Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:03 

En-er-gy schreef:
Sorry mick, maar dat klopt niet wat je zegt.

Theracords is wel degelijk divers. van Hardtrance en techno(vroeger Tiffa) tot Hardcore, crossbreed en meer.

Dus niet alleen maarhet hokje hardstyle en raw hardstyle.

Delete zal zijn manier van produceren van tracks bij houden en zn eigen kwaliteit voort zetten. er zal echt niks veranderen...

Alles wat bij Theracords gemaakt wordt valt bij mij onder het hokje hardstyle (maakt verder ook niet uit). Wat ik eigenlijk wil aangeven is dat het jammer is dat er in de hardstyle scene labels zijn waar muziek gemaakt wordt, in plaats van dat er labels zijn om platen op uit te brengen. Ik persoonlijk denk wel dat er aan Delete's sound gesleuteld gaat worden.

Cruelty schreef:
Nera, Als ik zo alle producties van dat label beluister dan is er absoluut geen stijl die ze van iemand verlangen of iets dergelijks...

Naar mijn mening moeten producties bij Theracords voldoen aan bepaalde eisen. Ze moeten allemaal op een bepaalde manier afgewerkt zijn, wat ik verder niet kan omschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:05 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.

Afbeelding

Ontopic: vette aanwinst! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:05 

JEFSKIII schreef:
Ik hoop in de toekomst dat ook Theracords op de radio komt, puur om jou te zien willen janken, wat ben jij een pannekoek

Dat zal me een worst wezen, ik vind de laatste releases van Theracords niet meer zo interessant. Weinig vernieuwends en de hoogtijdagen liggen achter hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:06 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Wat ik eigenlijk wil aangeven is dat het jammer is dat er in de hardstyle scene labels zijn waar muziek gemaakt wordt, in plaats van dat er labels zijn om platen op uit te brengen.

Dat is het doel van een label? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:08 

Maximumraver schreef:
Nerazzurro93 schreef:
En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.

Afbeelding

Ontopic: vette aanwinst! :)

Delete is zeker vet hier :D

alleen al het aantal bookingen zal omhoog schieten verwacht ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk kunnen wij hem nu ook een keertje in België verwachten. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:14 

Maximumraver schreef:
...

Afwijkende mening en je bent een trol? Ok...

Qlown schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Wat ik eigenlijk wil aangeven is dat het jammer is dat er in de hardstyle scene labels zijn waar muziek gemaakt wordt, in plaats van dat er labels zijn om platen op uit te brengen.

Dat is het doel van een label? :huh:

Nee, dat vind ik niet. De muziek die gemaakt wordt bij een label zal altijd meer beperkt zijn dan muziek die vanuit een producer komt. Neem een voorbeeld aan de hardcore scene. Neem als voorbeeld Sei2ure die niet vast zit bij een label en rondbelt of ze zijn tracks willen uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:17 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Hopelijk kunnen wij hem nu ook een keertje in België verwachten. :drool:

Ik denk en hoop uit de grond van mijn hart dat hij geboekt wordt op Last World!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:24 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Maximumraver schreef:
...

Afwijkende mening en je bent een trol? Ok...

Mening? ik zie nergens "vind ik" of iets in die richting staan :P
Als je echt serieus meent dat Theracords niet divers is vind ik het gewoon heel grappig dat dat je mening is :P
Moet ik nou echt hier Cellphone, Assquake, Tribal Dance, Welcome, Stay Alert, Surprise, Nothing Is What It Seems, Twilight Zone, Retaliation etc. posten met youtube filmpjes en al? en dan je vragen of je die even wil luisteren, en dan je opnieuw laten stellen dat, dat niet divers is? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:28 

Ik bedoelde meer dat Theracords lang niet zo divers is als men hier op deze site doet vermoeden. Maar goed ik zal mijn kritiek maar binnenhouden, want het is alsof je als Ajax supporter in een Feyenoord vak staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:53 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Ik bedoelde meer dat Theracords lang niet zo divers is als men hier op deze site doet vermoeden. Maar goed ik zal mijn kritiek maar binnenhouden, want het is alsof je als Ajax supporter in een Feyenoord vak staat.

Het is meer zoals een Real supporter in een Barcelona vak en dan zeiken dat hun opstelling niet werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Nera, zou jij eens (goede) voorbeelden willen geven over het feit dat jij vindt dat TC 'niet divers' produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

Ach ja ik had het verwacht.
Delete moet het voor mij nog altijd maar bewijzen. Ik vind zijn solo producties op formula na allemaal heel saai. Collabs met Vazard, Deetox en Thera vind ik daartegenin wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:17 

Aan het typen...

Ben mijn interesse in Delete al grotendeels verloren, in het begin was het erg vet, nu is het toch vooral meer van hetzelfde. Had gehoopt op dat Theracords investeerde in opkomende namen als Illegal Chemistry of Main Concern. En als ik echt heel eerlijk ben, had ik liever gehad dat Therabyte was blijven bestaan, daar zaten met Eyoung, Tiifa en Drivium erg goede producers. Namen als Cellrock en Delete die al een prima podium had word ik minder warm van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:44 

HardstyleForEvah schreef:
Nera, zou jij eens (goede) voorbeelden willen geven over het feit dat jij vindt dat TC 'niet divers' produceert?

Vergeleken met andere hardstyle labels is het wel divers ja. Maar vind jij het niet de normaalste zaak van de wereld dat iedere producer een ander geluid heeft? Het is niet nodig om 10000x per dag op dit forum te vermelden dat Theracords zo divers is. Er is gewoon geen reden voor want het past allemaal binnen een bepaalde gedachte.

Ik word gewoon een beetje moe van dat Theracords gegeil hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

We zullen het allemaal gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 08:24 

Donateur

Voor Delete én Theracords is dit een goede stap vooruit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

Dat konden we al na je eerste post xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:54 

Hardtraxx Veteran

Nerrazurro, kom je toevallig uit Limburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:10 

Nee man, Noord-Brabant. Waarom wil je dat weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:16 

Hardtraxx Veteran

Oh nee gewoon iets met Limburg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:02 

Daveytl schreef:

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:36 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Daveytl schreef:

:mad:

:mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:40 

Wie zegt dat het iets negatiefs is? Gekke gedachte gezien dit mij betreft hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.

Wie zeg dat het iets negatiefs is? Gekke gedachte gezien dit mij betreft hoor.
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen