Jawrote:is al iets bekend over de nieuwe wavolizer release/tracks?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:Jawrote:is al iets bekend over de nieuwe wavolizer release/tracks?
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Thera heeft zojuist mijn dag weer goed gemaakt xD
Wat een held op Pownews!
Wat een held op Pownews!
Hahawrote:http://twitter.com/Theracords/status/169188350421516289/photo/1
Hahaha, wat een bericht ook. Nee mensen die naar debiele rap of rnb luisteren zijn hoogvliegers. Typisch pownews weer 
Over niveau gesproken, een item over hardstyle doen en dan hardcore laten horen. 
Viel nog mee dat ze t niet hardcore house of techno noemen wat meestal gebeurt op den Nederlansche buisch
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
En gezellig was het zekerwrote:Tim (van Co2) Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Vandaag ff alle spullen pakken om morgen veel te vroeg richting Jaarbeurs te rijden want dan is t Dancefair tijd! Met Theracords hebben we zowel zaterdag als zondag een eigen stand gunstig gesitueerd naast die van Fear FM en tegenover de Fusion stand, dus dat wordt gezellig
Nog 2u en iets van 40 minuten en dan is t weer tijd voor n nieuwe Theracords Radio Show! Ditmaal een vette set van Catatonic Overload 
benieuwd, hoop op Cursed in HQwrote:Nog 2u en iets van 40 minuten en dan is t weer tijd voor n nieuwe Theracords Radio Show! Ditmaal een vette set van Catatonic Overload
ga zeker luisteren zoals altijd
Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is? 
Nou het is eigenlijk een remix van een remix die ooit op Seismic is uitgekomen, dus dat ligt allemaal wat lastig. Eigenlijk hebben we nu nog geen idee wat we dr mee gaan doen, any thoughts Rik??wrote:Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is?
Nieuwe Degos & Re-Done is aangekondigd trouwens
Keertje free doen?wrote:Nou het is eigenlijk een remix van een remix die ooit op Seismic is uitgekomen, dus dat ligt allemaal wat lastig. Eigenlijk hebben we nu nog geen idee wat we dr mee gaan doen, any thoughts Rik??wrote:Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is?
Graagwrote:Keertje free doen?wrote:Nou het is eigenlijk een remix van een remix die ooit op Seismic is uitgekomen, dus dat ligt allemaal wat lastig. Eigenlijk hebben we nu nog geen idee wat we dr mee gaan doen, any thoughts Rik??wrote:Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is?
wrote:Keertje free doen?wrote:Nou het is eigenlijk een remix van een remix die ooit op Seismic is uitgekomen, dus dat ligt allemaal wat lastig. Eigenlijk hebben we nu nog geen idee wat we dr mee gaan doen, any thoughts Rik??wrote:Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is?
wrote:Keertje free doen?wrote:Nou het is eigenlijk een remix van een remix die ooit op Seismic is uitgekomen, dus dat ligt allemaal wat lastig. Eigenlijk hebben we nu nog geen idee wat we dr mee gaan doen, any thoughts Rik??wrote:Ik weet niet of er al iets van bekend is, maar is er al iets bekend over de Geck-O remix van Losing My Feeling? Zo ja, wat is er bekend over, behalve dat hij heeel dik is?
En dan 'stupid' vervangen door 'generous'!
Rik?wrote:Wanneer komt Debt of Blood nou!?
(oftewel, ik ben aan t wachten totdat de collab tussen wavolizer en geck-o klaar is, dan is de release af en kunnen we gaan masteren/artwork etc etc etc )
Jaja drukdruk maarmaar hij komt eraan. Nog even geduldwrote:Rik?wrote:Wanneer komt Debt of Blood nou!?![]()
(oftewel, ik ben aan t wachten totdat de collab tussen wavolizer en geck-o klaar is, dan is de release af en kunnen we gaan masteren/artwork etc etc etc )
En die Miss Kidman on a warp tool dinges
?
Krijg je lekker nietwrote:En die Miss Kidman on a warp tool dinges?