Nieuwe newsletter: http://theracords.com/newsletter/october2012.html
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Prefix & Density gaan een collab doen met TiLLT artiesten, dat moeten Solutio & The I's wel zijn, hoe vet is dat. 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vorige week vrijdag op Indicator Dj Contest gestaan, En heerlijk wat Theracords platen gedraaid!
Donkey Rollers - Sleeping Souls
Adaro - The Haunter of the Dark
Phuture Noize - Fire In The Hole
Digital Punk & Profyler - Loose Control
Donkey Rollers - Harstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
Chris One - Killshot
DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Catatonic Overload - Goddamn
2 Sidez - Magic Spell
Major Lazer & The Partysquad - Original Don (Danny's Stash Edit)
Wavolizer - Done
Donkey Rollers - Sleeping Souls
Adaro - The Haunter of the Dark
Phuture Noize - Fire In The Hole
Digital Punk & Profyler - Loose Control
Donkey Rollers - Harstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
Chris One - Killshot
DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Catatonic Overload - Goddamn
2 Sidez - Magic Spell
Wavolizer - Done
Jazeker! En hij zit ook in mn live act voor syndicate (aangezien ik altijd n andere live act maak!)wrote:'Twilight Zone' maakt zijn debuut in Sans Souci?
Thnx voor de felicitaties, we'll see betreft 5 jaar feestje, n qbase bunker zou wel mooi zijn hahahha
Sample?
Sample?
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
http://www21.zippyshare.com/v/21342937/file.htmlwrote:Major Lazer & The Partysquad - Original Don (Danny's Stash Edit)
Sample?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Baaswrote:http://www21.zippyshare.com/v/21342937/file.htmlwrote:Major Lazer & The Partysquad - Original Don (Danny's Stash Edit)
Sample?
Doe mij een lol! Dan kan ik niet naar de QULT bunker!wrote:Thnx voor de felicitaties, we'll see betreft 5 jaar feestje, n qbase bunker zou wel mooi zijn hahahha
Wanneer krijgt men antwoord op de '5 requested tracks' e-mail?wrote:Nieuwe newsletter: http://theracords.com/newsletter/october2012.html
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Woooooh, kicks! Wat een lekkere track is dat zeg! En ik heb een foto met je gescoord heuwrote:Jazeker! En hij zit ook in mn live act voor syndicate (aangezien ik altijd n andere live act maak!)wrote:'Twilight Zone' maakt zijn debuut in Sans Souci?
Thnx voor de felicitaties, we'll see betreft 5 jaar feestje, n qbase bunker zou wel mooi zijn hahahha
Morgen en dinsdag worden de grote mail beantwoord dagen!wrote:Wanneer krijgt men antwoord op de '5 requested tracks' e-mail?wrote:Nieuwe newsletter: http://theracords.com/newsletter/october2012.html
Super om te horenwrote:Woooooh, kicks! Wat een lekkere track is dat zeg! En ik heb een foto met je gescoord heu
-
C
Ik las in de newsletter dat je mee kunt doen aan een guestmix voor de Radio Show.
Wat is de uiterste datum om je set op te kunnen sturen en zitten er nog andere eisen aan vast dan die in de brief staan?
Wat is de uiterste datum om je set op te kunnen sturen en zitten er nog andere eisen aan vast dan die in de brief staan?
Vandaag is de laatste inzenddag voor alle acties dus ook de radioshow. Enige eis is eigenlijk dat je de set dus niet zelf al meteen online zet 
Dus een PC mix mag ook?wrote:Vandaag is de laatste inzenddag voor alle acties dus ook de radioshow. Enige eis is eigenlijk dat je de set dus niet zelf al meteen online zet
-
C
Dat wordt dus vandaag opnemen!wrote:Vandaag is de laatste inzenddag voor alle acties dus ook de radioshow. Enige eis is eigenlijk dat je de set dus niet zelf al meteen online zet
Gelukkig toch nog even gevraagd, anders was ik te laat.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Kak, ballonnenprijsvraag fout 
wrote:Dat wordt dus vandaag opnemen!wrote:Vandaag is de laatste inzenddag voor alle acties dus ook de radioshow. Enige eis is eigenlijk dat je de set dus niet zelf al meteen online zet
Gelukkig toch nog even gevraagd, anders was ik te laat.
PC mix... toch blijft me dat ergens wel steken.wrote:Dus een PC mix mag ook?wrote:Vandaag is de laatste inzenddag voor alle acties dus ook de radioshow. Enige eis is eigenlijk dat je de set dus niet zelf al meteen online zet
Ik ben daar totaal geen fan van.
thanks voor de hardnation tickets pieter. Winning! 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
wrote:thanks voor de hardnation tickets pieter. Winning!
-
C
wrote:en dan win je ook nog!
Ik goed maar niks gewonnenwrote:Kak, ballonnenprijsvraag fout
Achja, ik ga volgende week vrijdag toch al met Pieter de studio in
Bedankt voor de gratis tracks.
Ik heb nu Chris One - Convictions/ Scum/ The Joker ook in mijn bezit
Gestoorde kicks.
Ik heb nu Chris One - Convictions/ Scum/ The Joker ook in mijn bezit
Gestoorde kicks.