Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige dat ik erover wil zeggen is dat dit een trieste dag is, het laatste interessant harddance label voor mij is opgehouden. Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 00:33 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Alsof iedere vrijwilliger bij voorbaat al incapabel is.
Dat vraag ik me ook af. Er zit wel veel tijd in een label, maar echte kosten? Mastering doet Thera zelf, dus dat valt weer onder tijd. Het is een digitaal label en volgens mij krijgen distributeurs een percentage van de opbrengst, dus dat zijn misgelopen inkomsten en geen kosten lijkt me. Verder verloopt de promotie volgens mij alleen via gratis media als forums, email en sociale media, wederom zal er vast veel tijd in gaan zitten, maar zoiets kost niets. Website lijkt me gehost op de hosting van Theracords zelf en een domeinnaam kost 7 euro per jaar. Dan heb je alleen nog een administratie nodig volgens mij, geen idee hoeveel zoiets kost..


Tijd van een ondernemer kost nu eenmaal geld.

Iets in handen van vrijwilligers geven kan, maar je moet opzoek naar vrijwilligers. Je gaat niet aan zomaar onbekenden allerlei zaken in handen geven. Het klinkt allemaal leuk regel wat vrijwilligers maar zo werkt het meestal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 01:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde, want het had op z'n tijd hele goede releases, en nu net wanneer Geck-e zijn eerste boeking heeft. Maar ik snap het wel. Ik moet toegeven dat ik er niet om wakker zal liggen. Keep up the good work bij Theracords :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 01:40 
 
Hardtraxx Veteran

Is gewoon releasen onder Theracords geen optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 01:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan er niet echt wakker van liggen. Eigenlijk is dit misschien ook wel goed nieuws. De artiesten gaan nu op andere labels releasen dus de muziek zal toch wel blijven komen. Misschien komt er een nieuw label dat min of meer onafhankelijk wordt van Theracords. De dingen die op Therabyte uitkwamen verdienen een groter podium dan een sublabel dat nauwelijks gevolgd werd, behalve door de ekte ekte addicts hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat jij verwacht, maar de hardtrance en overige experimentele harddance die op Therabyte uit komt hebben haast geen scene. Dat alle artiesten wel een nieuw label zullen vinden is zo vanzelfsprekend nog niet. En er zijn naar mijn weten ook niet echt labels die dergelijke tracks releasen en een groter podium bieden dan Therabyte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik weet niet wat jij verwacht, maar de hardtrance en overige experimentele harddance die op Therabyte uit komt hebben haast geen scene. Dat alle artiesten wel een nieuw label zullen vinden is zo vanzelfsprekend nog niet. En er zijn naar mijn weten ook niet echt labels die dergelijke tracks releasen en een groter podium bieden dan Therabyte.


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt jammer dat Therabyte niet meer is. :( Zoveel wrede platen op dat sublabel gereleased!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer worden de prijswinnaars van XXlerator bekend gemaakt? Aangezien het al bijna is, en nog niet is uitverkocht wil ik eigenlijk de uitslag hiervan afwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wanneer worden de prijswinnaars van XXlerator bekend gemaakt? Aangezien het al bijna is, en nog niet is uitverkocht wil ik eigenlijk de uitslag hiervan afwachten :P

Inception winactie hebben we echt meteen al bekend gemaakt (bij de winnaars dan..!) XXlerator winnaars krijgen uiterlijk woensdag bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Jurheinen schreef:
Wanneer worden de prijswinnaars van XXlerator bekend gemaakt? Aangezien het al bijna is, en nog niet is uitverkocht wil ik eigenlijk de uitslag hiervan afwachten :P

Inception winactie hebben we echt meteen al bekend gemaakt (bij de winnaars dan..!) XXlerator winnaars krijgen uiterlijk woensdag bericht

Zo lang nog? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog bedankt voor Inception, Pieter.... was wel een makkelijke vraag hoor xd

Nu nog vervoer regelen... zucht... Zat jammer genoeg niet bij de gastenlijstplek inbegrepen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:24 
 
Hardtraxx Addict

Pieter; draai je alleen op Hardbass, of neem je heul misschien nog wat collega's mee? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Pieter; draai je alleen op Hardbass, of neem je heul misschien nog wat collega's mee? :woot:

Uiteraard komen alle Theracords artiesten meedraaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Pieter; draai je alleen op Hardbass, of neem je heul misschien nog wat collega's mee? :woot:

Haha het is niet Superrawbassmadnezz waar je een paar vrienden mee kan laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:49 
 
Hardtraxx Addict

Hehe oke eigenlijk weet ik ook wel dat alleen Thera draait, nog nooit overigens live gezien!

http://www.youtube.com/watch?v=HruljPXfHk4

Na dit filmpje ben ik zo onder de indruk geraakt, teeeeering he! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:


Na dit filmpje ben ik zo onder de indruk geraakt, teeeeering he! :worship:


Haha, en terecht, was het maar zo'n feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 01:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Hehe oke eigenlijk weet ik ook wel dat alleen Thera draait, nog nooit overigens live gezien!

http://www.youtube.com/watch?v=HruljPXfHk4

Na dit filmpje ben ik zo onder de indruk geraakt, teeeeering he! :worship:

Was denk ik de vetste liveset van 2012 die ik heb meegemaakt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Therabyte weg vind ik niet leuk, al snap ik best dat het een hoop gedoe is dat weinig oplevert.


Oplevert? Het draait toch om het hart. Dan maken de inkomsten niets uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Niemand hoeft de nummers gaaf te vinden, als we er zelf maar achter staan en het gaaf vinden. Ik dacht dat jullie zo altijd dachten, ook al levert het verder (financieel?) niks op. Is geen kritiek verder, maar vraag het me gewoon af.


Exact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wat geniaal was dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:00 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
PNXRMX schreef:
Therabyte weg vind ik niet leuk, al snap ik best dat het een hoop gedoe is dat weinig oplevert.


Oplevert? Het draait toch om het hart. Dan maken de inkomsten niets uit.


Inkomsten spelen wel een rol als het alleen maar geld blijft kosten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Inkomsten spelen wel een rol als het verlies van de één het voortbestaan van de ander in gevaar brengt. Ik weet niet of dat het geval is, maar ik kan me niet voorstellen dat de marges voor hardstylelabels dermate hoog is dat een klein maar goed draaiend label als theracords genoeg winst maakt om een verliesmakend label als therabyte in de lucht te houden.

Beetje makkelijk praten als het niet je eigen kapitaal is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:24 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Inkomsten spelen wel een rol als het verlies van de één het voortbestaan van de ander in gevaar brengt. Ik weet niet of dat het geval is, maar ik kan me niet voorstellen dat de marges voor hardstylelabels dermate hoog is dat een klein maar goed draaiend label als theracords genoeg winst maakt om een verliesmakend label als therabyte in de lucht te houden.

Beetje makkelijk praten als het niet je eigen kapitaal is...


Je moet er alleen ook een hoop tijd insteken he. Tijd is ook geld.
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen