Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Bas wrote:
Magnetron wrote:
Coming Soon.....

#Achterhoeksbeuken
Theracords topic

Ben benieuwd :P
Ik had jou gesproken toch bij Theracords Celebrates Sans Souci in Friesland? Ben jij ook een achterhoeker? :D
Magnetron is een fries :$
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Bas wrote:Ik had jou gesproken toch bij Theracords Celebrates Sans Souci in Friesland? Ben jij ook een achterhoeker? :D
Ja je hebt me daar gesproken maar zoals kakabeeyo zegt, ik ben fries :P
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Henk-Jan wrote:Komt er nog een 2013 megamix van Wavolizer? ^^
Had deze vraag gemist.

We hebben dit niet gedaan omdat Pieter in de Theracords radioshow al een 2013 mix heeft gemaakt.
View on YouTube

Beetje dubbelop anders :)
O
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Waddup met die Debt Of Blood VIP, heb ik iets gemist of is er na die teaser nooit meer iets nieuws over geweest?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
JVDM wrote:Waddup met die Debt Of Blood VIP, heb ik iets gemist of is er na die teaser nooit meer iets nieuws over geweest?
Die zal hij wel nog eventjes voor zichzelf houden...? Zo vaak treedt hij niet op, kan me voorstellen dat je zo'n plaat iets langer exclusief wil houden.
H
Nerazzurro93 wrote:Ik word gewoon een beetje moe van dat Theracords gegeil hier.
Dit is het Theracords topic, vind je het gek? Ik heb de onzin maar even opgeruimd, gewoon on-topic allemaal aub ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fekete wrote:
Nerazzurro93 wrote:Ik word gewoon een beetje moe van dat Theracords gegeil hier.
Dit is het Theracords topic, vind je het gek? Ik heb de onzin maar even opgeruimd, gewoon on-topic allemaal aub ;)
Apart van het domme statement van Interboy.
Ik heb me ook altijd wel afgevraagd waarom TC een apart topic heeft. Volgens mij zijn er net zo veel liefhebbers van MiM of Fusion heb ik het idee. Het is niet zo'n dusdanig druk topic dat het hele forum er op zit.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Toendertijd was Thera nog actief lid op het forum. Sowieso zie je de andere TC artiesten ook al een stuk minder dan voorheen. Vroeger werden hier altijd wel leuke en informatieve dingen gepost en had het topic wel degelijk een meerwaarde, helaas is dit nu niet echt meer het geval.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Broken Balance wrote:
Fekete wrote:
Apart van het domme statement van Interboy.
Ik heb me ook altijd wel afgevraagd waarom TC een apart topic heeft. Volgens mij zijn er net zo veel liefhebbers van MiM of Fusion heb ik het idee. Het is niet zo'n dusdanig druk topic dat het hele forum er op zit.
Thera heeft het topic nota bene zelf aangemaakt met als reden wat Rawbin dus zegt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ah zo, ben ook nooit helemaal into TC geweest, denk dat ik dit topic gewoon over t hoofd zag telkens.
H
Rawbin wrote:Toendertijd was Thera nog actief lid op het forum. Sowieso zie je de andere TC artiesten ook al een stuk minder dan voorheen. Vroeger werden hier altijd wel leuke en informatieve dingen gepost en had het topic wel degelijk een meerwaarde, helaas is dit nu niet echt meer het geval.
Klopt ook wel, helaas. Echter hoeft het topic dan niet dusdanig vervuild te worden dat het echt helemaal nergens meer over gaat. Daar zijn andere topics voor :)
O
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
Hi allen,

We doen ons best! Niet iedereen is inderdaad nog even actief op fora. Wij beantwoorden hier graag vragen, maar posten hier bewust niet veel nieuwsitems meer. Deze komen immers ook op al onze communicatie kanalen.

Iedereen houdt dit absoluut nog in de gaten hoor :) Alleen wat minder hi-speed dan 'vroeger'. Als er discussie is doen we hier graag aan mee, maar gewoon op een wat lager tempo.

Gr. Perry
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind persoonlijk de andere communicatie kanalen erg oppervlakkig en het is vooral one-to-many communicatie (ook al kun je een berichtje plaatsen) in plaats van many to many zoals hier op het forum, waar iedereen gewoon 'slechts' een forumlid is. Als ik de eerste 10 pagina's van dit topic doorlees krijg ik een veel warmer gevoel bij Theracords dan dat ik 70 mensen op Facebook zie die een berichtje geliked hebben. Gelukkig voor mij wordt het nieuws meestal wel overgenomen door de mensen hier, dus mis ik niet zo veel.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Komt er nog Blackburn merchandise in de webshop?

Of is het mogelijk een logo te posten zodat 'we' dit zelf kunnen laten drukken?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Lyst wrote:Ik vind persoonlijk de andere communicatie kanalen erg oppervlakkig en het is vooral one-to-many communicatie (ook al kun je een berichtje plaatsen) in plaats van many to many zoals hier op het forum, waar iedereen gewoon 'slechts' een forumlid is. Als ik de eerste 10 pagina's van dit topic doorlees krijg ik een veel warmer gevoel bij Theracords dan dat ik 70 mensen op Facebook zie die een berichtje geliked hebben. Gelukkig voor mij wordt het nieuws meestal wel overgenomen door de mensen hier, dus mis ik niet zo veel.
Dan ben ik wel is benieuwd hoe jij denkt dat die 'andere-kanalen communicatie' wat minder oppervlakkig zou kunnen worden? Ik denk namelijk dat je bij bijvoorbeeld Facebook die one-to-many communicatie toch altijd blijft houden.
H
Hardtraxxer
189 posts member since 2013
last seen Jun 2020
hoebedoelje wrote:Komt er nog Blackburn merchandise in de webshop?
Heb gister een paar vragen gesteld aan Thera maar kreeg hier geen antwoord op :p
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Thera komt dus met een album. Interesse is gewekt.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Zeker interessant. Hoop dat er ook wat hardtrance-achtige tracks op komen zoals Ironically Unknown. Jammer dat hij met zulke tracks is gestopt, maar op een album is daar wel ruimte voor lijkt mij.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vind de meeste tracks van Thera wel dik dus album zal wel worden aangeschaft :D
Hoop dat er wat nummers opstaan in z'n oudere style
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
ben erg benieuwd naar de euforische plaat. wel jammer dat het nog zo lang duurt :/
B
Artiest
99 posts member since 2012
last seen Oct 2023
Hardtraxxer wrote:
hoebedoelje wrote:Komt er nog Blackburn merchandise in de webshop?
Heb gister een paar vragen gesteld aan Thera maar kreeg hier geen antwoord op :p

Mee bezig :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Wel benieuwd, Thera kan me vaak wel bekoren. Al ben ik bang dat de meeste platen dit festivalseizoen al dood gedraaid worden en het in november al niets bijzonders meer is.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
chas1n wrote:Wel benieuwd, Thera kan me vaak wel bekoren. Al ben ik bang dat de meeste platen dit festivalseizoen al dood gedraaid worden en het in november al niets bijzonders meer is.
Het zou inderdaad wel mooi zijn als Thera ervoor kan zorgen dat de tracks tot de album release weinig gedraaid worden, dus niet zoals bij The Spell of Sin. :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
We've hit the 10.000 followers mark. Thanks to all our fans for making that happen!
To celebrate, let's give you guys a unique opportunity: we're giving our most dedicated fans the chance to become a Theracords ambassador!
Hurry up and go to www.theracords.com for all the necessary info.

Theracords topic