Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

:D


Gefeliciteerd man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
cb92 schreef:
Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

:D


Gefeliciteerd man! :thumbsup:


Thanks :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 23:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Congrats! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 04:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Congrats! :)


Dankje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

:D


Wat houd je functie in dan? Wat mag je gaan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Breng dit topic maar weer helemaal tot leven ambassadeur van Theracords.
Gefeliciteerd.


Haha thanks! :D

Paultheone schreef:
cb92 schreef:
Hoi Dennis,

Proficiat, jij bent één van de Theracords ambassadeurs die we geselecteerd hebben! Welkom bij de Theracords familie :)

:D


Wat houd je functie in dan? Wat mag je gaan doen?


Het promoten van Theracords op feesten, social media, forums op allerlei verschillende manieren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat krijg je er eigenlijk voor terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat krijg je er eigenlijk voor terug?

Ik krijg nu een Theracords shirt met We Are The Engine erop gestuurd, een Theracords vlag en stickers om mee te promoten. En wat er later komt krijg je nog te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t maar onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik vind t maar onzin.


Wat is daar onzin aan? Ik vind het wel mooi dat ze hun fans erbij betrekken om andere mensen meer bekend te maken met Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat het in feite is, is je marketing door fans laten doen ipv mensen die ervoor betaald worden. Uit bedrijfskundig oogpunt slim (zeker met het oogpunt op viral succes), ik zou alleen niet willen waarom 'wij' dat zouden moeten willen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.


Daarom hebben ze ook gevraagd wie het wel wil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.


Daarom hebben ze ook gevraagd wie het wel wil..

I know. Vanuit Theracords is het ook slim gedaan hoor en is er niks mis mee, ik snap alleen niet waarom je dat zou doen als bezoeker zijnde. Dan ben je zo'n extreme fanboy xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:11 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Als ik naar een feest ga en daar geld voor betaal dan ga ik om te genieten van de muziek, de sfeer en om bijvoorbeeld lekker gemoedelijk een pilsje te drinken. Niet om stickers uit te delen.


Gelukkig krijgen deze ambassadors de toegang via Theracords en hoeven ze dus niet te betalen om stickers uit te delen :). Geloof dat er al wat rondliepen op Dance Valley gisteren.

Ook hoeven ze als ze op een feest zijn niet van begin tot sluit stickers uit te delen uiteraard, voor zover ik weet is het geen slechte deal hoor. (ben zelf geen ambassador)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat het in feite is, is je marketing door fans laten doen ipv mensen die ervoor betaald worden. Uit bedrijfskundig oogpunt slim (zeker met het oogpunt op viral succes), ik zou alleen niet willen waarom 'wij' dat zouden moeten willen :P

Ik had het een paar jaar geleden wel willen doen hoor, toen Theracords nog maar een heel klein en onbeduidend label was ;) Dan is het leuk als je ze kan helpen om wat meer exposure te krijgen door dit soort promotie. Je kan een bedrijf/organisatie daar enorm mee helpen.

Maar ja Theracords is tegenwoordig echt een huge label dat gewoon met de grote jongens (Fusion, A2 etc) mee doet qua naam. Ik zou me dan veel minder betrokken en belangrijk voelen in zo'n rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 08:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn excuses voor deze interruptie, maar... wat moet ik in Godsnaam met stickers... :huh:

Of beter gezegd; wat moet men met stickers?

"We" zijn toch geen 12 jaar meer?

Stickers... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Alsof stickers alleen voor 12 jarigen is... er zijn meer dan genoeg mensen die hun laptops e.d. aankleden met stickers. Wat verwacht je overigens anders?


auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Alsof stickers alleen voor 12 jarigen is...


In mijn beleving ben ik, en mijn vriendengroep, al van de stickers af sinds ik een jaar of 12 was.

Qre8ive schreef:
Wat verwacht je overigens anders?


Dat is een goede vraag, daar zijn de ambassadeurs voor in mijn ogen; om op originele wijze de aandacht te vestigen op hetgeen zij vertegenwoordigen en promoten. :thumbup:

De Q-Dance Ambassadors hebben ook altijd ludieke wijzen van aandachttrekken.

...en zoals eerder genoemd; dat heeft Theracords toch helemaal niet nodig? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Qre8ive schreef:
Alsof stickers alleen voor 12 jarigen is...


In mijn beleving ben ik, en mijn vriendengroep, al van de stickers af sinds ik een jaar of 12 was.



Dat is ook een hele goede vergelijking natuurlijk >.< Stickers met feeënprinsjes en dieren erop of stickers voor reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Waar haal jij die vergelijking vandaan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Waar haal jij die vergelijking vandaan? :lol:


Inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Waar haal jij die vergelijking vandaan? :lol:


Over welke vergelijking heb jij het? Die van mij of van hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:13 
 
Hardtraxx Elite

Bump!

Ben ik de enige die niet meer zoveel met Theracords heeft? Naar mijn idee hebben ze niet de juiste artiesten binnen gehaald en zijn enkele producers een kant op gegaan waar ik niet van hou. Verder kunnen sommige artiesten zich echt niet onderscheiden of blijven ze jaren lang in één stijl hangen.

Aeros, K96, Blackburn, Exit Mind, Project Exile en Deetox brengen (nog) niets / amper iets speciaals uit, Delete houdt al jaren lang dezelfde stijl aan die ontzettend eentonig begint te worden, Thera & Degos & Re-Done hebben af en toe een goede uitschieter (Connected, Kill To Survive) en dan heb je 2/3 van het label al gehad.

De enige die nog onderscheidend produceren zijn Cellrock, Wavolizer, Geck-o en Phrantic. Waarvan de laatstgenoemde me niet meer aanspreekt. Ik denk dat op dit moment juist een label als Therabyte een verademing was geweest zodat het bovenste rijtje misschien ook een keer van het huidige patroon afstapt. Als er een sublabel is voor experimentele muziek dan heb je zekerheid dat het uit wordt gebracht, wat ook fijn is voor die artiesten en ze er eerder toezet.

Wat is jullie mening over Theracords op dit moment?
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen