Ik zie ook absoluut geen reden voor Deetox om te vertrekken, ze zit prima bij Theracords volgens mij. Als ik me niet vergis heeft ze laatst ergens gepost dat ze nog een beetje haar eigen sound aan het ontwikkelen is en een divers label als Theracords lijkt me daar het perfecte platform voor, hier kan ze alle richtingen op. Ik denk dat de meeste andere labels haar een bepaalde kant op zouden sturen vanwege een bepaalde sound die bij het label past (neem als voorbeeld MiM en hun overduidelijk gedeelde soundbank).
wrote:Ik zie ook absoluut geen reden voor Deetox om te vertrekken, ze zit prima bij Theracords volgens mij. Als ik me niet vergis heeft ze laatst ergens gepost dat ze nog een beetje haar eigen sound aan het ontwikkelen is en een divers label als Theracords lijkt me daar het perfecte platform voor, hier kan ze alle richtingen op. Ik denk dat de meeste andere labels haar een bepaalde kant op zouden sturen vanwege een bepaalde sound die bij het label past (neem als voorbeeld MiM en hun overduidelijk gedeelde soundbank).
4e pagina, overgewaardeerde artiesten.wrote: Je noemt mijn naam, dus dan is het persoonlijk toch ?
Ik ben niet zo zeer zoekende naar een sound, maar dat lijkt wel zo omdat Theracords mij binnen heeft gehaald terwijl ik net begonnen was met produceren waar anderen al een aantal jaren produceerden en al een sound hadden ontwikkeld. Ik probeer deze tijd in te halen door mij er full time op te storten en zoveel mogelijk cursussen te doen etc. met als resultaat dat ik dingen die ik leer toepas in een nieuwe track, wat dan vervolgens weer resulteerd in andere sounds etc. Of beter gezegd, ik heb een andere pad bewandeld dan de gemiddelde producer waardoor je bij mij hoort welke stappen er gemaakt worden, waar andere artiesten deze stappen al gedaan hebben voordat ze bij een label kwamen en dus al een sound hebben gecreëerd.
Qua beurten overslaan: Mijn tracks hebben het altijd goed gedaan, zowel op de dansvloer als in verkoop (zo was Black Magic lange tijd 2e best verkocht plaat van Theracords op Juno download) Ook in aantal youtube views heb ik altijd veel gehad tov. andere TC artiesten. Dus als je mijn overwaardeering baseert op het feit dat ik nog geen eigen sound heb en niet op de echte feiten, tsjah dan ben ik het persoonlijk niet met je eens dat ik overgewaardeerd ben