Ik snap niet helemaal waarom jullie "weer" hierover aan het discussiëren zijn. Was er destijds niet een speciale topic voor aangemaakt? Ik zie mensen over een mening etc. praten, is het dan niet zo dat jullie pieter zijn keuze ook niet horen te accepteren? Hij heeft een reden waarvoor hij deze keuze heeft gemaakt, so be it.
@ Sommige mensen hier die denken dat dit gaat over dat er geen negatieve berichten meer mogen worden geplaatst, dit is gewoon onzin ;-)
Het gaat niet om negatief of positief, feedback = feedback. Het gaat erom hoe sommige mensen elkaar hier behandelen en hoe een reactie gebracht word, als artiest heb je niks aan een opmerking als:
Wat een kut plaat Zeg dan niks want daar hebben we net zoveel aan. Van mij mogen er 100 mensen negatief en 1 positief zijn over mijn tracks, maar ik zou wel graag willen weten waarom jullie als publiek iets juist wel of juist niet mooi vinden.
Ik betrap me er nu op er ook op in te gaan terwijl ik het zonde vind dat hiervoor het Theracords topic word gebruikt.
Ben je het niet met me eens, prima, maar dit is mijn mening ;-) Wil je hierover discussiëren, doe het dan in ieder geval ergens anders
Edit: Ik reageer laatste tijd minder omdat ik gewoon erg druk bezig ben met produceren, maar als jullie vragen of iets hebben dan mag het altijd hier gevraagd worden. Vaak lees ik het wel en reageer ik wel
Ontopic: Zaterdag Theracords goed aanwezig @ Emporium, wie komt er allemaal ?