Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:45 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Matig dat je die cameravent hoort lachen op het einde. Dramatisch slecht. Theracords tv is iets teveel zelfverheerlijking als je het mij vraagt. Begint wel irritant te worden. Te weinig inhoud om serieus genomen te worden.

?????????? Meen je dit nu? Het is dan ook Theracords TV. Natuurlijk dat het over Theracords gaat dan. En het is ook echt niet de bedoeling om oscars met die filmpjes te winnen. Dat die cameraman lacht op het einde, wat boeit da nu bij dit soort filmpjes?

BTW, ik vind dit een heerlijke episode. Van mij mag die cameraman nog zoveel lachen als hij wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Dat laatste is ook een grote troll. Net alsof therraakoorts teevee heel serieus moet zijn?
Vind het altijd zeer vermakelijk om te kijken. Tot nu toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:59 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Matig dat je die cameravent hoort lachen op het einde. Dramatisch slecht. Theracords tv is iets teveel zelfverheerlijking als je het mij vraagt. Begint wel irritant te worden. Te weinig inhoud om serieus genomen te worden.

begin me met de dag meer te irriteren aan je..
heb jij enigszins wel een ziel in je leven zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:04 

Waarom denk je zo over mij? Vind ik wel jammer.

Ik erger me gewoon aan dit filmpje, omdat ik het vermoeden heb dat ze bij Theracords doorhebben dat ze goed zijn en dat erg willen laten blijken. Dit soort filmpjes is niet aan mij besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:09 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:

Ik erger me gewoon aan dit filmpje, omdat ik het vermoeden heb dat ze bij Theracords doorhebben dat ze goed zijn en dat erg willen laten blijken. Dit soort filmpjes is niet aan mij besteed.

denk niet dat de heren en dame van theracords zich met een paar filmpjes willen laten zien van hoe goed ze wel niet zijn, dit is gewoon leuk voor de fans en bovendien geven ze ook gewoon info van wat er allemaal aan zit te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:11 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:

Mogen ze ook doorhebben want zijn ze ook, wat loop jij slap te ouwehoeren zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:15 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:

Kijk ze dan niet en verkoop dan geen onzin. Ze willen gewoon op een ludieke manier je kennis laten maken met de DJ's en echt niet laten zien hoe goed ze zijn? Waar haal je dat uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Dat "Theracords is echt de bomb" hoeft van mij ook niet echt, voor de rest vind ik het altijd ontzettend vermakelijk en het is ook nog informatief :D
Kijk er altijd met plezier naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:38 

Jonas schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Kijk ze dan niet en verkoop dan geen onzin. Ze willen gewoon op een ludieke manier je kennis laten maken met de DJ's en echt niet laten zien hoe goed ze zijn? Waar haal je dat uit?
Dat is gewoon de indruk die ik van Theracords heb. Ze stralen uit dat ze denken dat ze het beste en enige hardstyle label zijn. Dat heb ik bijvoorbeeld ook bij Degos & Re-Done. Die gasten denken volgens mij dat ze hardstyle uitgevonden hebben of dat ze zo hard produceren (valt best mee). Het is gebaseerd op mijn gevoel want in het echt ken ik ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:44 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Prima aflevering weer :) en heerlijk dat Australische accent, kan ik uren naar luisteren.

Dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dat heb ik bijvoorbeeld ook bij Degos & Re-Done. Die gasten denken volgens mij dat ze hardstyle uitgevonden hebben of dat ze zo hard produceren (valt best mee).

Wat doen ze waardoor jij dit denkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:54 

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dat heb ik bijvoorbeeld ook bij Degos & Re-Done. Die gasten denken volgens mij dat ze hardstyle uitgevonden hebben of dat ze zo hard produceren (valt best mee).

Wat doen ze waardoor jij dit denkt?
5:20 bijvoorbeeld. Nu ga je zeker zeggen dat ze het menen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Dus daardoor denk je dat ze dat ze zich beter voelen dan andere? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:00 

Hardtraxxer

Ohja, daaruit kun je ook echt opmaken dat ze denken dat ze hardstyle hebben uitgevonden. -.-

Citaat:
Ze stralen uit dat ze denken dat ze het beste en enige hardstyle label zijn.

En daar lijkt het inderdaad steeds meer op tegenwoordig ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ik begrijp echt niet waar je het over hebt Nerazzurro,
Hij vertelt gewoon hoe leuk hij het vind om iedereen keihard los te zien gaan de hele avond.
Ze produceren en draaien gewoon wat ze leuk vinden, en hebben er gewoon plezier in.
Theracords TV is nou juist echt iets voor de fans.

Kijk nou eens niet zo zwaar naar alles en geniet er gewoon van ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:10 

Delt-A schreef:
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt Nerazzurro,
Hij vertelt gewoon hoe leuk hij het vind om iedereen keihard los te zien gaan de hele avond.
Ze produceren en draaien gewoon wat ze leuk vinden, en hebben er gewoon plezier in.
Theracords TV is nou juist echt iets voor de fans.

Kijk nou eens niet zo zwaar naar alles en geniet er gewoon van ^^
Daar geef ik jou helemaal gelijk in.

Ik vind gewoon dat sommige Theracords artiesten de lolbroek uithangen (vooral Thera en D&R) en dat ligt mij niet zo. Ik houd wel van een dolletje, maar bij hen heb ik het gevoel dat het zo nep is. Doe mij dan maar een nuchtere als Deetox of Phrantic. Die komen heel sympathiek over en staan met beide benen op de grond. Ik vind dat toch een beetje belangrijk om 'fan' te zijn van een producer/DJ. Niet dat ik Thera's muziek niet goed vind. Dat wou ik erover kwijt. Omdat hier nogal een pro-theracords sfeertje hangt, vind ik dat je ook wel eens kritiek mag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

Kritiek moet dan wel gegrond zijn, en dat is het naar mijn mening in jouw geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:19 

Ja, maar dan kunnen ze dit topic net zo goed sluiten, want de complimenten zijn ook niet gegrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen vinden dat een artiest goed bezig is, of denken dat ze aan zelfverheerlijking doen en denken dat ze hardstyle uitgevonden hebben. Maar dat is verder geen discussie die plaats moet vinden in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:31 

Laat maar zitten. Geen zin hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Laat maar zitten. Geen zin hierin.

Dan moet je ook niet zo de discussie eindigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:52 

Dat is gewoon de waarheid. Waar wil je het nog over hebben dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:47 

Artiest

Wow Nerazzurro93, we vinden t prima als er feedback is en we zullen ook de 1e zijn die er iets mee zouden doen, maar dit is dus eigenlijk te bizar om er aandacht aan te geven, maar toch wil ik dr nog iets over kwijt.

De Theracords TV episodes zijn altijd complete improvisatie en we nemen nergens meerdere takes van op. Mocht je ons persoonlijk kennen, dan zul je ook merken (hoe fake t misschien ook over komt), dat we écht zo zijn, ja echt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:18 

Ik ben ook wel wat te ver gegaan vind ik nu. Ik heb wel eens van die buien waarin ik wat negatief aankijk tegen zaken, maar als ik dan eens op een feestje ben sta ik toch weer te springen. Ik denk dat ik jullie humor niet altijd kan waarderen waardoor ik het onjuist interpreteer. Dat jullie zo zijn geloof ik wel maar dan toch niet de hele tijd. Een camera op je kop en drank doet toch iets met je. Die gast uit dat filmpje die stijf staat vond ik ook niet zo geweldig. Natuurlijk kun je hier niets mee want dat is nogal persoonlijk. Heb nu eigenlijk wel spijt van wat ik gezegd heb. Het pakte ook volledig verkeerd uit zoals wel vaker hier. Qua muziek is Theracords in ieder geval 'de shit'.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen