Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:40 

Hardtraxx Veteran

nee dat hoor je mij niet zeggen en zelf vind ik het ook jammer dat o.a ik er onder moet lijden en nog veel meer maar het werd op een gegeven moment wel een beetje asociaal hier als ik dat zo mag zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:53 

Donateur

Khadber schreef:
Als je 10000 fans op facebook hebt die wel gewoon normaal tegen je reageren, waarom zou je dan op een forum zitten waar alles en iedereen elkaar ongefundeerd afzeikt? Zonde van je energie en je goede humeur.

Vind het de laatste tijd eigenlijk wel meevallen, zie positieve reacties over HHz / Atmozfears platen. Maar goed misschien komt dat wel omdat ik niet zoveel nieuw spul meer bekijk. Plus ik zie op facebook echt nimmer posts met inhoud, misschien volg ik de verkeerde pages maar wat ik ervan zie is een grote likbende van mensen die alles perfect/heel goed vinden. Is inderdaad heerlijk voor je humeur, maar hoeveel er hier ook (ongefundeerd) wordt gezeken, het gaat altijd nog meer de diepte in dan FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:54 

Donateur

Forbidden Phobia schreef:
nee dat hoor je mij niet zeggen en zelf vind ik het ook jammer dat o.a ik er onder moet lijden en nog veel meer maar het werd op een gegeven moment wel een beetje asociaal hier als ik dat zo mag zeggen ;)

Geef eens link naar posts die in jou ogen Thera van 't forum hebben verdreven dan. Verder dan die comment over BH kom ik niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:01 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Forbidden Phobia schreef:

Geef eens link naar posts die in jou ogen Thera van 't forum hebben verdreven dan. Verder dan die comment over BH kom ik niet namelijk.

Dat zijn zoveel berichten bij elkaar over een langere periode :thumbup:
ik heb niet alles mee gekregen maar ik heb wel een aantal dingen gelezen waarbij ik dacht van.. jongens jongens kan het niet wat minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:04 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Als je 10000 fans op facebook hebt die wel gewoon normaal tegen je reageren, waarom zou je dan op een forum zitten waar alles en iedereen elkaar ongefundeerd afzeikt? Zonde van je energie en je goede humeur.

Vind het de laatste tijd eigenlijk wel meevallen, zie positieve reacties over HHz / Atmozfears platen. Maar goed misschien komt dat wel omdat ik niet zoveel nieuw spul meer bekijk. Plus ik zie op facebook echt nimmer posts met inhoud, misschien volg ik de verkeerde pages maar wat ik ervan zie is een grote likbende van mensen die alles perfect/heel goed vinden. Is inderdaad heerlijk voor je humeur, maar hoeveel er hier ook (ongefundeerd) wordt gezeken, het gaat altijd nog meer de diepte in dan FB.

Ik vind 25 reacties "geweldige plaat" leuker om te lezen dan 20 reacties met "kut plaat, stop er maar mee" en 5 opbouwende reacties.
Simpel voorbeeldje uit dit topic:
hardstyle-releases/the-pitcher-who-i-wanna-be-fusion173-t35601.html
iMark schreef:
CyrilHS schreef:
Waarom heeft The Pitcher eigenlijk altijd een video clip?

Wat moet hij anders heel de dag doen? Je kan ook niet heel de dag koffie blijven inschenken in het Fusion HQ.

Wat zou jij van dit soort dingen vinden als dit over jezelf leest? Buiten die comments om zie ik ook veel negatieve reacties met niet al te veel onderbouwing. Vertel mij maar eens hoe dit meevalt. Ik zou als uitvoerend artiest zo'n topic niet willen lezen.

Dit is het eerste topic wat ik open en ik vind dit, en dit is maar één van de vele topics die zo gaan. Vertel mij maar eens hoe dat dan in jouw ogen meevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Met alle respect: waarom zou je? Als je 10000 fans op facebook hebt die wel gewoon normaal tegen je reageren, waarom zou je dan op een forum zitten waar alles en iedereen elkaar ongefundeerd afzeikt?

Normaal? xd het enige verschil is dat het hier doorslaat in het negatieve, en op Facebook in het positieve. Ik heb nog nooit een stukje opbouwende kritiek op FB gezien. Als je als artiest jezelf zó voor de realiteit af wilt schermen moet je dat vooral doen, maar dat sommige artiesten hier de grond in worden getrapt is echt niet onterecht (note: ik zei sommige, niet alle)

Khadber schreef:
Zolang dat niet stopt zul je hier steeds minder artiesten zien. Kijk eens wat voor een keurige reputatie als zeikwebsite we hebben verworven, dat poets je echt niet zomaar weg.

Juist om die reden zou ik hier, ook als pro, wél willen zitten. Wat is er nou mooier dan een paar zeikerdjes de mond kunnen snoeren. En als een artiest hier zit wordt het gelijk al een stuk genuanceerder, kijk bijvoorbeeld naar Audiofreq, daar was ook opeens een omslag.

Khadber schreef:
Vandaar dat ik er zelf dus constant op hamer: kijk vooral naar de dingen die je zelf leuk vindt

Wederom niet eens. Hoe kun je vooraf nou weten wat je leuk vind of niet? Kijk hoeveel bekrompen 'raw' mannetjes hier zijn, en ikzelf zou ook wel eens graag uit mijn hardcore hokje komen. En als ik dan een track tegenkom waar iedereen lyrisch over is, en ik vind hem niet zo bijzonder en kan dat onderbouwen (regelmatig zelfs nog als enige in de thread), waarom zou ik dan geen tegengeluid mogen laten horen? Of moet HT ook een plek als Youtube worden waar de artiest zich heerlijk op de complimentjes op pongtrack 2 af kan rukken?

Overigens vind ik het gezien de huidige staat van de scene ook volledig terecht dat ze compleet neergesabeld worden. Soms gaat het misschien iets te ver (hoewel die grens voor dde mods blijkbaar lager ligt, bijvoorbeeld iemand een warn geven voor de woordgrap Brennan Fart, terwijl zijn kicks toch echt op natte scheten lijken), maar je kan me niet wijs maken dat je tevreden bent met de huidige trend, en dat heeft echt niet alleen meer met smaak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:11 

Donateur

Ja twee opties, of het is waar en ik zou me betrapt voelen of het is niet waar en ik zou denken je hebt geen idee wat ik eigenlijk de hele dag uitvoer op Fusion HQ. Maar goed ik zit heel anders in elkaar, ben verder ook niet zo vatbaar voor ongefundeerde negativiteit. Ik snap alleen, als buitenstaander, niet goed hoe dit soort reacties je zo erg kunnen storen, doet dat echt zo'n pijn ja? Jij krijgt toch ook wel eens nare opmerkingen over je heen als moderator, ga je toch ook niet weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:12 

Hardtraxx Veteran

ik snap wat je wilt zeggen maar iedereen geeft zijn mening toch op zijn manier?
Tuurlijk ik ben het met iedereen eens die zegt.. ja maar je kan het ook op een andere manier brengen.
maar zo langzamer hand weet iedereen toch dat dat niet gebeurd.
Daar lees je als artiest dan toch over heen want aan die mensen heb je weinig.
ik geef ook niet altijd onderbouwende feedback zoals in dat topic van The Pitcher - Who I Wanna Be maar dat is die persoon zijn pakkie aan toch?
Ik snap niet dat er nog zo'n discussie over is want het is naar mijn blijken toch duidelijk genoeg. Thera is weg punt wat heeft het voor zin om dan nog die discussie te voeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:14 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja twee opties, of het is waar en ik zou me betrapt voelen of het is niet waar en ik zou denken je hebt geen idee wat ik eigenlijk de hele dag uitvoer op Fusion HQ. Maar goed ik zit heel anders in elkaar, ben verder ook niet zo vatbaar voor ongefundeerde negativiteit. Ik snap alleen, als buitenstaander, niet goed hoe dit soort reacties je zo erg kunnen storen, doet dat echt zo'n pijn ja? Jij krijgt toch ook wel eens nare opmerkingen over je heen als moderator, ga je toch ook niet weg?

hier ben ik het mee eens. Kritiek krijg je op verschillende manieren. niet iedereen onderbouwd het altijd maar zo is het nou eenmaal. en als je er niet tegen kan dan heb je toch niks te zoeken op een forum? want je weet dat het zo gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:15 

Donateur

Sterker nog, hoe doe je dat in het dagelijks leven dan? Je kunt toch niet altijd negativiteit uit de weg gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:30 

Hardtraxx Veteran

Ik kan je rustig vertellen dat ik af en toe er wel over na heb gedacht om te stoppen. Er zit een groot verschil tussen negativiteit verwerken (want dat kan ik prima) en gewoon vanaf een andere plek in nederland totaal anoniem belachelijk gemaakt te worden. Dan ben ik maar een minimale schakel in die hele business. Kun je nagaan wat je dus voor je kiezen krijgt als je een grote jongen bent in de scene. Ik snap daardoor wel dat mensen zich van dat soort dingen afschermen.

Steffnov schreef:
Normaal? xd het enige verschil is dat het hier doorslaat in het negatieve, en op Facebook in het positieve.

Kunnen we dan met zijn allen niet werken aan het feit dat het dan dus minder naar het negatieve doorslaat en er een evenwichtig beeld kan ontstaan? Dat lijkt mij namelijk de beste manier.

Citaat:
Juist om die reden zou ik hier, ook als pro, wél willen zitten. Wat is er nou mooier dan een paar zeikerdjes de mond kunnen snoeren. En als een artiest hier zit wordt het gelijk al een stuk genuanceerder, kijk bijvoorbeeld naar Audiofreq, daar was ook opeens een omslag.

Omdat Audiofreq blijkbaar wel de Hardstyle maakt die mensen hier waarderen. Simpel voorbeeld: Adaro heeft een tijdje hier gepost. Is ook openlijk tegen kritiek ingegaan met zijn eerlijke visie, is weg. Headhunterz? Idem. Met name van Headhunterz vind ik dat eeuwig zonde, daar heb ik oprecht van gebaald. Die man was juist super open in die Q&A en ik had daar eindelijk het gevoel alsof hier een omslag zou zijn. Kijk naar zijn posts na die Q&A, is eerst openlijk tegen kritiek ingegaan en daarna weg.

Citaat:
Overigens vind ik het gezien de huidige staat van de scene ook volledig terecht dat ze compleet neergesabeld worden. Soms gaat het misschien iets te ver (hoewel die grens voor dde mods blijkbaar lager ligt, bijvoorbeeld iemand een warn geven voor de woordgrap Brennan Fart, terwijl zijn kicks toch echt op natte scheten lijken), maar je kan me niet wijs maken dat je tevreden bent met de huidige trend, en dat heeft echt niet alleen meer met smaak te maken.

Ik heb de laatste tijd minder platen die me interesseren, daarentegen is er nog een prima aanbod aan tracks waarmee ik me prima vermaak. De scene is breder geworden, tegen een hele hoop mensen hun wil in. Dat heeft voordelen (diversiteit, nieuwe invalshoeken) en nadelen (haatgedrag, splitsgedrag etcetera). Het is als moderator heel moeilijk om hier op een lijn te trekken. We willen een open website waarin zowel beginnend luisteraar als doorgewinterde luisteraar zijn ei kwijt kan. Ik kan nu wel alles en iedereen overal een waarschuwing geven, maar dan ben je zo een hele hap van het forum kwijt. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:36 

Hardtraxx Veteran

Blijf eens even on-topic zeg, ik wil hier nieuwtjes over theracords weten. Niet dat eindeloze geneuzel over kritiek geven, maak daar maar lekker een eigen topic voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:46 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Blijf eens even on-topic zeg, ik wil hier nieuwtjes over theracords weten. Niet dat eindeloze geneuzel over kritiek geven, maak daar maar lekker een eigen topic voor.

mensen willen andere alleen iets duidelijk maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:31 

Kraak... Piep...

Het gaat toch niet lukken, dat negatieve wegwerken.

Er zijn hier wel een groep mensen die graag wat willen verbeteren.
Maar je hebt een overgrote groep mensen die het geen fuck boeien wat voor reputatie ze hier hebben omdat het toch maar internet is, dus blijven ze gewoon doorgaan.
Dan moet je toch gaan overwegen om de regels aan te scherpen en mensen te gaan waarschuwen/bannen.

Maar om even helemaal terug te schakelen. Men heeft het nu over kritiek op de muziek. Dat was volgens mij maar de helft van de rede waarom sommige artiesten hier weg gaan.
Ook omdat er op een gegeven moment persoonlijk op elkaar ingebasht word. Dus niet op de artiesten maar leden op elkaar.

In mijn opinie. Regels aanscherpen.
Kijk comments zoals niks aan enzo en saai. Als enige maakt me nog niet uit. Maar zoals die gene die Khadber poste of van die comments van amateurs, stop ermee. Gewoon een Waarschuwing geven. Mits men normaal onderbouwd waarom.
De mensen die gaan zeuren dat dit onterecht is hebben dus blijkbaar geen interesse voor het imago wat zulke comments opwekken voor het forum. Want ook al is de feedback op een track negatief, als het onderbouwd is en net zul je als forum eerder een kritische indruk maken dan een forum vol met mensen die alles kut enter vinden.

Word je hierdoor onderdrukt in je vrijheid van meningsuiting? Nee hoor. Je kan je mening gewoon geven maar als je hier bent om te discusseren (waar een forum voor is) waarom zou je je keuzes dan niet willen onderbouwen en een normale discussie aangaan. Interplaats van wat random scheldwoorden neerzetten en weer een pagina flamewars krijgen.

Zulke mensen mag je voor mijn part waarschuwen en bij doorgang bannen.
Goed voorbeeld is/was Elexz ofzo. Die deed alleen maar aan alles kut enter, en begon ook persoonlijk aan te vallen en die is uiteindelijk gebanned.

En als laatste mag je naar mijn idee, als je iemand persoonlijk gaat belachelijk maken gelijk weg van het forum. Welke godganze reden kan je ooit in je hoofd hebben daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:38 

Broken Balance schreef:
En als laatste mag je naar mijn idee, als je iemand persoonlijk gaat belachelijk maken gelijk weg van het forum. Welke godganze reden kan je ooit in je hoofd hebben daarvoor.

Als ik zoiets zie geef ik dus gelijk een waarschuwing. Eventuele uitleg mogen mensen via PM krijgen. Die geef ik ook gewoon en ik heb totnogtoe van die personen ook altijd een positieve reactie terug gekregen na mijn uitleg. Dus het helpt wel. En daar doe ik het voor, niet om mensen maar waarschuwingen te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:46 

Aan het typen...

Het maakt allemaal toch niets uit, al zouden we in keurig ABN bij iedere post neer zetten wat we er niet goed aan vinden, we zullen altijd zeikerds blijven. Voor een gemiddelde fan hoeft er slechts een pakkend melodietje in te zitten en hij is tevreden. Als hij dan vervolgens honderden mensen kritisch ziet zijn over de track, dan ben je al snel een haat forum of een groep zeikers. Als artiesten op facebook honderden reacties lezen over hoe goed ze wel niet zijn, van mensen die überhaupt nooit kritisch zijn en vervolgens zien ze hier op Hardtraxx dat er allemaal mensen negatief zijn, dan zal dat wel aan Hardtraxx liggen. Als we een grootste hater/zeikerd van Hardtraxx zouden houden, zal ik niet opkijken als ik zou winnen. En laat ik nu juist mijn posts erg vaak onderbouwen.

Het enige wat we als Hardtraxx kunnen doen om van een negatief imago af te komen is allemaal Emile Ratelbands worden en struisvogelpolitiek bedrijven. Nou dan maar geen DJ Thera en geen Headhunterz. Want in tegenstelling tot hen leef ik liever in de realiteit waar positieve en negatieve dingen nu eenmaal naast elkaar bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:50 

Donateur

Ja precies, waar willen jullie precies met HT heen dan? Wat is belangrijker, de vrijheid om je ongezouten mening over platen te geven of de interactie met DJ
s? Wat hebben we daar nou precies aan dan? En trouwens, iemand haalde aan dat Adaro/HHz hier eerst zaten maar nu niet meer, heb nergens gelezen dat dat met hetzelfde te maken zou hebben. Zou bijvoorbeeld ook kunnen komen doordat ze het allebei te druk hebben om allerlei fora bij te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Steffnov schreef:
Normaal? xd het enige verschil is dat het hier doorslaat in het negatieve, en op Facebook in het positieve.

Kunnen we dan met zijn allen niet werken aan het feit dat het dan dus minder naar het negatieve doorslaat en er een evenwichtig beeld kan ontstaan? Dat lijkt mij namelijk de beste manier.

Er zijn hier ook voldoende personen die van euforische hardstyle houden. En die laten zich ook heus wel horen. Het is echter alleen zo dat negatieve kritiek nu eenmaal beter blijft hangen, maar ook dat het veel beter verwoord kan worden. Maar dat is niet alleen in de muziek zo, dat is altijd zo. Waarom vind je dat meisje leuk? Leg het maar eens in elementen uit, blijft altijd heel abstract...terwijl het vele malen makkelijker is om uit te leggen waarom je een schijthekel aan iemand hebt. Om een "evenwichtig" beeld te krijgen moet het dus al in het positieve omslaan. Dat doet het in best veel gevallen hier ook heus wel, maar voor best een aantal tracks is dat wel een heel irreële verwachting.

Overigens vind ik wel weer dat men meer een scheidslijn mag zetten tussen "kritiek / persoonlijke aanval" en "spot / belediging", en dan van twee kanten. Tegenwoordig lijken ze elkaar wel heel erg te overlappen en afhankelijke te zijn van persoonlijke standaarden

Khadber schreef:
Steffnov schreef:

Omdat Audiofreq blijkbaar wel de Hardstyle maakt die mensen hier waarderen. Simpel voorbeeld: Adaro heeft een tijdje hier gepost. Is ook openlijk tegen kritiek ingegaan met zijn eerlijke visie, is weg. Headhunterz? Idem. Met name van Headhunterz vind ik dat eeuwig zonde, daar heb ik oprecht van gebaald. Die man was juist super open in die Q&A en ik had daar eindelijk het gevoel alsof hier een omslag zou zijn. Kijk naar zijn posts na die Q&A, is eerst openlijk tegen kritiek ingegaan en daarna weg.

Ook hier valt weer een behoorlijk tweezijdig verhaal over te houden. Kijk, Adaro zal ik niet te diep op ingaan, die wordt hier op HT toch aardig op handen gedragen (net als Pieter) dus daar zal het geen openlijke kritiek op de persoon zelf zijn geweest. Bij Headhunterz is het een ander verhaal. Die heeft hier, terecht of onterecht, recentelijk veel kritiek voor zijn kiezen gekregen. Ik heb er ook best veel respect voor dat hij de tijd heeft genomen om die Q&A te doen, ookal was daar de algemene tendens opeens wel weer heel erg "ahmahgawd laat me je ballen likken", het was van veel kanten wel heel veel geslijm, beetje facebook niveau. Op de daadwerkelijk inhoudelijke vragen werd netjes gereageerd. Maar het feit blijft natuurlijk wél dat hij er best een groot aandeel in heeft, welke koers de hardstyle neemt. En met alle versmeltingen met de house muziek, een stijl die door de iets eerdere adaptors van de hardstyle muziek juist veracht wordt, is het maar de vraag of men tevreden kan en mag zijn met de rol van Hhz in de scene. Men is niet zomaar iets anders gaan zoeken in de EDM scene, en het is toch te gek voor woorden als je je eigen muziek moet gaan ontvluchten omdat hij alsnog terugkeert naar dat waar je je ooit van afzette. Hoge bomen vangen veel wind, maar de "grote 3" (HHZ, Wildstylez en Noisecontrollers) zijn ook wel heel erg verantwoordelijk. Dus dat er dan misschien wat harde kritiek komt is alleen maar logisch

Ach, misschien hebben ze het ook gewoon wel te druk, kan ook :P

Khadber schreef:
Steffnov schreef:

Ik heb de laatste tijd minder platen die me interesseren, daarentegen is er nog een prima aanbod aan tracks waarmee ik me prima vermaak. De scene is breder geworden, tegen een hele hoop mensen hun wil in. Dat heeft voordelen (diversiteit, nieuwe invalshoeken) en nadelen (haatgedrag, splitsgedrag etcetera).

Misschien is het aanbod in het algemeen breder geworden, maar ook track-specifiek? Vroeger had je nog melodieuze tracks met een fatsoenlijke kick, of aan episch grenzende composities waar je ook nog eens goed op los kon gaan. Tegenwoordig moet je keuzes maken. Hoeveel werkelijk boeiende melodieën zijn er nog die ook nog eens een prima kick hebben? Die zijn in dit eerste half jaar op 1 hand te tellen, en het aantal tracks dat je van seconde 1 tot minuut 8 volledig weet te pakken zijn er nog minder (zeg ik alsof er uberhaupt nog hardstyle tracks van 8 minuten zijn, maar dat terzijde). Dus in diversiteit bínnen een plaat vind ik de hardstyle ook echt achteruit gegaan.

Khadber schreef:
Het is als moderator heel moeilijk om hier op een lijn te trekken. We willen een open website waarin zowel beginnend luisteraar als doorgewinterde luisteraar zijn ei kwijt kan. Ik kan nu wel alles en iedereen overal een waarschuwing geven, maar dan ben je zo een hele hap van het forum kwijt. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Hier wil ik toch weer het eerder punt "kritiek / persoonlijke aanval" en "spot / belediging" aanhalen. Is het nou zo erg dat je een woordgrap maakt op basis van de naam Brennan Heart en de sound van zijn kicks? Of dat je denk dat The Pitcher tegenwoordig wel een heel kleine invloed binnen Fusion heeft, vooral gezien zijn verleden? Ik vind dit gewoon onder spot vallen en ik weet zeker dat veel mensen er best om konden grinniken, net als wanneer we weer het kapsel van Geert Wilders belachelijk maken. Dat zijn ook echt geen opmerkingen die de desbetreffende persoon nachtenlang achtervolgen, moet in mijn ogen gewoon kunnen, zolang er geen kwetsende basis is.

Natuurlijk zijn er mensen die echt te ver gaan en die mag je ook best waarschuwen / bannen, maar we moeten van HT ook geen zoetsappige collectie van FB/YT niveau comments maken. Ik zie HT liever een beetje als de cultuurbewaker van de scene, helaas met te weinig invloed om een vuist te kunnen maken tegen de huidige trend, maar hopelijk dat we toch een hele kleine impact kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 12:01 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Ja precies, waar willen jullie precies met HT heen dan? Wat is belangrijker, de vrijheid om je ongezouten mening over platen te geven of de interactie met DJ
s? Wat hebben we daar nou precies aan dan? En trouwens, iemand haalde aan dat Adaro/HHz hier eerst zaten maar nu niet meer, heb nergens gelezen dat dat met hetzelfde te maken zou hebben. Zou bijvoorbeeld ook kunnen komen doordat ze het allebei te druk hebben om allerlei fora bij te houden.

Als je je mening gewoon normaal geeft en onderbouwd, wat volgensmij juist het probleem (dat dat niet word gedaan), waar word je dan beperkt in je vrijheid?

En artiesten zoals Thera gingen niet weg omdat wij negatieve reacties geven die wel onderbouwd zijn. Want die gaven we wel degelijk, eveneens als onderbouwde positieve dingen. Maar eerder omdat :
- Er claims werden gedaan zonder te onderbouwen en die niet waar zijn (Headhunterz gaat alleen maar house maken op Ultra terwijl ultra een label is met allemaal verschillende EDM en hardstyle er nu ook bij kwam)
- We ook alleen maar elkaar aanvallen. (Mensen die worden afgekraakt omdat ze een track leuk vinden die een ander niet leuk vind)
- En omdat er een hoog alles kut enter gehalte was. (Kuttrack, Kutproducer, Kutvolk e.d.)

Die drie dingen hebben niks met vrijheid van meningsuiting te maken maar met mensen die zeiken en afkraken omdat ze het leuk vinden om te doen (Trolls)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

volgens mij is het punt nu zo langzamer hand wel gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:42 

Er is maar een probleem op dit forum: het wordt te serieus genomen. Het is maar muziek he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:52 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Er is maar een probleem op dit forum: het wordt te serieus genomen. Het is maar muziek he.

Voor sommige is muziek misschien een heel belangrijk ding in hun leven hè...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:09 

Hardtraxx Veteran

nerra, als wij over negatief over inter praten hier onploft je hoofd ook zowat.. dus in dat opzicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:15 

Nerazzurro93 schreef:

Wat een kutopmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:18 

Wesz91 schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Voor sommige is muziek misschien een heel belangrijk ding in hun leven hè...

Zo bedoel ik het eigenlijk niet, want muziek is ook een groot deel van mijn leven. Ik bedoel eigenlijk alleen de eerste zin van mijn bovenstaande post. Dat volgens mij is ook de reden dat Thera weg is. Wat is de meerwaarde van dit forum voor hem als producer?

Ja het brengt me veel plezier en ik leer wat muziek kennen, maar muziek is geen wetenschap en vooral smaakgerateerd dus laten we elkaar respecteren, maar vooral niet doen alsof we weten hoe het wel moet.

En ja over Inter moet je niet beginnen, omdat je de situatie waarin de club zich bevindt niet kent.
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen