Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:31 

Nerazzurro93 schreef:
Wesz91 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Er is maar een probleem op dit forum: het wordt te serieus genomen. Het is maar muziek he.

Voor sommige is muziek misschien een heel belangrijk ding in hun leven hè...

Zo bedoel ik het eigenlijk niet, want muziek is ook een groot deel van mijn leven. Ik bedoel eigenlijk alleen de eerste zin van mijn bovenstaande post. Dat is ook de reden dat Thera weg is. Wat is de meerwaarde van dit forum voor hem als producer?

Ja het brengt me veel plezier en ik leer wat muziek kennen, maar muziek is geen wetenschap en vooral smaakgerateerd dus laten we elkaar respecteren, maar vooral niet doen alsof we weten hoe het wel moet.

En ja over Inter moet je niet beginnen, omdat je de situatie waarin de club zich bevindt niet kent.

Jonge, tis maar voetbal. Moeten ze maar een vak leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:40 

Artiest

Ik snap niet helemaal waarom jullie "weer" hierover aan het discussiëren zijn. Was er destijds niet een speciale topic voor aangemaakt? Ik zie mensen over een mening etc. praten, is het dan niet zo dat jullie pieter zijn keuze ook niet horen te accepteren? Hij heeft een reden waarvoor hij deze keuze heeft gemaakt, so be it.

@ Sommige mensen hier die denken dat dit gaat over dat er geen negatieve berichten meer mogen worden geplaatst, dit is gewoon onzin ;-)
Het gaat niet om negatief of positief, feedback = feedback. Het gaat erom hoe sommige mensen elkaar hier behandelen en hoe een reactie gebracht word, als artiest heb je niks aan een opmerking als: Wat een kut plaat Zeg dan niks want daar hebben we net zoveel aan. Van mij mogen er 100 mensen negatief en 1 positief zijn over mijn tracks, maar ik zou wel graag willen weten waarom jullie als publiek iets juist wel of juist niet mooi vinden.

Ik betrap me er nu op er ook op in te gaan terwijl ik het zonde vind dat hiervoor het Theracords topic word gebruikt.
Ben je het niet met me eens, prima, maar dit is mijn mening ;-) Wil je hierover discussiëren, doe het dan in ieder geval ergens anders :)

Edit: Ik reageer laatste tijd minder omdat ik gewoon erg druk bezig ben met produceren, maar als jullie vragen of iets hebben dan mag het altijd hier gevraagd worden. Vaak lees ik het wel en reageer ik wel :)

Ontopic: Zaterdag Theracords goed aanwezig @ Emporium, wie komt er allemaal ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

Ik kom zeker een kijkje nemen bij thera, verder nog geen idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 21:39 

Hardtraxx Addict

Afhankelijk van het geluid en de sfeer bij de raw stage of ik veel TC artiesten zal gaan meemaken. Thera staat ook redelijk vroeg. Ben benieuwd of de volgende artiesten eroverheen kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 21:48 

Artiest

Deetox schreef:
Ontopic: Zaterdag Theracords goed aanwezig @ Emporium, wie komt er allemaal ? ^^

Ik ga zaterdag met Pieter mee op Tour, dus dan zie ik je op Emporium vast wel even! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 21:55 

Artiest

Blackburn schreef:
Deetox schreef:

Ik ga zaterdag met Pieter mee op Tour, dus dan zie ik je op Emporium vast wel even! :D

Gezellig ^^

Richardd schreef:
Afhankelijk van het geluid en de sfeer bij de raw stage of ik veel TC artiesten zal gaan meemaken. Thera staat ook redelijk vroeg. Ben benieuwd of de volgende artiesten eroverheen kunnen

Als pieter Industrial gaat draaien gaan we er gewoon met Terror overheen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 23:37 

Hardtraxx Addict

Deetox schreef:
Als pieter Industrial gaat draaien gaan we er gewoon met Terror overheen :thumbsup:

Het is dat ik er helaas niet bij ben, maar dit klinkt toch echt erg sexy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 08:56 

Deetox schreef:
Ik snap niet helemaal waarom jullie "weer" hierover aan het discussiëren zijn. Was er destijds niet een speciale topic voor aangemaakt?

Over de discussie mag inderdaad hier verder worden gegaan:

algemeen/discussietopic-respect-op-hardtraxx-wat-moet-er-veranderen-t33823.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:11 

Hardtraxx Addict

Deetox schreef:

Hele dag aanwezig bij Raw, met uitstapjes naar Hardcore en Trance
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:08 

Hardtraxx Veteran

Hoe download ik een theracords radioshow? Ik kom wel bij een link: http://www.theracords.com/radio/Theraco ... rivium.mp3 maar daar kan ik hem alsnog alleen beluisteren en niet downloaden, er is geen download knop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:13 

Hardtraxx Veteran

Op de link met je rechtermuisknop drukken en daar heb je een optie opslaan als of iets dergelijks. De precieze omschrijving hangt van je browser af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:24 

Hardtraxx Veteran

Danku! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 23:25 

Hardtraxxer

Theracords Mini Inflatable Beach Ball

http://www.ebay.co.uk/itm/Theracords-Mi ... 0844238635
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 05:13 

Hardtraxx Elite

StephanKetz schreef:

Worden met 10tallen tegelijk tijdens festivals 't publiek ingegooid.. niks bijzonders, heb der ook 2 thuis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:33 

Donateur

Wesz91 schreef:
StephanKetz schreef:

Worden met 10tallen tegelijk tijdens festivals 't publiek ingegooid.. niks bijzonders, heb der ook 2 thuis..

Nog steeds? Ik ben de mijne namelijk kwijt in huis. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

Welcome shirt :D
http://theracords.spreadshirt.nl/-I15609547
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:01 

Donateur

jordifcg schreef:

Hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:21 

Hardtraxx Veteran

Hebbennn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

Theracords 100 word een normale release.
Ze maken er niets speciaals van omdat het gewoon een nummer is.
Had graag iets als een collab E.P. gezien maar kan niet alles hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Zet dan gelijk alles even hier neer. :P

Theracords update!

- Tonight we will present a new Theracords TV episode to you, shot at Hardshock Festival and QULT!
- Check out the new Theracords T-Shirts at http://theracords.spreadshirt.net/ New Degos & Re-Done Beer shirt and Dj Thera & Delete - Hardstyle Producer/DJ - Welcome shirt !
- Tomorrow there is a new episode of the Theracords Radio Show with a guestmix from Phrantic! Tune in 19.00 CET at Q-dance radio!
- DeetoxNL and Delete are both playing at Decibel Outdoor Festival this year!
- We are close with signing another new artist ... !
- Last World line up is coming! We will post the line up from our area once it is announced!
- THER-100 will be a so called "Normal" release. We decided not to force and try to do something different because of a number, while we already have such awesome releases coming up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

excuses :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:00 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:26 

Hardtraxxer

Hmm volgens mij heb ik een tijdje naast Eyoung gestaan op Qult.
Als ik had geweten dat hij het was had ik hem even aangesproken. Vette producties altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:31 

Hardtraxx Elite

Beetje jammer van die 100ste release, Thera zei zo'n 10 releases geleden nog dat die wat speciaals wou doen. Idd iets als een collab EP leek me wel wat. Benieuwd naar de nieuwe artiest, nu wel Zirkum..?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:39 

Experimentele shizzle :x

Angerfist shirt? Dat is dan wel weer vet.
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen