Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
PNXRMX schreef:
Dan zou het toch nog evenveel tijd kosten? Daar ging het meer om...

Ik heb geen idee wat betreft hun release-schema, maar wat ik me zo kan herinneren is dat het variëert tussen de 2 weken en 1 maand? Eventueel wat langer.
Als binnen deze tijdspanne een TBYTE-release uitkomt neemt dat toch niet meer tijd in beslag? Er van uitgaande dat dit niet elke keer gebeurt, maar gewoon af en toe.

Overigens ben ik perfect tevreden op de manier zoals er nu wordt gereleased, maar wou gewoon een oplossing aanbieden.

Maar dan zou het weer theracords releases uitstellen? Dat zou ook ingehaald moeten worden op een gegeven moment. Iedere track die ze uitbrengen kost tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:03 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Maar dan zou het weer theracords releases uitstellen?

Is dat zo?

THER098 staat gepland voor 05/06
THER099 voor 19/06

Als daartussen bijvoorbeeld een TBYTE release wordt gepland zijn er toch geen vertragingen? Erop gebaseerd dat dit niet elke keer gebeurd. Bijvoorbeeld 1x in de maand (of eventueel 2 maanden).

Of stel ik het me allemaal te simplistisch voor? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
PNXRMX schreef:
Maar dan zou het weer theracords releases uitstellen?

Is dat zo?

THER098 staat gepland voor 05/06
THER099 voor 19/06

Als daartussen bijvoorbeeld een TBYTE release wordt gepland zijn er toch geen vertragingen? Erop gebaseerd dat dit niet elke keer gebeurd. Bijvoorbeeld 1x in de maand (of eventueel 2 maanden).

Of stel ik het me allemaal te simplistisch voor? :D

Maar dat kost dan toch meer tijd dan alleen die 2 Theracords releases inplannen? Die tijd hebben ze niet. Mastering, covers, youtube videos, promoties, distributie, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:13 

Aan het typen...

Dan nog kun je in ieder geval in plaats van Delete, een van de Therabyte artiesten aannemen. Delete had immers al een label dat steeds beter begon te lopen. Maar de Therabyte artiesten maken muziek die lang niet zo populair is als de muziek op het Theracords label. Dus naast het "geen tijd" speelt dat ook een grote rol. En dat blijf ik jammer vinden van een label dat staat voor music from the heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 19:32 

Of misschien (ik doe maar een suggestie hè!) ligt hun hart wel meer bij hardstyle en kozen ze daarvoor door een gebrek aan tijd. Maar de muziek van bijvoorbeeld Thera bij Therabyte kan (naar mijn mening) makkelijk onder Theracords uitgebracht worden, want daar zit niet zoveel verschil in, en ik vind het allemaal gave muziek. Wel jammer voor de artiesten die nu geen label hebben, maar als er geen vraag naar de muziek is, was Therabyte sowieso niet nuttig, want voor het maken van muziek heb je het label toch niet nodig. Als ze maar doorgaan met muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

Je kunt wel merken dat ze na het opzeggen van Therabyte meer tijd hebben/andere prioriteiten hebben want nu komen er bij hun releases allemaal fancy filmpjes. Is dat een van die dingen die tijd in beslag nemen en waarom releases langer duren?

Dan klinkt het bijna zo dat ze fancy YouTube filmpjes prefereren boven Therabyte releases, maar dat wil je toch bijna niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:37 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Maar dat kost dan toch meer tijd dan alleen die 2 Theracords releases inplannen? Die tijd hebben ze niet. Mastering, covers, youtube videos, promoties, distributie, etc.

Natuurlijk zal het iets meer tijd in beslag nemen. Maar zoveel kan dat toch niet zijn? De promotie kan tegenwoordig langs verschillende kanalen gebeuren. Dan doel ik op feesten, radioshows, sociale media, ..

Ik geef toe dat de video van THER099 ontzettend vet is gedaan, maar schrap dat en plaats gewoon de cover zoals het een aantal jaren geleden is gedaan en je spaart al tijd uit.

Lyst schreef:
Dan nog kun je in ieder geval in plaats van Delete, een van de Therabyte artiesten aannemen. Delete had immers al een label dat steeds beter begon te lopen.

Desondanks ik het een goede aanwinst vind voor THER ben ik het hier wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 22:48 

Hardtraxx Veteran

En uiteindelijk komen we er dan op uit dat nerazu toch wel een punt heeft, ookal is het wat minder verwoord. Het zijn kleine dingen zoals filmpjes/videoclips, het stoppen met Therabyte om meer op Theracords te richten, het verschil in tracks van vooral Thera (vergelijk maar is een track van hem uit 2010/2011 met Don't Back Down/The Breaking Point, naar mijn idee veel gerichter), nieuwe artiesten die wel hun eigen aparte stijl hebben maar toch duidelijk hardstyle produceren (Blackburn, Prefix & Density, Cellrock en Delete) en misschien zelfs het vertrek van Thera hier op hardtraxx. Het is allemaal heel erg onbedoeld maar ik krijg wel het gevoel dat het allemaal een stuk gerichter is op een stijl ipv 'maak iets from the heart'.

Alles wat hierboven staat is een mening en mijn kijk hierop en ik beschouw het ook niet als iets negatiefs. Ik vind de muziek van Theracords namelijk alleen maar beter en beter worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 23:33 

'Music Produced From the Heart' is ook maar een anagram voor 'Music Produced From The Thera' (gramaticaal niet correct Engels maar toch...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Je kunt wel merken dat ze na het opzeggen van Therabyte meer tijd hebben/andere prioriteiten hebben want nu komen er bij hun releases allemaal fancy filmpjes. Is dat een van die dingen die tijd in beslag nemen en waarom releases langer duren?

Dan klinkt het bijna zo dat ze fancy YouTube filmpjes prefereren boven Therabyte releases, maar dat wil je toch bijna niet aan.

De filmpjes worden volgens mij door Prefix gedaan bij de meeste releases (o.a. de standaardlayout en de video's voor hun eigen tracks + de phrantic release laatst). Zal Pieter dus geen/weinig extra tijd kosten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 03:08 

Nerazzurro93 schreef:
'Music Produced From the Heart' is ook maar een anagram voor 'Music Produced From The Thera' (gramaticaal niet correct Engels maar toch...)

Scherp. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
JVDM schreef:

De filmpjes worden volgens mij door Prefix gedaan bij de meeste releases (o.a. de standaardlayout en de video's voor hun eigen tracks + de phrantic release laatst). Zal Pieter dus geen/weinig extra tijd kosten denk ik.

Ik geloof dat ze er laatst iemand voor aangenomen hebben, maar zulke filmpjes zijn wel een van de redens waarom releases soms lang duren.
Junkenlul schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Scherp. :cool:

Dit was ondertussen wel algemeen bekend toch. :P
Brennan & Heart weestwel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:36 

Hardtraxx Veteran

Als Pieter nog niet van het forum weg was ging die wel omwille wat er de afgelopen 2 pagina's besproken is. :lol: Wat een klinklare onzin. Sommige leden lullen volgens mij gewoon om het lullen of het ergens op slaat is een bijzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 23:05 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook een lijstje bijhouden, zoals meerdere dat hier al doen. Ik weet nog niet precies wat voor lijstje, maar Nerazzurro93 staat met stip bovenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:53 

Aan het typen...

jordifcg schreef:
Als Pieter nog niet van het forum weg was ging die wel omwille wat er de afgelopen 2 pagina's besproken is. :lol: Wat een klinklare onzin. Sommige leden lullen volgens mij gewoon om het lullen of het ergens op slaat is een bijzaak.

Weggaan omdat je kritiek krijgt. :') Vooral ongegronde kritiek, kwestie van één keer duidelijk ontkrachten en de onzin is de wereld uit. Door weg te blijven van dit soort sites, werk je de onzin alleen maar in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:23 

Kraak... Piep...

chicken schreef:
Ik ga ook een lijstje bijhouden, zoals meerdere dat hier al doen. Ik weet nog niet precies wat voor lijstje, maar Nerazzurro93 staat met stip bovenaan.

Cool :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 02:17 

Hardtraxx Veteran

Serieus, wie denkt er nu nog dat Pieter is weggegaan vanwege 'kritiek tegen hem'? Het heeft niks met Theracords te maken, het heeft gewoon te maken met het feit dat wij elkaar af en toe gewoon ongegrond hard te grond in stampen. Waar 'dit vind ik niet zo gaaf, want -insert rede-' zou passen, wensen we elkaar lelijke ziektes toe...

Dat is de reden (denk ik) dat Thera, Geck-O, Deetox en nog veel meer artiesten hier minder actief zijn... Minder bitchen, meer onderbouwen, bitches :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:07 

Donateur

Sowieso 'moeten' artiesten helemaal niet zo actief zijn op fora, je moet niet te dicht bij je publiek willen staan, vind ik.

Goede zet dus. (als dat een reden zou zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:45 

Hardtraxx Veteran

:huh: Op welke manier zie jij het negatief uitpakken dat de artiest dicht bij het publiek staat? Onderbouw eens? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:03 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
:huh: Op welke manier zie jij het negatief uitpakken dat de artiest dicht bij het publiek staat? Onderbouw eens? ^^

The Skribbler schreef:
Serieus, wie denkt er nu nog dat Pieter is weggegaan vanwege 'kritiek tegen hem'? Het heeft niks met Theracords te maken, het heeft gewoon te maken met het feit dat wij elkaar af en toe gewoon ongegrond hard te grond in stampen. Waar 'dit vind ik niet zo gaaf, want -insert rede-' zou passen, wensen we elkaar lelijke ziektes toe...

Dat is de reden (denk ik) dat Thera, Geck-O, Deetox en nog veel meer artiesten hier minder actief zijn... Minder bitchen, meer onderbouwen

Gewoon precies dit. Er is zo'n groot verschil in opbouwdende en destructieve kritiek. Helaas heeft de destructieve de overhand, dat is waardoor je artiesten wegjaagt. Als je feedback krijgt lees je graag, als je alleen maar verwensingen krijgt krijg je steeds minder zin om mee te lezen, simple as that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:24 

Hardtraxx Veteran

Klopt helemaal, maar dat is toch de prijs die je altijd moet betalen? Ik denk dat er overal wel rotte appels op het internet te vinden zijn. Als dat nou harderstate, partyflock, hardtraxx of elke andere muzieksite is. Hier op hardtaxx is er toch ook een grote fanbase wat Theracords betreft? Die worden er de dupe van. Ik persoonlijk vond het erg fijn dat artiesten (vooral Pieter) veel actief was en laat een stukje spontaniteit zien. Uiteindelijk werden ze hier op het forum niet meer gezien als "artiest" maar gewoon ook als mensen die net als ons een grote passie voor muziek hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:31 

Donateur

Ben 't wel met Lyst heen, je ontwikkelt toch wel iets van een filter tegen onzin kritiek zodat je dat in 1 keer kunt ontkrachten óf negeren om je te richten op zinnige reacties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:35 

Hardtraxx Veteran

maar dan nog kan je op een sociale manier kritiek geven inplaats van gelijk een grote mond te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:37 

Donateur

Jawel maar moeten de mensen die op een normale manier kritiek geven dan lijden onder de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:39 

Hardtraxx Veteran

DISCLAIMER: Ik ben niet DJ Thera, ik spreek niet namens hem of wat dan ook.

jordifcg schreef:
Klopt helemaal, maar dat is toch de prijs die je altijd moet betalen?

Met alle respect: waarom zou je? Als je 10000 fans op facebook hebt die wel gewoon normaal tegen je reageren, waarom zou je dan op een forum zitten waar alles en iedereen elkaar ongefundeerd afzeikt? Zonde van je energie en je goede humeur.
Natuurlijk is het fijn als artiesten feedback geven, maar kijk eens hoe hier artiesten met alles erbij neergesabeld worden. Zolang dat niet stopt zul je hier steeds minder artiesten zien. Kijk eens wat voor een keurige reputatie als zeikwebsite we hebben verworven, dat poets je echt niet zomaar weg.

Vandaar dat ik er zelf dus constant op hamer: kijk vooral naar de dingen die je zelf leuk vindt, en een negatieve reactie hier en daar is echt niet erg, maar als ik zie wat voor dingen hier af en toe geroepen worden.. Mensen die zonder pardon anoniem een artiest totaal de grond in stampen en zonder ook maar enige onderbouwing de grootste bullshit op internet slingeren en het als waarheid afdoen terwijl ze totaal geen idee hebben. Ik schaam me af en toe echt als ik lees wat sommigen mensen hier neer zetten.

Zolang hier mensen niet inzien dat ze dingen van de zonnige zijde kunnen zien of in ieder geval onderbouwde kritiek kunnen geven op een plaat zul je alleen maar minder artiesten hier zien.
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen