Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 20:43 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Wow Nerazzurro93, we vinden t prima als er feedback is en we zullen ook de 1e zijn die er iets mee zouden doen, maar dit is dus eigenlijk te bizar om er aandacht aan te geven, maar toch wil ik dr nog iets over kwijt.

De Theracords TV episodes zijn altijd complete improvisatie en we nemen nergens meerdere takes van op. Mocht je ons persoonlijk kennen, dan zul je ook merken (hoe fake t misschien ook over komt), dat we écht zo zijn, ja echt :D

Je bent ook gewoon inderdaad zo gek als een deur :D .

Zie je vanaaf wel op Bass Academy! Ben benieuwd wat je van de grote zaal vind. Het is niet meer in dat kleine zaaltje van de vorige editie van Bass Academy of toen met Multigroove (Samen met Clock Kid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 08:33 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:
Dat jullie zo zijn geloof ik wel maar dan toch niet de hele tijd.

Uitentreuren!

Ik houd er ook niet van hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 jij bent echt een achterlijke gladiool zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 15:12 

Artiest

2012 was :worship: Gelukswensen voor 2013 voor iedereen hier :)

En hier mijn note over 2012 -> http://www.facebook.com/notes/dj-thera/ ... 6147954759
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
# 209 Thera Dinsdag 01-01-2012

Je bent te laat met de radioshow :P

Is er nog nieuws over Pan-Demic? Na een keer een minuutje gehoord te hebben niks meer van gezien/gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

Pieter Heijnen ‏@Dj_Thera

Very productive day in the studio! My new release is FINISHED!!!! Previews of both tracks (yes, it's a 2tracker) will be online soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 02:00 

Artiest

Wout1997 schreef:
DjThera schreef:
# 209 Thera Dinsdag 01-01-2012

Je bent te laat met de radioshow :P

Ja klopt meer info volgt "soon" xd . Over Pan-Demic moet je bij Rik/Bart zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:10 

Hardtraxx Addict

TT kan worden aangepast. Therabyte moet eruit! :P

Wat gaat er gebeuren met de artiesten die alleen voor Therabyte releases ma(a)k(t)en? Switchen die nu meer naar de Theracords kant, of is het houdoe en bedankt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:14 

Hardtraxx Veteran

Geen Therabyte meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Therabyte weg vind ik niet leuk, al snap ik best dat het een hoop gedoe is dat weinig oplevert.
Maar wat ik me vooral afvraag: Waar moeten jij en Rik nu jullie hardtrance-achtige tracks kwijt? Drivium, Eyoung en Tiifa worden gewoon naar een ander label doorgeschoven lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

Jammer van Therabyte. :(
En ik heb een foutje gevonden :$
bij de Smasher Remix van Delete staat als releasedatum 2 januari 2013, maar dat moet de 16e zijn neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:52 

Hardtraxxer

Jammer van Therabyte. Hopelijk komen er nog releases via een andere weg dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:19 

Hardtraxxer

Pieter, zou je ons misschien in willen lichten over wat er met de Therbyte artiesten gaat gebeuren. Ik geloof dat iedereen daar atm op zit te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:37 

Hardtraxx Crew

Niemand hoeft de nummers gaaf te vinden, als we er zelf maar achter staan en het gaaf vinden. Ik dacht dat jullie zo altijd dachten, ook al levert het verder (financieel?) niks op. Is geen kritiek verder, maar vraag het me gewoon af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:46 

Hardtraxx Addict

Om niet in het wist je dat topic verder gaan reageer ik hier maar even.

Lyst schreef:
Theracords liep ook maar half inderdaad. Er zijn genoeg trouwe aanhangers van Theracords die wel taken vrijwillig op hun willen nemen, als het teveel werk wordt.

Kunnen wel vrijwilligers zijn, maar dat betekent niet dat die mensen hier gelijk geschikt voor zijn. Ik zou ook niet zomaar zaken aan onbekenden die, waarschijnlijk, ook met die werkzaamheden niet bekend zijn laten uitvoeren. Het gaat wel om je bedrijf waar je een hoop tijd en geld insteekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:48 

Aan het typen...

Stekker er direct uit trekken is een betere oplossing dan inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:49 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Stekker er direct uit trekken is een betere oplossing dan inderdaad.

ja beter als met vrijwilligers proberen en die maken er een rotzooi van. ;)

Overigens als het meer kosten dan baten met zich mee brengt dan moet je op een gegeven moment wel bedenken of dit het nog waard is. Ik weet niet of die in deze situatie speelde, maar je kunt het met nog zoveel liefde doen als het alleen maar geld blijft kosten snap ik het wel als je er dan toch mee stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:00 

Aan het typen...

Alsof iedere vrijwilliger bij voorbaat al incapabel is.
Dat vraag ik me ook af. Er zit wel veel tijd in een label, maar echte kosten? Mastering doet Thera zelf, dus dat valt weer onder tijd. Het is een digitaal label en volgens mij krijgen distributeurs een percentage van de opbrengst, dus dat zijn misgelopen inkomsten en geen kosten lijkt me. Verder verloopt de promotie volgens mij alleen via gratis media als forums, email en sociale media, wederom zal er vast veel tijd in gaan zitten, maar zoiets kost niets. Website lijkt me gehost op de hosting van Theracords zelf en een domeinnaam kost 7 euro per jaar. Dan heb je alleen nog een administratie nodig volgens mij, geen idee hoeveel zoiets kost..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:04 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Niemand hoeft de nummers gaaf te vinden, als we er zelf maar achter staan en het gaaf vinden. Ik dacht dat jullie zo altijd dachten, ook al levert het verder (financieel?) niks op. Is geen kritiek verder, maar vraag het me gewoon af.

Je vergeet even de tijd en moeite die ze er in steken. Als inderdaad blijkt dat de return op die investment te klein is dan is het gewoon logisch dat ze er mee kappen. Het is lekker makkelijk praten als het niet om je eigen geld/inkomen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:10 

Hardtraxx Crew

mrazura schreef:
wootum schreef:

Je vergeet even de tijd en moeite die ze er in steken. Als inderdaad blijkt dat de return op die investment te klein is dan is het gewoon logisch dat ze er mee kappen. Het is lekker makkelijk praten als het niet om je eigen geld/inkomen gaat.

Ja, daarom ook mijn vraag wat de precieze reden is. In de aankondiging staat dat het label niet gegroeid is zoals ze gehoopt hadden, maar dat is juist iets waar Theracords/Therabyte lak aan heeft lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:14 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
mrazura schreef:
wootum schreef:

Ja, daarom ook mijn vraag wat de precieze reden is. In de aankondiging staat dat het label niet gegroeid is zoals ze gehoopt hadden, maar dat is juist iets waar Theracords/Therabyte lak aan heeft lijkt me.

Groei hoeft niet altijd in bekendheid te zijn he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

De artiesten kregen ook echt heel erg weinig boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 22:57 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Alsof iedere vrijwilliger bij voorbaat al incapabel is.
Dat vraag ik me ook af. Er zit wel veel tijd in een label, maar echte kosten? Mastering doet Thera zelf, dus dat valt weer onder tijd. Het is een digitaal label en volgens mij krijgen distributeurs een percentage van de opbrengst, dus dat zijn misgelopen inkomsten en geen kosten lijkt me. Verder verloopt de promotie volgens mij alleen via gratis media als forums, email en sociale media, wederom zal er vast veel tijd in gaan zitten, maar zoiets kost niets. Website lijkt me gehost op de hosting van Theracords zelf en een domeinnaam kost 7 euro per jaar. Dan heb je alleen nog een administratie nodig volgens mij, geen idee hoeveel zoiets kost..

Neem je het Thera nu kwalijk? Als je twee labels hebt, waarvan één super loopt en de reacties top zijn, maar waar op de andere nauwelijks gereageerd wordt en het grote label groeit, en gaat dus steeds meer tijd kosten, is het toch logisch?(lekker lopende zin) Hou je de groei van je ene label tegen om een ander label met weinig bestaansrecht overeind te houden, of ga je je focussen op je main label(en misschien gaat daar wel wat diverser op gereleased worden)? Ik zou het wel weten. Vrijwilligers werven en contacten mee onderhouden lijkt me ook een hoop gerotzooi, en dan moet er ook nog gemasterd worden, dat ga je niet uitbesteden aan een willekeurig persoon die zich even vrijwillig aanbied. Daarnaast denk ik niet dat er veel mensen zouden zijn die zich hiervoor zouden aanbieden, maar als jij dat wel zou doen, waarom begin je niet je eigen(gratis) weblabeltje ofzo?

Bedenk wel dat Thera je helemaal niks verschuldigd is ofzo hé, hij heeft niet de plicht om Therabyte overeind te houden voor dat handjevol mensen die het nog een reet kan schelen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook zonde. Niet dat ik er nog naar luister, maar ik heb er wel heel lang naar geluisterd, heb ze demo's gestuurd, uren gechat met sommige van de artiesten... Maarja, het is niet anders. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:08 

Hardtraxx Veteran

Wel jammer dat de artiesten zo weinig boekingen kreeg en de tracks weinig verkocht werden.
Maar ik vraag me af of dat bij een ander label wel het geval zou zijn.

Ik denk dat het weinig verschil maakt, en nu is er een goed platform voor deze soort muziek en deze artiesten weg. Nu moeten die artiesten een nieuw label vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:14 

Misschien moet het gewoon allemaal onder een label rereleased worden. Af en toe iets anders dan hardstyle maakt mij helemaal niets uit (ik vind het op elkaar lijken). Klinkt misschien raar, maar ik denk dat ik er meer aandacht voor had als het onder Theracords gereleased zou worden.
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen