Dik ondergewaardeerd ook, jammer van de mastering.wrote:Coming After You is ook een hele vette releaseVooral MF Punk.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Thera, het vrouwtje wil al een jaar lang 'Destination Nowhere' horen en aangezien we AVIO nooit kunnen zien vroeg ik me af of jij hem morgen in Leiden kunt draaien.
Groetjes,
Tim
Groetjes,
Tim
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Gewoon even uit nieuwsgierigheid. Vanwaar krijgt de release Legion 'For We Are Many' het CatID 666? Is daar een speciale reden voor? 
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenwrote:Thera, het vrouwtje wil al een jaar lang 'Destination Nowhere' horen en aangezien we AVIO nooit kunnen zien vroeg ik me af of jij hem morgen in Leiden kunt draaien.
Groetjes,
Tim
Nou sowieso zit dat 666 in t art, maar eigenlijk is de reden nog wat achterlijkerwrote:Gewoon even uit nieuwsgierigheid. Vanwaar krijgt de release Legion 'For We Are Many' het CatID 666? Is daar een speciale reden voor?
Achteraf gezien natuurlijk uiterst praktisch voor de documentatie!

Ja echt vreselijk onhandig
Maar goed, past ook wel bij hoe we begonnen met t label 
Iedereen vanavond veel feestplezier! Zijn nogal wat feestjes vandaag! Diana en ik reizen in ieder geval af naar Leiden 
Aankomende week een DRUKKE week! Nieuwe theracords release aankondiging, mn releases The Battle/Troll Face (avec geckeaux) komt uit én t ziet er naar uit dat die 6000 likes wordt aangetikt op mn FB profiel en laat ik nu net een nieuwe track af hebben
Dus Therfree-17 komt er volg week ook nog es aan!
Aankomende week een DRUKKE week! Nieuwe theracords release aankondiging, mn releases The Battle/Troll Face (avec geckeaux) komt uit én t ziet er naar uit dat die 6000 likes wordt aangetikt op mn FB profiel en laat ik nu net een nieuwe track af hebben
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Waarneer komt die Free releases?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Waarneer 
Daarneer!wrote:Waarneer komt die Free releases?
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Hahahahhahahahahhahaha

-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Helemaal Topwrote:Morgenvroegwrote:Hahahahhahahahahhahaha![]()
Echt zo van;
Krijg het heen en weer.
Krijg het heen en weer.
Maar free release staat dus online
Afl 1 van Theracords TV ook en opnames voor afl 2 zijn in volle gang!
View on YouTube
View on YouTube
Kijk erna uitwrote:Maar free release staat dus online
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha hoi jongens!
Is Dimavi al weer eens om voor een Therabyte? 
Leuke eerste episode van TC/TV! 
Lekker vlot, leuke vragen en je krijgt inderdaad een betere indruk van wat de artiesten drijft al was dat bij sommige wel duidelijk, haha!
Nog een Soul Train achtige track wordt wel onwijs vet!
Alleen volgende keer beetje opletten met de microfoon, maar volgens mij herstelden jullie dat bij de later geïnterviewde personen.
Lekker vlot, leuke vragen en je krijgt inderdaad een betere indruk van wat de artiesten drijft al was dat bij sommige wel duidelijk, haha!
Nog een Soul Train achtige track wordt wel onwijs vet!
Alleen volgende keer beetje opletten met de microfoon, maar volgens mij herstelden jullie dat bij de later geïnterviewde personen.
Dat moet je aan hem vragen hewrote:Is Dimavi al weer eens om voor een Therabyte?
Ah ja t worden niet elke keer interviews en we gebruiken wat er voor handen is haha!wrote:Alleen volgende keer beetje opletten met de microfoon, maar volgens mij herstelden jullie dat bij de later geïnterviewde personen.
-
PHardtraxxer
- 172 posts member since 2012
- last seen Dec 2015
Pamfluitmuziek, heerlijk 
Leuke aflevering!
Wat is Geck-o toch weer lekker vaag
Wat is Geck-o toch weer lekker vaag
Wat hadden jullie voor de interviews zitten doen? 
Ja, dat begrijp ik, maar ik mag natuurlijk niet alleen lof afsteken. Moet wel iets zeiken anders ben je weer een fanboy, haha.wrote: Ah ja t worden niet elke keer interviews en we gebruiken wat er voor handen is haha!
Zeker geslaagd. Keep it up, want ik ben al benieuwd naar de volgende aflevering!