Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:26 

Hardtraxx Veteran

Deetox @ Hardschock '13:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:02 

Hardtraxx Elite

Vette Aftermovie ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

Delete! dustoch :yay:

Citaat:
In the past, Delete has been involved in the management of the Spoontech label. Spoontech fans do not have to worry about the future of their favourite label. Delete will stay involved in the management of our colleague label and he will ensure that the label is ran like it has always been.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:03 

Hardtraxx Veteran

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

Verdomme nou ben ik 1 euro armer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:04 

Nerazzurro93 schreef:
Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

herhaling van wat ik in het "wist je dat topic zei"

Dus toch Delete... gemengde gevoelens! SUPER gaaf dat hij Theracords komt versterken, wel een beetje lullig voor Spoontech aangezien hij toch een van de bekendere namen aan het worden was.

maar nogmaals, super vet dat hij nu bij Theracords zit

edit: dat zwoele heen en weer gekijk in de clip lijkt wel een beetje fout haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:07 

Hardtraxx Elite

Zeer vet! :thumbsup:

Welcome wordt op 19 juni gereleased ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:07 

Hardtraxx Veteran

Vind dit echt jammer voor Spoontech.. Delete maakt Spoontech juist net wat bekender. hoop dat spoonech nu niet omvalt qua bekendheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:10 

Hardtraxx Veteran

Dj Thera
Spoontech Records fans, no worries! Even though Delete signed with us, he will still maintain his work behind the scenes for Spoontech! Read the full press message and statement here:
http://www.theracords.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:10 

Hardtraxx Elite

Forbidden Phobia schreef:
Vind dit echt jammer voor Spoontech.. Delete maakt Spoontech juist net wat bekender. hoop dat spoonech nu niet omvalt qua bekendheid

Hoef toch ook niet bekend te zijn? :P qua producties zitten er nog leuke namen bij Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

Was eigenlijk al vrij snel duidelijk dat het Delete zou worden ;) Wel heerlijk dat D&R gister de boel zaten op te fokken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Verdomme nou ben ik 1 euro armer :cry:

INLEVEREN! :P

Nerazzurro93 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.

Hoezo beperkt dat het aanbod?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:18 

Donateur

Vet hoor, hopen dat we wat vaker de kans krijgen hem te zien nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Vet hoor, hopen dat we wat vaker de kans krijgen hem te zien nu.

Daarvoor is hij al in Nederland gaan wonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:31 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.

Ik neem aan dat hij bij Theracords is gehaald omdat zij onder de indruk zijn over zijn kwaliteiten. Hoezo denk je dan dat ze bij Theracords willen dat Delete andere muziek gaat produceren?

Hij zal gewoon blijven doen wat die altijd heeft gedaan, alleen is dit label groter en iets commerciëler, alleen maar beter voor de artiest zelf dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:34 

Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hij zal gewoon blijven doen wat die altijd heeft gedaan, alleen is dit label groter en iets commerciëler, alleen maar beter voor de artiest zelf dus.

Commerciëler is dan dus gelijk weer slecht in jou ogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:38 

Hardtraxx Addict

Vind prima dat Delete nu bij Theracords zit! :) Ben echt benieuwd hoe zijn stijl zich verder gaat ontwikkelen bij theracords! Heb ook echt niks met Spoontech dus ik vind wel leuk dat hij nu geswitcht is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:38 

Hardtraxxer

Destination schreef:
Commerciëler is dan dus gelijk weer slecht in jou ogen?

Dat heb ik niet gezegd, ik heb enkel gezegd dat het voor de artiest beter is. Als ik in zijn schoenen stond en ik de keuze had om naar Theracords te gaan dan had ik dit zeker ook gedaan. Zeker als je voor je gevoel in Australië al veel bereikt hebt en hoge(re) ogen wilt gaan gooien in Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:47 

Daveytl schreef:

Delete zal meer gaan produceren op de manier die Thera(cords) van hem verlangt. Zijn platen zullen daar aangepast worden en ook gemasterd worden, waardoor zijn eigen sound eigenlijk verloren gaat. En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:49 

Sorry mick, maar dat klopt niet wat je zegt.

Theracords is wel degelijk divers. van Hardtrance en techno(vroeger Tiffa) tot Hardcore, crossbreed en meer.

Dus niet alleen maarhet hokje hardstyle en raw hardstyle.

Delete zal zijn manier van produceren van tracks bij houden en zn eigen kwaliteit voort zetten. er zal echt niks veranderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:51 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Citaat:

Delete zal meer gaan produceren op de manier die Thera(cords) van hem verlangt. Zijn platen zullen daar aangepast worden en ook gemasterd worden, waardoor zijn eigen sound eigenlijk verloren gaat. En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.

Ik heb zojuist dit gelezen: onzin, onzin, Theracords divers, onzin...

Persoonlijk maakt het me vrij weinig uit dat hij nu bij Theracords zit. Naar mijn idee had hij Spoontech best groot kunnen maken hier in Nederland, maar snap daarnaast wel dat hij bij Theracords iets meer zekerheid zal krijgen omtrent boekingen. Welcome :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro ga gewoon weg want je snapt er weer geen ene kut van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:59 

Hardtraxxer

Jammer voor Spoontech, maar leuk voor Delete zelf. Ik hoop op collabs tussen Delete en de andere Theracords leden, want Welcome is :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:01 

Nerazzurro93 schreef:
Daveytl schreef:

Ik hoop in de toekomst dat ook Theracords op de radio komt, puur om jou te zien willen janken, wat ben jij een pannekoek
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen