Goeie vraag, wil ik ook wel wetenwrote:wat gebeurd er met Cursed van Co2?
En gaan beide mannen nog door met muziek maken, en blijft er misschien eentje bij Theracords?
Ohhhh ik baal echt vreselijk van dit nieuws!
Goeie vraag, wil ik ook wel wetenwrote:wat gebeurd er met Cursed van Co2?
eens gelijks, erg creatieve producers waren dit imo, dus des te erger dat ze er nu mee stoppen, maar zou ook wel graag antwoord op de bovengestelde vragen willenwrote:Goeie vraag, wil ik ook wel wetenwrote:wat gebeurd er met Cursed van Co2?![]()
En gaan beide mannen nog door met muziek maken, en blijft er misschien eentje bij Theracords?
Ohhhh ik baal echt vreselijk van dit nieuws!
Yeey! Tot zaterdag pieterwrote:De prijswinnaars zijn bekendChukkels heeft onze good old Theracords banner gewonnen en onze Hard Definition actie (group pic en signed poster) door de lieftallige Mandy maar ook door held Tom en happy face Adriaan!!
zal je geen spijt van krijgen weet het zekerwrote:Zal me eens wat meer gaan verdiepen in dit label.
It's A Fine Day
Wavolizer - Donewrote:Therafied![]()
Ik zoek nummers die:
-Heel hard gaan
-Melodie (of iets in die richting) hebben
Tips?
Vorig jaar is er zo'n cd uitgebracht waar de beste nummers van theracords uit 2011 opstaan, moet je die ff downlo.. kopen.wrote:Therafied![]()
Ik zoek nummers die:
-Heel hard gaan
Tips?
Trespassing, Do The Happy Face, Breadstick (thera slowd it down mix), Done, Spells, Road Warrior, Doggystyle, Paralyzed, Sexual Thrillwrote:Therafied![]()
Ik zoek nummers die:
-Heel hard gaan
Tips?
luister gewoon de theracords megamixenwrote:Therafied![]()
Ik zoek nummers die:
-Heel hard gaan
Tips?
Phrantic - Spellswrote:Therafied![]()
Ik zoek nummers die:
-Heel hard gaan
Tips?
Warface is de hardstyle alias van Remco-Jan Prevoo, oftewel Triax (Hardcore). Heeft wat samen met Co2 in de studio gezeten, ik zou er niet gek van opkijken als 1 van Co2 met hem gaat samenwerken in de toekomstwrote:Warface? Heb ik iets gemist, is dat 'n nieuwe artiest of een samenwerking, alias oid?
Bij deze is het dus 1-1.. *Ding-Ding-Dong* ROUND 2!!!wrote:Aangezien Warface t zo openlijk had laten weten dat ie tracks naar ons heeft gestuurd, zal ik in ieder geval maar ff laten weten dat hij niet bij Theracords zal komen
Huh, waarom had die ze dan opgestuurd, hij hoopte alleen op een release dan?wrote:Aangezien Warface t zo openlijk had laten weten dat ie tracks naar ons heeft gestuurd, zal ik in ieder geval maar ff laten weten dat hij niet bij Theracords zal komen