Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie ook absoluut geen reden voor Deetox om te vertrekken, ze zit prima bij Theracords volgens mij. Als ik me niet vergis heeft ze laatst ergens gepost dat ze nog een beetje haar eigen sound aan het ontwikkelen is en een divers label als Theracords lijkt me daar het perfecte platform voor, hier kan ze alle richtingen op. Ik denk dat de meeste andere labels haar een bepaalde kant op zouden sturen vanwege een bepaalde sound die bij het label past (neem als voorbeeld MiM en hun overduidelijk gedeelde soundbank).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik zie ook absoluut geen reden voor Deetox om te vertrekken, ze zit prima bij Theracords volgens mij. Als ik me niet vergis heeft ze laatst ergens gepost dat ze nog een beetje haar eigen sound aan het ontwikkelen is en een divers label als Theracords lijkt me daar het perfecte platform voor, hier kan ze alle richtingen op. Ik denk dat de meeste andere labels haar een bepaalde kant op zouden sturen vanwege een bepaalde sound die bij het label past (neem als voorbeeld MiM en hun overduidelijk gedeelde soundbank).


Deetox schreef:
Je noemt mijn naam, dus dan is het persoonlijk toch ? :P
Ik ben niet zo zeer zoekende naar een sound, maar dat lijkt wel zo omdat Theracords mij binnen heeft gehaald terwijl ik net begonnen was met produceren waar anderen al een aantal jaren produceerden en al een sound hadden ontwikkeld. Ik probeer deze tijd in te halen door mij er full time op te storten en zoveel mogelijk cursussen te doen etc. met als resultaat dat ik dingen die ik leer toepas in een nieuwe track, wat dan vervolgens weer resulteerd in andere sounds etc. Of beter gezegd, ik heb een andere pad bewandeld dan de gemiddelde producer waardoor je bij mij hoort welke stappen er gemaakt worden, waar andere artiesten deze stappen al gedaan hebben voordat ze bij een label kwamen en dus al een sound hebben gecreëerd.

Qua beurten overslaan: Mijn tracks hebben het altijd goed gedaan, zowel op de dansvloer als in verkoop (zo was Black Magic lange tijd 2e best verkocht plaat van Theracords op Juno download) Ook in aantal youtube views heb ik altijd veel gehad tov. andere TC artiesten. Dus als je mijn overwaardeering baseert op het feit dat ik nog geen eigen sound heb en niet op de echte feiten, tsjah dan ben ik het persoonlijk niet met je eens dat ik overgewaardeerd ben :P


4e pagina, overgewaardeerde artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 12:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kleine update:

De Theracords Radio Show van Februari staat online :)
https://soundcloud.com/qdance/theracord ... ruary-2015

Vandaag is de release "Deetox - Headknocker/Here I Come(Dj Thera Remix) verkrijgbaar op alle portals (dus niet alleen hs.com)

Hype train: Prefix & Density zijn van alles van plan :loving: én we maken volgende maand een nieuwe artiest bekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar Prefix & Density, zijn al een behoorlijke tijd goed op dreef. Maar een beetje benieuwd naar de nieuwe artiest. Beetje sceptisch geworden na de laatste artiesten die Theracords gesigned heeft; K96, Aeros en Jason Payne hebben voor mij nog niet bijzonder interessante platen uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de nieuwe artiest. Krijgen we weer hints net als toen met Jason Payne? Ik ben ook erg benieuwd naar wat P&D doen. Album? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan haast niet anders dat P&D met een album komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of ze al wat nieuws laten horen op Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 11:44 
 

Raven schreef:
Kan haast niet anders dat P&D met een album komen. :)


Hoop het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 20:29 
 

Om dit topic maar weer even te bumpen :)

Theracords zoekt weer ambassadeurs!

Theracords schreef:
Do you have what it takes to be a Theracords ambassador?

We are looking for dedicated fans with a big passion for Theracords!

There are a few conditions to participate:
• You are a true Theracords lover: it’s in your DNA
• You are active on different kinds of social media like Facebook, Twitter or Instagram
• You are attending at least 15 hardstyle-related events per year
• You are enthusiastic, social and spontaneous

If you see yourself as an ambassador mail your motivation to [email protected], deadline is 24th of August 2015.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hebben ze nog steeds niet genoeg ambassadeurs joh? :lol:


Ook ik heb een Theracords hart (en dat weten ze bij TC ook maar al te goed), en zelfs een vereeuwiging op mijn huid, maar ik kan deze opmerking absoluut goed begrijpen!

Op Facebook "volg" ik ook vrijwel alles omtrent Theracords, maar 'alle' ambassadeurs heb ik geblokkeerd.

Al dat blije gespam, en de hielenlikkerige bedankjes op stickers etc... tijdlijnvervuiling.

SL8492 schreef:
Ik voldoe helaas aan geen van de vereisten :x


Ik ook niet, niet helaas overigens, zelfs niet als die-hard van het eerste uur. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor de puristen en kenners zijn zo'n ambassadors dingen natuurlijk ook niet interessant, dat snap ik ook wel. Gaat ook meer om juist de mensen die Theracords niét kennen en die wel potentiële interesse hebben.

Anyway wij kijken met zn allen al echt reikhalzend uit naar Q-BASE! Wát een grote eer om daar de labelbunker te mogen hosten :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Kan haast niet anders dat P&D met een album komen. :)

Helemaal niet waar, joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet een mooi gevoel zijn ja zo'n eigen bunker. Gewoon je eigen feestje op dat magische terrein. Goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso die locatie alleen al is mooi om op te staan :love: Als je dan ook nog eens een eigen stage helemaal mag invullen..

Ik hoop toch op wat mooie verrassingen, zoals een yuna-x die live mee komt zingen ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik hoop toch op wat mooie verrassingen, zoals een yuna-x die live mee komt zingen ofzo :whistle:

Dit zou zo tof zijn. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me idd een mooie kroon op jullie werk :)

Misschien leuk om voor je live-act weer wat oude(re) plaatjes te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:14 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Anyway wij kijken met zn allen al echt reikhalzend uit naar Q-BASE! Wát een grote eer om daar de labelbunker te mogen hosten :woot: :yay:


Belachelijk veel zin in! Volgend jaar de Hangar hosten? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Raven schreef:
Kan haast niet anders dat P&D met een album komen.

Het kan toch anders :) Want ze zijn niet met een album bezig ;)

Norther66 schreef:
Ik hoop toch op wat mooie verrassingen

Dat komt sowieso goed! Welke verrassingen, dat ga je vanzelf merken!

The Skribbler schreef:
Misschien leuk om voor je live-act weer wat oude(re) plaatjes te draaien?

Oud en nieuw verhouding zal er mooi in zitten ja, Deetox had overigens in haar interview voor Q-BASE ook aangegeven dat ze in haar TC set ook juist meer (haar) oudere dingen ging draaien (ze staat namelijk ook in de hangar)

vuxajoro schreef:
Volgend jaar de Hangar hosten?

Dat is natuurlijk nog nooit gebeurd, dus dat verwacht ik ook niet dat dat zal gebeuren, maar dat zou wel echt TE ziek zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh Deetox met ouder werk. Once Upon A Time, Black Magic, Silly Games en State Of Mind. :love: In een Theracords area kun je dat natuurlijk veel makkelijker draaien dan in een gewone Raw area. :)

Was het maar alvast Q-Base tijd. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik hoop toch op wat mooie verrassingen, zoals een yuna-x die live mee komt zingen ofzo :whistle:

Dat was vorige keer niet zo'n succes toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Norther66 schreef:
Ik hoop toch op wat mooie verrassingen, zoals een yuna-x die live mee komt zingen ofzo :whistle:

Dat was vorige keer niet zo'n succes toch..


Geen idee, toen was ik er niet bij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou er niet gek van staan te kijken als Thera live daar opeens staat samen mey GyZe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 14:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Norther66 schreef:
Ik hoop toch op wat mooie verrassingen, zoals een yuna-x die live mee komt zingen ofzo :whistle:

Dat was vorige keer niet zo'n succes toch..

Bij Loudness ging dat idd mis met het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Anyway wij kijken met zn allen al echt reikhalzend uit naar Q-BASE! Wát een grote eer om daar de labelbunker te mogen hosten :woot: :yay:


Wat zou ik daar graag bij zijn! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso is live zang over een hardstyle plaat mij echt nog nooit meegevallen. 't lijkt mij echt lastig ook. Keren dat BH het probeerde liepen ook niet goed. Volgens mij was er trouwens voor Loudness nog een boeking met Yuna die toen niet echt jofel verliep.
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen