Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vette Aftermovie ! 
View on YouTube
Delete! dustoch
Delete! dustoch
In the past, Delete has been involved in the management of the Spoontech label. Spoontech fans do not have to worry about the future of their favourite label. Delete will stay involved in the management of our colleague label and he will ensure that the label is ran like it has always been.
Last edited by Jordi on , edited 2 times in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Verdomme nou ben ik 1 euro armer 
-
N
wrote:Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.
herhaling van wat ik in het "wist je dat topic zei"
Dus toch Delete... gemengde gevoelens! SUPER gaaf dat hij Theracords komt versterken, wel een beetje lullig voor Spoontech aangezien hij toch een van de bekendere namen aan het worden was.
maar nogmaals, super vet dat hij nu bij Theracords zit
edit: dat zwoele heen en weer gekijk in de clip lijkt wel een beetje fout haha
Dus toch Delete... gemengde gevoelens! SUPER gaaf dat hij Theracords komt versterken, wel een beetje lullig voor Spoontech aangezien hij toch een van de bekendere namen aan het worden was.
maar nogmaals, super vet dat hij nu bij Theracords zit
edit: dat zwoele heen en weer gekijk in de clip lijkt wel een beetje fout haha
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Zeer vet!
Welcome wordt op 19 juni gereleased
Welcome wordt op 19 juni gereleased
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Vind dit echt jammer voor Spoontech.. Delete maakt Spoontech juist net wat bekender. hoop dat spoonech nu niet omvalt qua bekendheid
Dj Thera
Spoontech Records fans, no worries! Even though Delete signed with us, he will still maintain his work behind the scenes for Spoontech! Read the full press message and statement here:
http://www.theracords.com/
Spoontech Records fans, no worries! Even though Delete signed with us, he will still maintain his work behind the scenes for Spoontech! Read the full press message and statement here:
http://www.theracords.com/
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Hoef toch ook niet bekend te zijn?wrote:Vind dit echt jammer voor Spoontech.. Delete maakt Spoontech juist net wat bekender. hoop dat spoonech nu niet omvalt qua bekendheid
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Was eigenlijk al vrij snel duidelijk dat het Delete zou worden
Wel heerlijk dat D&R gister de boel zaten op te fokken 
Last edited by Destination on , edited 1 time in total.
INLEVEREN!wrote:Verdomme nou ben ik 1 euro armer
Hoezo beperkt dat het aanbod?wrote:wrote:Jammer, jammer, jammer. Weer iemand die zich laat beïnvloeden door een groot label, terwijl die juist op weg was zelf iets op te bouwen. Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.
Vet hoor, hopen dat we wat vaker de kans krijgen hem te zien nu.
Daarvoor is hij al in Nederland gaan wonenwrote:Vet hoor, hopen dat we wat vaker de kans krijgen hem te zien nu.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Ik neem aan dat hij bij Theracords is gehaald omdat zij onder de indruk zijn over zijn kwaliteiten. Hoezo denk je dan dat ze bij Theracords willen dat Delete andere muziek gaat produceren?wrote:Zo wordt het aanbod muziek steeds meer beperkt.
Hij zal gewoon blijven doen wat die altijd heeft gedaan, alleen is dit label groter en iets commerciëler, alleen maar beter voor de artiest zelf dus.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Commerciëler is dan dus gelijk weer slecht in jou ogen?wrote:wrote:Hij zal gewoon blijven doen wat die altijd heeft gedaan, alleen is dit label groter en iets commerciëler, alleen maar beter voor de artiest zelf dus.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vind prima dat Delete nu bij Theracords zit!
Ben echt benieuwd hoe zijn stijl zich verder gaat ontwikkelen bij theracords! Heb ook echt niks met Spoontech dus ik vind wel leuk dat hij nu geswitcht is 
Last edited by Analoxx on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Dat heb ik niet gezegd, ik heb enkel gezegd dat het voor de artiest beter is. Als ik in zijn schoenen stond en ik de keuze had om naar Theracords te gaan dan had ik dit zeker ook gedaan. Zeker als je voor je gevoel in Australië al veel bereikt hebt en hoge(re) ogen wilt gaan gooien in Europa.wrote:Commerciëler is dan dus gelijk weer slecht in jou ogen?
-
N
Delete zal meer gaan produceren op de manier die Thera(cords) van hem verlangt. Zijn platen zullen daar aangepast worden en ook gemasterd worden, waardoor zijn eigen sound eigenlijk verloren gaat. En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.wrote:Hoezo beperkt dat het aanbod?
-
E
Sorry mick, maar dat klopt niet wat je zegt.
Theracords is wel degelijk divers. van Hardtrance en techno(vroeger Tiffa) tot Hardcore, crossbreed en meer.
Dus niet alleen maarhet hokje hardstyle en raw hardstyle.
Delete zal zijn manier van produceren van tracks bij houden en zn eigen kwaliteit voort zetten. er zal echt niks veranderen...
Theracords is wel degelijk divers. van Hardtrance en techno(vroeger Tiffa) tot Hardcore, crossbreed en meer.
Dus niet alleen maarhet hokje hardstyle en raw hardstyle.
Delete zal zijn manier van produceren van tracks bij houden en zn eigen kwaliteit voort zetten. er zal echt niks veranderen...
Ik heb zojuist dit gelezen: onzin, onzin, Theracords divers, onzin...wrote:Delete zal meer gaan produceren op de manier die Thera(cords) van hem verlangt. Zijn platen zullen daar aangepast worden en ook gemasterd worden, waardoor zijn eigen sound eigenlijk verloren gaat. En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.Hoezo beperkt dat het aanbod?
Persoonlijk maakt het me vrij weinig uit dat hij nu bij Theracords zit. Naar mijn idee had hij Spoontech best groot kunnen maken hier in Nederland, maar snap daarnaast wel dat hij bij Theracords iets meer zekerheid zal krijgen omtrent boekingen. Welcome
Nerazzurro ga gewoon weg want je snapt er weer geen ene kut van.
Jammer voor Spoontech, maar leuk voor Delete zelf. Ik hoop op collabs tussen Delete en de andere Theracords leden, want Welcome is
.
-
J
Ik hoop in de toekomst dat ook Theracords op de radio komt, puur om jou te zien willen janken, wat ben jij een pannekoekwrote:Delete zal meer gaan produceren op de manier die Thera(cords) van hem verlangt. Zijn platen zullen daar aangepast worden en ook gemasterd worden, waardoor zijn eigen sound eigenlijk verloren gaat. En verder wordt wel zo vaak gezegd dat Theracords heel divers is, maar als je goed luistert valt dat echt heel erg mee.wrote:Hoezo beperkt dat het aanbod?