Dat is m dus wel 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
K
maak eens aan met die plaat
Komt gauw genoeg Kaboem 
In the meantime, mn nieuwe Therabyte release:
DJ Thera - Hardertrance Sessions Volume One (TBYTE-042)
"In the meantime"? Man, dit is nog een maand wachten!wrote:Komt gauw genoeg Kaboem
Das niet waar! Pieter is een held, hij is speciaal voor mij op mijn verjaardagsfeestje gekomen in de Matrixx afgelopen nacht! 
Het spijt me dat ik er niet bij was... Ik was met o.a. Rik in Amstelveen 
Je doet maar wat meer dan zeggen dat het je spijt, kan namelijk echt niet hoor.. niet naar een feestje gaan.wrote:Het spijt me dat ik er niet bij was... Ik was met o.a. Rik in Amstelveen
Ookal is het nog zo ziek dat je op hetzelfde feestje als Rik in Amstelveen was!
On topic maar weer 
Deze week at Theracords HQ:
- We bestaan deze maand alweer (of juist pas!) 4 jaar ! Er komt dus een erg leuke vrijgevige nieuwsbrief aan!
- Morgen is Tiifa aan de beurt bij de Theracords Radio Show dus dat wordt weer een behoorlijk duistere grove set!
- Woensdag komt de nieuwe release van Degos & Re-Done uit!!
- Deze week kondigen we ook weer een nieuwe Theracords release aan dus hou onze Youtube in de gaten!
- We bestaan deze maand alweer (of juist pas!) 4 jaar ! Er komt dus een erg leuke vrijgevige nieuwsbrief aan!
- Morgen is Tiifa aan de beurt bij de Theracords Radio Show dus dat wordt weer een behoorlijk duistere grove set!
- Deze week kondigen we ook weer een nieuwe Theracords release aan dus hou onze Youtube in de gaten!
wrote:On topic maar weer
Gefeliciteerd met julli 4 jarig bestaan
-
E
Gefeliciteerd
Feestje in DJ Thera's achtertuin
Feestje in DJ Thera's achtertuin
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Gefeliciteerd Theracords
Ik verwacht een wavo release
Ik verwacht een wavo release
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Project X Therawrote:Feestje in DJ Thera's achtertuin![]()
Gefeliciteerd, tijd gaat snel! Volg 't label al vanaf het begin en dat voelt echt alsof het pas 2 jaar geleden is
Volgend jaar voor jullie 5e verjaardag wel een speciale b-day party organiseren he?
Maar niet in Limburg, of all fucking places...wrote:Gefeliciteerd, tijd gaat snel! Volg 't label al vanaf het begin en dat voelt echt alsof het pas 2 jaar geleden isVolgend jaar voor jullie 5e verjaardag wel een speciale b-day party organiseren he?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
'Twilight Zone' maakt zijn debuut in Sans Souci? 
Nieuwe release Degos & Re-Done is binnen! 
Aanwezig!wrote:Project X Therawrote:Feestje in DJ Thera's achtertuin![]()
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik zal gelijk even een facebook event aanmaken. Niet besloten natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd.wrote:Aanwezig!wrote:Project X Therawrote:Feestje in DJ Thera's achtertuin![]()
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Maak er dan maar X-Theramination van ofzo, klinkt veel leuker.