Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

:D
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
cb92 wrote:Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

Gefeliciteerd man! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Zin wrote:

Gefeliciteerd man! :thumbsup:
Artiest
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
Congrats! :)
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Prefix wrote:Congrats! :)
Dankje :woot:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024

Wat houd je functie in dan? Wat mag je gaan doen?
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Cruelty wrote:Breng dit topic maar weer helemaal tot leven ambassadeur van Theracords.
Gefeliciteerd.
Haha thanks! :D
Paultheone wrote:

Wat houd je functie in dan? Wat mag je gaan doen?
Het promoten van Theracords op feesten, social media, forums op allerlei verschillende manieren :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat krijg je er eigenlijk voor terug?
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Daveytl wrote:Wat krijg je er eigenlijk voor terug?
Ik krijg nu een Theracords shirt met We Are The Engine erop gestuurd, een Theracords vlag en stickers om mee te promoten. En wat er later komt krijg je nog te horen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ik vind t maar onzin.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Daveytl wrote:Ik vind t maar onzin.
Wat is daar onzin aan? Ik vind het wel mooi dat ze hun fans erbij betrekken om andere mensen meer bekend te maken met Theracords.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Wat het in feite is, is je marketing door fans laten doen ipv mensen die ervoor betaald worden. Uit bedrijfskundig oogpunt slim (zeker met het oogpunt op viral succes), ik zou alleen niet willen waarom 'wij' dat zouden moeten willen :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Daveytl wrote:Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.
Daarom hebben ze ook gevraagd wie het wel wil..
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Basshunterzz wrote:
Daveytl wrote:Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.
Daarom hebben ze ook gevraagd wie het wel wil..
I know. Vanuit Theracords is het ook slim gedaan hoor en is er niks mis mee, ik snap alleen niet waarom je dat zou doen als bezoeker zijnde. Dan ben je zo'n extreme fanboy xd
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Gelukkig krijgen deze ambassadors de toegang via Theracords en hoeven ze dus niet te betalen om stickers uit te delen :). Geloof dat er al wat rondliepen op Dance Valley gisteren.

Ook hoeven ze als ze op een feest zijn niet van begin tot sluit stickers uit te delen uiteraard, voor zover ik weet is het geen slechte deal hoor. (ben zelf geen ambassador)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Steffnov wrote:Wat het in feite is, is je marketing door fans laten doen ipv mensen die ervoor betaald worden. Uit bedrijfskundig oogpunt slim (zeker met het oogpunt op viral succes), ik zou alleen niet willen waarom 'wij' dat zouden moeten willen :P
Ik had het een paar jaar geleden wel willen doen hoor, toen Theracords nog maar een heel klein en onbeduidend label was ;) Dan is het leuk als je ze kan helpen om wat meer exposure te krijgen door dit soort promotie. Je kan een bedrijf/organisatie daar enorm mee helpen.

Maar ja Theracords is tegenwoordig echt een huge label dat gewoon met de grote jongens (Fusion, A2 etc) mee doet qua naam. Ik zou me dan veel minder betrokken en belangrijk voelen in zo'n rol.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Mijn excuses voor deze interruptie, maar... wat moet ik in Godsnaam met stickers... :huh:

Of beter gezegd; wat moet men met stickers?

"We" zijn toch geen 12 jaar meer?

Stickers... :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Qre8ive wrote:Alsof stickers alleen voor 12 jarigen is... er zijn meer dan genoeg mensen die hun laptops e.d. aankleden met stickers. Wat verwacht je overigens anders?
auto
Donateur
last seen Jul 2017
Qre8ive wrote:Alsof stickers alleen voor 12 jarigen is...
In mijn beleving ben ik, en mijn vriendengroep, al van de stickers af sinds ik een jaar of 12 was.
Qre8ive wrote:Wat verwacht je overigens anders?
Dat is een goede vraag, daar zijn de ambassadeurs voor in mijn ogen; om op originele wijze de aandacht te vestigen op hetgeen zij vertegenwoordigen en promoten. :thumbup:

De Q-Dance Ambassadors hebben ook altijd ludieke wijzen van aandachttrekken.

...en zoals eerder genoemd; dat heeft Theracords toch helemaal niet nodig? :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
hoebedoelje wrote:
Qre8ive wrote:Alsof stickers alleen voor 12 jarigen is...
In mijn beleving ben ik, en mijn vriendengroep, al van de stickers af sinds ik een jaar of 12 was.
Dat is ook een hele goede vergelijking natuurlijk >.< Stickers met feeënprinsjes en dieren erop of stickers voor reclame.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Waar haal jij die vergelijking vandaan? :lol:
Donateur
last seen Jul 2017
Qlown wrote:Waar haal jij die vergelijking vandaan? :lol:
Inderdaad! :D
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Qlown wrote:Waar haal jij die vergelijking vandaan? :lol:
Over welke vergelijking heb jij het? Die van mij of van hem?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Bump!

Ben ik de enige die niet meer zoveel met Theracords heeft? Naar mijn idee hebben ze niet de juiste artiesten binnen gehaald en zijn enkele producers een kant op gegaan waar ik niet van hou. Verder kunnen sommige artiesten zich echt niet onderscheiden of blijven ze jaren lang in één stijl hangen.

Aeros, K96, Blackburn, Exit Mind, Project Exile en Deetox brengen (nog) niets / amper iets speciaals uit, Delete houdt al jaren lang dezelfde stijl aan die ontzettend eentonig begint te worden, Thera & Degos & Re-Done hebben af en toe een goede uitschieter (Connected, Kill To Survive) en dan heb je 2/3 van het label al gehad.

De enige die nog onderscheidend produceren zijn Cellrock, Wavolizer, Geck-o en Phrantic. Waarvan de laatstgenoemde me niet meer aanspreekt. Ik denk dat op dit moment juist een label als Therabyte een verademing was geweest zodat het bovenste rijtje misschien ook een keer van het huidige patroon afstapt. Als er een sublabel is voor experimentele muziek dan heb je zekerheid dat het uit wordt gebracht, wat ook fijn is voor die artiesten en ze er eerder toezet.

Wat is jullie mening over Theracords op dit moment?