DISCLAIMER: Ik ben niet DJ Thera, ik spreek niet namens hem of wat dan ook.
jordifcg schreef:
Klopt helemaal, maar dat is toch de prijs die je altijd moet betalen?
Met alle respect: waarom zou je? Als je 10000 fans op facebook hebt die wel gewoon normaal tegen je reageren, waarom zou je dan op een forum zitten waar alles en iedereen elkaar ongefundeerd afzeikt? Zonde van je energie en je goede humeur.
Natuurlijk is het fijn als artiesten feedback geven, maar kijk eens hoe hier artiesten met alles erbij neergesabeld worden. Zolang dat niet stopt zul je hier steeds minder artiesten zien. Kijk eens wat voor een keurige reputatie als zeikwebsite we hebben verworven, dat poets je echt niet zomaar weg.
Vandaar dat ik er zelf dus constant op hamer: kijk vooral naar de dingen die je zelf leuk vindt, en een negatieve reactie hier en daar is echt niet erg, maar als ik zie wat voor dingen hier af en toe geroepen worden.. Mensen die zonder pardon anoniem een artiest totaal de grond in stampen en zonder ook maar enige onderbouwing de grootste bullshit op internet slingeren en het als waarheid afdoen terwijl ze totaal geen idee hebben. Ik schaam me af en toe echt als ik lees wat sommigen mensen hier neer zetten.
Zolang hier mensen niet inzien dat ze dingen van de zonnige zijde kunnen zien of in ieder geval onderbouwde kritiek kunnen geven op een plaat zul je alleen maar minder artiesten hier zien.