik heb het gevoel dat die lijn zich alleen maar doorzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
- Geck-O lijkt weg te zijn bij Theracords.


Vind je het gek? Die heeft z'n draai wel gevonden bij QULT. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg ik dat ik het gek vind dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
- Geck-O lijkt weg te zijn bij Theracords.


Ik denk dat PNXRMX hier het best antwoord op kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 01:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt er een vraag gesteld dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Wordt er een vraag gesteld dan?

Er word iets gesuggereerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ook zo'n vermoeden dat Deetox niet lang meer blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ik heb ook zo'n vermoeden dat Deetox niet lang meer blijft.


Waar zou ze heen moeten gaan dan? Fusion? Anarchy? :P Theracords is toch een prima label voor haar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

End Of Line zou mij niets verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
End Of Line zou mij niets verbazen.


daar had ik nog niet aan gedacht... zou kunnen, maar dat is nou niet echt een stap vooruit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou Deetox bij TC vertrekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Waarom zou Deetox bij TC vertrekken?


Inderdaad, Deetox heeft juist het voordeel dat ze veel bij Theracords Live wordt betrokken. Zo neemt haar populariteit alleen maar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 23:34 
 
Hardtraxxer

Topic even nieuw leven in gooien, welkom terug DJ Thera. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 12:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We are alive haha!

Raven schreef:
Waarom zou Deetox bij TC vertrekken?

Ik denk dat het verwarrend is vanwege t feit dat we 2 dingen hebben
- Theracords
- Theracords Bookings

Het 1e is het muzieklabel waar Deetox dus haar (solo) muziek uitbrengt. (en bijv. ook een Exit Mind)
Het 2e is een bookings/management gedeelte, daar zitten niet vanzelfsprekend alle Theracords artiesten bij, sommige artiesten hebben een ander management.
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen