Is het al bijna 25 februari???????????????????????
oh wacht toch nog 8 dagen
wrote:Is het al bijna 7 maart??????????????????????
Dat duurt inderdaad wel nog even ..wrote:Heheh Drivium release
Ik ben sowieso nog flink bezig met veel nieuwe tracks, waaronder een Therabyte release, eerst dus es ff wat dingen afmakenwrote:Dat duurt inderdaad wel nog even ..wrote:Heheh Drivium release![]()
Hoe zit het met jouw nieuwe track? Of loop ik al te hard van stapel
Op die doelde ik ja! Ik heb tijd hoorwrote: Ik ben sowieso nog flink bezig met veel nieuwe tracks, waaronder een Therabyte release, eerst dus es ff wat dingen afmaken
Meneer, u bent een held!wrote:Keertje free doen?wrote:Nou het is eigenlijk een remix van een remix die ooit op Seismic is uitgekomen, dus dat ligt allemaal wat lastig. Eigenlijk hebben we nu nog geen idee wat we dr mee gaan doen, any thoughts Rik??wrote:Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is?
Dat heeft ie nog nooit gedaan, dus daar hoef je nie bang voor te zijnwrote:Heb liever dat hij er gewoon de tijd voor neemt dan dat hij het afraffelt
En anders drinken we dit natuurlijkwrote:Ervaren mensen houden het hoofd koel!

Is dat jullie sponsor?wrote:En anders drinken we dit natuurlijkwrote:Ervaren mensen houden het hoofd koel!![]()
plaatje
wrote:De prijswinnaars zijn bekendChukkels heeft onze good old Theracords banner gewonnen en onze Hard Definition actie (group pic en signed poster) door de lieftallige Mandy maar ook door held Tom en happy face Adriaan!!
Inderdaadwrote:Congrats Rik met de boekingen op Re:set en Dance Valley![]()
Win nooit iets.wrote:De prijswinnaars zijn bekendChukkels heeft onze good old Theracords banner gewonnen en onze Hard Definition actie (group pic en signed poster) door de lieftallige Mandy maar ook door held Tom en happy face Adriaan!!